pátek 9. června 2017

Voňavé novinky ze světa suchých šampónů - jarní limitované edice Batiste

Ahoj holky,

i toto jaro přišel Batiste s novými vůněmi suchých šampónů ve formě čtyř limitovaných edicí. Tyto úžasné, nové parfemace jsou vždycky velmi oblíbené a žádané, ale protože víme, že každá vůně nesedne všem, rozhodly jsme se, že si novinky popíšeme, ať nemusíte kupovat zajíce v pytli.



Značka Batiste je moderní, sleduje poslední trendy a tak i její limitované edice jsou sestaveny podle posledních trendů. A protože novinek nikdy není dost, oproti loňskému roku se množství zdvojnásobilo a místo dvou krásných parfemací, se můžete těšit hned na 4 nové vůně. 

Co je v poslední době nejvíc trendy jak v kosmetice, tak i módě? Jedná se přece o barvu růžového zlata - rose gold. A stejný název také nese první z novinek. Batiste Rose gold je jemná a svěží vůně květin (především frézií) doplněná o sladké tóny vanilky a mandlí. 

Zdroj: Tisková zpráva LE Batiste
Obal tohoto spreje je malé mistrovské dílo, na kterém se snoubí růžovo-bílé květy růží doplněné právě o rose gold detaily.


Druhou limitku si zamilují všichni s hravou a veselou, párty povahou. Batiste Party je ovocno-květinová vůně, kterou budete jednoduše milovat! Přesně tak pro mne voní letní drinky na beach party někde v Karibiku. Vůně je to úžasná, výrazná, ale přesto není nepříjemná a bolehlavová. Pokud jste si oblíbily loňskou limitku Sweetie, tak věřím, že i Party Vás osloví. 

Zdroj: Tisková zpráva LE Batiste

Balení Batiste Party vyjadřuje to, co pro každý správný večírek my ženy potřebujeme, krásné šaty, doplňky, líčení a i nějaký ten drink.


Další vůně s názvem Batiste Nice, je stvořená, pro jemné, nežné, romantické dívky, které budou korespondovat s jemnou kombinací květin a ovoce ve vlasech. Základem této vůně jsou květy růží, fialek a frézií v kombinaci s grepem, melounem a jablkem.

Zdroj: Tisková zpráva LE Batiste

Pokud vybíráte podle vzhledu, tak právě obal Batiste Nice Vás upoutá - je stejně sladký, jako ta vůně - růžový a plný pusinek.


Opakem této vůně je nezbedná Batiste Naughty, která voní přesně tak jak byste od tohoto názvu čekaly. Vůně je výrazná, tak trochu do pánska. Tato vůně by mohla být parfémem pro ženy vamp, které se chtějí cítit neodolatelně. Když cítím tuto parfemaci, okamžitě si vybavím Samanthu ze Sexu ve městě, která se jistě podobným parfémem voní. 

Zdroj: Tisková zpráva LE Batiste

Protože Batiste Naughty je tak trochu "nebezpečná" vůně, i obal je vytvořený v barvách vášně a to černé a červené.


Co se týče odmašťovací schopnosti, ta se nám zdá u všech čtyř druhů standarndní, tak jak jsme u Batiste zvyklé. Ani jeden druh nepokulhává za ostatními, dokáží vlasy osvěžit, odstraní mastnotu a dodá objem. V mém případě aplikace oddálí umytí klidně o dva dny, i když je pak druhý den culík nutností.

Používáte suché šampóny Batiste? Jaká je Vaše nejoblíbejnější parfemace?

M.




12 komentářů:

  1. Obaly sú naozaj krasne - vydarili sa 😊 ku mne by sa asi najviac hodila tá Rose gold

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ty obaly moc líbí, to Batiste vážně umí.

      Vymazat
  2. Krásné obaly. Já mám ten klasický na objem a na hnědé vlasy, ale ten trochu špiní, když mám něco světlého nebo si vlasy stříkám nad vanou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši ten Fresh, příjde mi nejlepší a vlasy jsou po něm ještě hezčí než po ostatních druzích. Ten je pro mne top. Ten na ty hnědé vlasy jsem také dřív měla a taky mi nesedl, příjde mi, že tak dobře neodmastil.

      Vymazat
  3. Používám snad už jen Batiste, většinou parfemace střídám, takže když kupuji nový, vždy sáhnu po jiné, zrovna používám Marrakech. Kromě té poslední, která by asi nebyla nic pro mně, mně lákají všechny tři, tak už se těším, až si je pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marrakech voní absolutně božsky ;-) to je má nejoblíbenější vůně. Ale kromě Batiste mám ráda i obyčejný sucháč od Isany, ale v poslední době se do Rossmannu jen tak nedostanu, tak je pro mne snažší si objednat Batiste online.

      Vymazat
  4. J od Batiste používam veľmi často suché šampóny. Mám doma tri druhy, ale tieto som ešte nevidela :) Určite však musím vyskúšať! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je právě používám často. Hlavně po cvičení mám vždycky vlasy takové ulepené a opocené, tak mi vždycky Batiste hezky pomůže k svěžímu pocitu.

      Vymazat
  5. Ty obaly vypadají skvěle :) Mě nejvíc zaujal Naughty, a hned potom Nice kvůli obsahu :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto novinky se mi hodně líbí, já jsem se suchými šampony velice spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě obaly zaujaly, mi se taky trefily do vkusu.

      Vymazat