pátek 24. října 2014

Blistex Lip Brilliance

Ahoj holky,

dnešní článek bude o tónovacím balzámu na rty značky Blistex. Tato značka nabízí širokou škálu nejrůznějších pečujících produktů na rty, které jsou kvalitní, za dobrou cenu a také snadno dostupné ať již v supermarketech (např. Globus), DM drogériích nebo vybraných lékárnách. Já měla možnost od nich otestovat balzám na rty s název Lip Brilliance. Tento balzám je specifický v tom, že vám dodá pocit krásných a zvýrazněných rtů pomocí lehkého zabarvení.

Jedná se tedy o tónovací balzám na rty, který jednak hydratuje, dodává jemnou načervenalou barvu a šťavnatý lesk. I když se nejedná o čistě přírodní produkt, tak se pyšní obsahem extraktu z pravého hedvábí, bambuckého másla a překvapivě také mikrokuliček kyseliny hyaluronové, která se podílí na plnějším vzhledu rtů. K zahození rozhodně není ani ochranný faktor SPF 15.


Balzám je ukryt v růžovém plastovém obalu, klasického tyčinkového tvaru. Ten je docela pevný, vršek dobře drží a vytáčecí mechanismus funguje jak má. Vzhled balzámu teda není nic kvůli čemu by jste si ho kupovaly, ale na druhou stranu to není ani žádná katastrofa. Balzám nosím v taštičce a potisk stále drží, vůbec nemá tendence se ošoupávat či loupat, což se o jiných balzámech říct nedá. Balzám sladce jahodově voní, ale na rtech již vůně patrná není. Pokud si rty olíznete (což já ale nedělám), tak chutná jako jahodový bonbón.

Konzistenčně je balzám, takový zlatý střed. Není přehnaně tuhý, ani extra měkký. Na rty se aplikuje snadno a pohodlně. Když balzám nanášíte, tak to chce po vytočení přidržet ten spodní otáčecí díl, protože balzám jinak má tendence se zasouvat zpátky. To je asi jediná vada, kterou jsem na balzámu našla. Balzám na rtech zanechává jemnou a přirozenou načervenalou barvu a šťavnatý lesk. Díky obsahu mikro třpyteček působí rty plnějším a hezčím dojmem, přesto se nehezky třpytivé pusy obávat nemusíte.  Balzám tedy rtům dodá nejen hezký, plnější vzhled ale také o ně pečuje, udržuje je vláčné a hydratované. Rovněž jsem si všimla, že balzám rty hezky vyhladí a schová drobné šupinky, což je pro mě velké plus. Na rtech mi vydrží cca 2 hodinky. S jídlem jde samozřejmě dolů.

Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Blistex
Objem: 3,7 g
Cena: cca 65 – 100 Kč
Dostupnost: eshopy, DM drogérie, Glóbus, vybrané lékárny

Takže moje první zkušenost ze značkou Blistex dopadla na výbornou. Líbí se mi, že balzám dodá rtům přirozený načervenalý odstín, jemný lesk a přitom je hezky hydratuje a chrání ochranných filtrem SPF 15. Skvělá je také jahůdková vůně, příjemná aplikace a také solidní výdrž. Dle mého je to jeden z těch lepších tónovacích balzámů, které v obchodech seženete. Já už pokupuji po dalších produktech této značky.

Co vy a Blistex? Znáte, používáte? Máte odzkoušený nějaký produkt, který mi můžete doporučit?

Radu





10 komentářů:

  1. Ještě jsem na tento balzám nenarazila, ale až narazím, určitě ho v obchodě nenechám :-) Díky za tip!

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! Pokud na něj narazíš,tak směle do něj :)

      Vymazat
  2. Podle popisu vypadá lákavě :) Já na ty zabarvené balzámy moc nejsem. Doma bych na rtech nic barevného nesnesla a na ven už si rovnou dám radši rtěnku. Ale určitě je to fajn věc na dny, kdy rty nejsou úplně v kondici na rtěnku. Vlastním Love Lips a Baby Lips a oboje občas používám, ale asi bych do dalšího barevného balzámu nešla. Možná až něco spotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám naopak barevné balzámy ráda. Love lips jsou super, ale nelíbí se mi ten nekvalitní obal. Tento balzám sice barví méně, ale hydratuje stejně dobře.

      Vymazat
  3. Měla jsem také od Blistex jeden balzámek, ale ten mě moc nenadchnul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůže všem vyhovovat. Mě tento ale sedl výborně a další určitě ráda vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Blistex jsem myslím zahlédla v Rossmanu, tak jak by byl v akci, tak bych ho mohla vyzkoušet :) Balzámky ty já ráda
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, taky mám pocit, že jsem ho v Rossmanu viděla. Musím říct, že mě balzámek oslovil a ráda vyzkouším i další varianty, než je tento tónovací :) Taky jsem děsně balzámová :D

      Vymazat
  5. Asi jsem ho někde viděla, ale právě kvůli obalu mě nějak nezaujal. U mě momentálně frčí BabyLips, které hezky vypadají a mají i skvělé účinky. Avšak věřím, že tento je taky dobrý :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal moc nezaujme, to je pravda, ale jinak je super. Mě naopak vůbec nelákají Baby Lips a ani nevím čím to je :D Čtu na ně dost rozporuplné názory, takže si myslím, že je ani zkoušet nebudu.

      Vymazat