úterý 28. října 2014

Moje sbírka dekorativní kosmetiky a to jak jí skladuji

Krásný sváteční den holky,

dnes bych vám ráda ve videu ukázala svou sbírku dekorativní kosmetiky a způsob jakým ji skladuji. Rozhodně nečekejte nějaký super toaletní stolek plný luxusní kosmetiky. Můj způsob skladování je docela prostý a obyčejný, ale pro mě přehledný a praktický. Snad se vám video bude líbit. Pro lepší obraz doporučuji hodit kvalitu na maximum. Bohužel i když jsem foťákem točila na HD, tak kvalita není úplně nejlepší. Ale koukatelné to snad je, tak se hezky bavte a dejte mi pak v komentářích vědět jak se vám video líbilo, jak skladujete kosmetiku vy.



Mějte se krásně


Radu

12 komentářů:

  1. Video je super, máš teda pořádnou sbírku :). Já mám jednu komodu, na které mám věškerou dekorativní kosmetiku, mám to uložené v takových těch průhledných organizérech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sasho, jsem ráda, že se ti video líbilo. Ty průhledné organizéry mi přijdou fajn, ale já je bohužel nemám kam dát, ale myslím, že jsem to i tak vyřešila docela obstojně :)

      Vymazat
  2. Musela si upratat pred fotenim, alebo mas poriadok vzdy?
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádek se snažím udržovat, takže se dá říct, že ho většinou mám vždy. Před točením jsem pouze seřadila tvářenky a trochu otřela umazané obaly :)

      Vymazat
  3. Wow, pořádná sbírka. Škoda, že nemáš stativ, kvalita videa by nejspíš byla lepší. Ale jinak super video. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Stativ mám, ale nenapadlo mě to točit na něm. Tak snad příště :)

      Vymazat
  4. Pěkná sbírka! :) Já mám kosmetiku v šuplíčkách, ve kterých mám organizátory :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Magdo. Šuplíky jsou určitě dobrá volba, určitě to máš hezky přehledné a zorganizované :)

      Vymazat
  5. jupí ..další video :)) tak to si zítra hned až bude chvilka času pustím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, takhle nějak vypadá má sbírka. Rozdíl je v tom, že většinu z toho vůbec nepoužívám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to, že jí nepoužíváš? Dáváš přednost jen pár vybraným kouskům a zbytek leží ladem? Já se právě snažím jednotlivé produkty střídat a používat tak nějak vše co mám. Je jasné, že něco používám častěji a něco méně.

      Vymazat