neděle 8. října 2017

Tipy na jednoduché podzimní dekorace - DIY

Ahoj holky,

několik z Vás mi na instagramu psalo, že si netvoří podzimní dekorace, protože na jejich výrobu nemá fantazii, ale přesto by si rádo svůj byt či pokoj v barvách spadaného listí vyzdobilo. Proto jsem se rozhodla, že Vám dnes ukážu několik jednoduchých dekorací, které si můžete doma vyrobit velmi levně a rychle a téměř nic k nim nepotřebujete.

Základem všech mých podzimních dekorací jsou přírodniny - letos toho mám méně než obvykle, počasí mi nepřálo, a proto jsem si na výrobu dekorací pořídila ještě umělé plody a podzimní listí. To ostatní jsem k výrobě posbírala doma, nějaký ten odzobný košík určitě najdete, stejně tak starou sklenici a provázek.

První z dekorací u nás doma, podzimní svícen, nám zdobí obývák. Jak jsem říkala výše, skoro nic jsem k výrobě nepotřebovala, mimo výše zmíněné byla třeba už jen tavná pistole. Základ svícnu tvoří proutěný koš, který jsem pořádně vycpala novinami a na ně posadila sklenici. Zatím by to vypadalo velmi bídně, ten podzimní šmrnc dodá věnec z podzimních plodin, který jsem provlékla mezi sklenici a košík. Vytvořit věneček není nic těžkého, jen jsem provázkem svázala dokola větvičku s šípky (čerstvě utržená je pružná a lze jí tak dát tvar kruhu), k ní jsem už jen lepila tavnou pistolí přírodniny dle svého vkusu. Celé dílo jsem zakončila omotáním sklenice provázkem, které jsem tak dodala podzimní šmrnc.


Tradičně také vyrábím dekoraci ke vstupním dveřím našeho domu. Mám tu tentokrát dvě varianty a to velmi výraznou a pak decentnější. Základem obou výrobků jsou přírodní věnce. Jeden podkladový věnec je tvořen pevně svázanou slámou do tvaru kruhu. Na závěs je třeba naopak hned třech kruhů, které jsou decentnější, z jemného přírodního proutí. Tyto věnečky jsem nedělala sama, ale koupila, dají se koupit třeba v Pepcu nebo v Kiku, kde je takových dekorací plno. Co se týče samotného zdobení věnců, není třeba nad tím příliš dumat, ale musíte jednat podle svého vkusu. Záleží jen na Vás, jestli si přejete výrobky pořádně obsypané listy nebo naopak necháte viditelnou větší část korpusu. To záleží jen na Vás.





Já Vám nechci dávat návody, jak na to, spíš Vás jen popostrčit k tomu, si vyzdobit byt i z toho, co najdete doma a posbíráte v přírodě. Pokud Vám to ovšem nestačí, podzimní atmosféru umocní nějaké ty ozdobné dýně, vřesy nebo vázička natrhaných šípků.


Máte zájem o nějaké další podobné články o výrobě dekorací? Nebo si přejete spíš konkrétní foto návody?

M.

6 komentářů: