pátek 17. ledna 2014

Vyzkoušely jsme.... podkladová báze Sephora

Hezké ráno,

dnes Vám přináším jen krátkou rychlovku ve formě zhodnocení vzorečků báze Sephora. Nedávno jsem při nákupu v Sephoře dostala tyto dva vzorečky, takže jsem se hned při dalším líčení pustila do jejich testování. 


Jedná se o klasickou silikonovou podkladovou bázi, která má za úkol vyhladit pleť, vyplnit póry a různé vrásky. Díky použití báze by měl make up na pleti lépe držet a pleť by měla zůstat hladká a sametová jako z photoshopu. :-) Báze se má nanášet prsty nebo štětcem směrem ze středu obličeje k jeho krajním částem. Popřípadě stačí nanést jen na problémová místa - jako třeba místa se zvětšenými póry.


Já jsem měla jeden pytlíček báze asi na 4 použití, takže myslím, že báze moc neubývá a plné balení asi dlouho vydrží. 

Po použití je pleť vážně sametová a všimla jsem si vyplnění pórů, ovšem různé velké nedokonalosti báze nezahladí. Na pleť ošetřenou touto bází make up pěkně přilne a drží se na obličeji celý den jako přibitý. Mám trochu problém se ztrácením tvářenek z obličeje, i když používám dražší a kvalitní, které jiným lidem vydrží na obličeji celý den ve stejném stavu a mi se postupně ztrácejí. Tak po použití téhle báze se mi tvářenky ztrácí méně, sice večer už barvu nemají tak intenzivní jako ráno, ale pořád tam je. Další výhodou této báze vidím v tom, že se během dne méně mastím a není třeba mastnotu odsávat matujícími ubrousky ani nemusím pleť přepudrovávat.

Ale jedná se vážně o silikonovou bombu, takže se mi zdá, že po jejím pravidelném týdenním používáním se mi začaly póry více ucpávat a začalo se mi dělat akné. Myslím, že mám pleť poslední dobou bezproblémovou, sice se mi občas udělá nějaký malý pupínek, ale po používání báze mi najednou vyrašily asi tři docela velké podkožní boláky. Což se mi už moc nestává. Takže bohužel tyto problémy dávám do souvislosti s touto bází.


Na složení se můžete podívat zde.




Báze není nijak parfemovaná a je bezbarvá, vhodná pro všechny typy pleti.

Celkové hodnocení - 3/5

značka: Sephora
množství: přibližně 30 ml
cena: asi 300 Kč
dostupnost: v sítí parfumerií Sephora 



Tato báze dělá vše co slibuje, pleť vyhladí, zaplní vrásky a póry a udělá pleť sametovou, to se musí nechat. Ale lidem, kterým nesedí silikony může tato silikonová bomba nadělat na pleti pořádnou paseku. Já dávám této bázi průměrné hodnocení a to trojku. Myslím si, že tato báze je spíše na občasné použití, na ples nebo diskotéku, ale není vhodná na každodenní používání. Báze póry "zazátkuje" a pleť nemůže dýchat a tvoří se akné. Ale věřím tomu, že lidem, kteří sklony k pupínkům nemají, může maximálně vyhovovat.

Používáte báze pod make up? S jakou značkou jste spokojené?

M.

4 komentáře:

  1. Já si myslím, že je to jen dražší alternativa Dermacol báze :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkousela jsem obe, ale Sephora mi prijde ucinnejsi. Vic maskuje zvetsene pory a dela plet hebsi.

      Vymazat
  2. zatím žádnou bázi pod makeup nepoužívám, ale chtěla bych, jen nemůžu nějakou dobrou najít,
    prý ta od Dermacolu byla plná silikonů, takže jsem se jí radši vyhla :)

    OdpovědětVymazat