středa 18. října 2017

Maybelline novinky v akci - podzimní líčení pro každý den

Ahoj holky,

na dnešek mám pro Vás ukázku líčení, které jsem vytvořila pouze a jen z podzimních novinek značky Maybelline a hlavní roli v celém líčení hraje nádherná podzimní paletka The Burgundy Bar. A hned ze startu musím říct, že jsem si našla několik nových oblíbenců, které jsem si zamilovala hned na první vyzkoušení.


Většinou při líčení začínám očima a ani tentokrát to nebude jinak. Jako bázi pod oční stíny jsem použila korektor Maybelline Master Conceal v odstínu 10 fair. Tento korektor je jemný, krémový, řekla bych i trochu hydratační. Krytí je spíše střední, nedělá velkou vrstvu a je přirozený. Vhodný bude i pro ty z nás, které už mají nějaké vrásky kolem očí. Výdrž je celodenní. Korektoru nemám co vytknout a stal se teď mým velkým oblíbencem.


Z očních stínů jsem použila pouze a jen paletku Maybelline The Burgundy Bar, ta sice poměrně práší, ale odstíny má krásné a vytvořený oční makeup vydrží v sytých barvách po celý den. S paletkou se i dobře pracovalo, stíny jsou pěkně pigmentované, dobře se mezi sebou blendí. Kromě té prašnosti nemám paletce co vytknout. Bohužel se mi paletka během cesty s Českou poštou rozbila, tak buďte schovívavé, protože už není příliš fotogenická.


Na vystínování očního záhybu a také na spodní víčko oka jsem z paletky použila matný světle hnědý stín (1), po celém víčku jsem nanesla ve stylu "cut crease" světlý šampaňský stín se shimmerem (2). Pro větší intenzitu jsem jej nanášela vlhkým štětcem. Do vnějšího koutku jsem aplikovala prvně bronzovo-oranžový stín (3) se shimmerem a nanášela jsem jej cca do třetiny víčka. Na zvýraznění vnějšího koutku jsem ještě přidala vínový (4) metalický stín, který jsem opět rozmazala do ztracena. Vnitřní koutek jsem jemně zvýraznila největlejším smetanovým stínem (5) s jemným odleskem.


U těchto podzimních očí nemohla chybět černá linka, na kterou jsem použila zvláštní zahnutý fix Maybelline Sensational Liner. Upřímně řečeno, k těmto linkám jsem byla skeptická a myslela jsem si, že s nimi linku nenakreslím, ale opak je pravdou. S tímto fixem se pracuje skvěle, linka se udělala jedna dvě a výsledkem jsou sytě orámované oči. Výdrž linek je skvělá, nemažou se a to mi extrémně slzí oči a většinu fixů a tekutých linek musím používat voděodolných. Barva je sytě černá a náplň je příjemně tekutá. Za mne tedy palec nahoru, pro mne to jsou zatím nejlepší linky z drogérie, které jsem zkusila.


Líčení očí jsem zakončila řasenkou Maybelline Lash Sensationall.. Ač řasenky s gumovým kartáčkem nemám příliš v lásce, tato je fajn. Nazvedne řasy, prodlouží je a neslepí. Dělá poměrně přirozený efekt. Řasenka se nikam nedrolí, drží a neobtiskává se. Bohužel Vám k řasence nemůžu říct víc, protože druhý den po tom, co nám dorazil balíček, jsem šla ke kosmetičce na aplikaci umělých řas.


Co se týče tváří, u nich jsem začala primerem a to Maybelline Master Prime pro zmenšení viditelností pórů. Já tento typ bází používám ráda a ani tato není vyjímkou. Báze má příjemnou krémovou konzistenci, dobře se zapracovává do pleti a nedělá ani při dlouhodobém používání neplechu v podobě ucpaných pórů. Pleť vyhladí, póry zmenší, ale uplně je nevyzmizíkuje. Funguje dobře, makeup si s touto bází také dobře rozumí a nehrudkují spolu. 


Na bázi jsem nanášela makeup Maybelline Superstay 24h v odstínu 20 Cameo. Tento makeup má spíše krémovější texturu, dobře se do pleti zapracovává jak štětcem, tak i prsty. Makeup má spíše vyšší krytí a já při jeho použití vůbec nemusím sahat na korektor na nedokonalosti. Na pleti není moc výrazný, vypadá spíše přirozeně a pěkně, není to žádná maska. Během dne hezky drží, neslézá z pleti, neleze do vrásek. Bohužel trochu zvýrazňuje póry na nose, ale s použitím báze se to dá eliminovat.

Obličej jsem zapudrovala pudrem ze stejné řady a to Maybelline Superstay Powder v odstínu 10 Ivory. Musím říct, že po otevření pudru jsem se zhrozila, jak vypadal růžově a tmavě, ale při použití to není znát a ta barva je i pro mne jako bledulku použitelná. Pudr sice neudělá takovou tu dokonalou photoshopovou pleť, ale je fajn a dá se používat bez problému. Je jemně namletý a na dotek sametový.  Pleť udrží docela matnou, ale počítejte s tím, že pokud se dost mastíte, tak budete muset během dne přepudrovávat.


Poslední věcí k recenzi byly tekuté rtěnky Maybelline Superstay Matte Ink. Ty mne bohužel dost zklamaly. Ač jsou barvy krásné, tak komfort na rtech je nulový. Rtěnka zasychá do matna, ale je na rtech nepříjemná, stahuje je a ještě se špatně odličuje. K líčení jsem použila odstín 05 Loyalist.



Zaujaly Vás některé z novinek Maybelline? Máte z nich už něco doma? Mne teda chytily pořádně za srdce a většinu věcí ráda používám a věřím, že zůstanou mezi mými oblíbenci po dlouhou dobu.

M.

3 komentáře:

  1. Tekuté rtěnky Superstay mě teda vůbec nenadchli, přijde mi příšerný obal a celkově mě ničím nelákají. Paletka se mi líbí, Maybelline paletku mám jednu a mohu říct že se mi s ní dobře pracuje a ráda si jí beru na cesty neboť je lehká, malá a má v sobě dostatek potřebných stínů. Jediné co bych uvítala u těchto paletek, nějaké matné stíny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty linky vypadají krásně a jsou precizně nalíčené. Připomnělo mi to tuhle metodu mikropigmentace očních víček :) Opravdu pěkné :) A co se týká make-upu, tak na ten se už chystám delší dobu, že zrovna tenhle vyzkouším, tak budu doufat, že sedne dobře.

    OdpovědětVymazat