čtvrtek 2. října 2014

Kvalitní štětce za pár korun značky Jessup

Krásné ráno všem,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi a ukázku mých nových štětců značky Jessup. Tato značka začíná být u nás pomalu ale jistě dobře dostupná a hlavně oblíbená. A proč tomu tak je? Inu protože se jedná o kvalitní štětce, které stojí opravdu málo. Cena na českých e-shopech se pohybuje podle počtu kusů v sadě od 430 – 600 Kč. Na ebay je samozřejmě seženete podstatně levněji (kolem 200 – 300 Kč). Já si svou 10-ti dílnou sadu vydražila právě na ebay a to za neskutečných 150 Kč. Takže za jeden štětec jsem dala pouhých 15 Kč. To je neuvěřitelné, že jo? Ale dost o ceně, přesuňme se k ukázce a vůbec k zhodnocení kvality samotných štětců.

Štětce seženete v různém barevném provedení : černo-stříbrném, černo-zlatém, bílo-zlatém, bílém, růžovém, fialovém atd. Záletí tedy čemu dáváte přednost. Jelikož jsem se účastnila aukce, tak jsem si moc vybírat nemohla, prostě jsem zkusila štěstí a vyhrála tyto bílo-zlaté. Po pravdě by to nebyla moje první volba, ale musím uznat, že se mi daná barevná kombinace docela líbí. Štětce mají tedy bílou dřevěnou rukojeť se zlatým nápisem Jessup a pak zlatou kovovou objímku. Obě násady jsou dobře spojeny, lepidlo nikde nevyčuhuje, neviklají se, vše je jak má být. Na pár štětcích mám sice barvu kolem Jessup nápisu popraskanou, ale to spíše přisuzuji dlouhé přepravní cestě až z Asie, než špatnému zpracování. Štětce na obličej jsou vysoké 15,5 cm z toho chlup je dlouhý 2,5 cm. Štětce na oči jsou delší a mají 18,5 cm a štětiny jsou dlouhé necelé 2 cm.

zdroj

Všechny štětce mají umělý syntetický chlup, který je neuvěřitelně jemný. Štětce jsou krásně husté, jemné a měkké na dotek, přesto dobře drží svůj tvar. Nebudu vám lhát, že z nich nevypadl ani jeden chlup. Pár mi jich ze začátku vypadlo, ale to se mi stalo i u mnoho dražších Hakuro štětců. Občas se najde pár chlupů/štětin, které jsou delší a přečnívají nad ostatními, ale není to nic hrozného, co by nespravily nůžky. Přesto si myslím, že kvalita hravě předčí jejich nízkou cenu.


Nebudu vám popisovat každý štětec jednotlivě, protože je jen na vás a vašich potřebách, jakým způsobem štětce využijete. Zmíním se jen u pár štětců, které jsem si oblíbila a používám je nejčastěji.

Štětce na obličej tedy čítají 5 kusů hustých kabuki štětců, které nesou označení : tapered, round, angled, flat a flat angled.


Nejvíce jsem si oblíbila Round kabuki, který je pro mě úžasný na konturování obličeje. Ke krásně hustý, jemný a pracuje se s ním jedna radost. Přesně takový štětec jsem už dlouho hledala na konturování a konečně jsem ho našla. Má pro mě ideální velikost, ani moc malý (jak většina štětců na konturování bývá) ani zbytečně velký. Štětec bronzer nejen přesně nanese, ale díky jeho hustotě přechody krásně zjemní a rozblední. Už tedy nemusím používat menší štětec na nanesení bronzeru a větší na jeho rozmazání. S tímto jdou obě funkce ruku v ruce. Se štětecem by rovněž šel nanášet makeup, ať už tekutý či pudrový, nebo také tvářenka. Mě se ale nejvíce osvědčil právě na konturování.

Další štětec, který používám téměř denně je Flat kabuki s kterým nanáším tekutý make-up. A že to s ním jde skvěle. Oproti mému Hakuru F50 má měkčí a více ohebné štětiny, což ale není vůbec na škodu, protože jsem si všimla, že s ním mám make-up více zapracovaný a takový jemnější, lépe vypadající než s Hakurem. Stejně výborně by s ním šel nanášet např. minerální makeup nebo třeba pudr.

Téměř denně také volím Flat angled kabuki, který je stejně jako předchůdci super hustý a měkký. Já ho používám pro nanášení tvářenky, což díky jeho lehce zkosenému tvaru jde skvěle. Používám ho především na více slisované a zapečené tvářenky, které dobře a jednoduše nabírá a není potřeba v nich tak „rejdit“ jako se štětcem z přírodních chlupů.

Štětce na oči jsou složeny ze stejných typů a tvarů jako ty na obličej. Štětce jsou akorát husté, jemné, tudíž na očích nijak neškrábou. Tvarově mi většina štětců přijde dobrá na blending a chybí mi nějaký plochý štětec na nanášení stínu na celé víčko. Kulatým štětcem se výborně blendí, zkoseným se zase krásně nanáší rozjasnovač pod obočí a precizním štětcem, který je do špičky, zase vykonturujete oko do požadovaného tvaru, nebo s ním jednoduše ztmavíte vnější koutek oka. Samozřejmě většina štětců jde použít také na obličej, např. na zmíněný rozjasnovač nebo zapracování tekutého korektoru.


Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Jessup
Sada: 10 ks
Cena: 150 Kč (vydraženo na ebay), 200-300 Kč ebay, 400-600 Kč na cz eshopech
Dostupnost: ebay např. zdekosmeticky-svet.czmuashop.czaukro.cz 

Závěrem mi nezbývá nic jiného než štětce maximálně pochválit, protože mě přesvědčily o své super kvalitě. Nejen, že jsou neuvěřitelně jemné a hebké, ale také jsou krásně husté, dobře zpracované a pracuje se s nimi jedna radost. Rozhodně koupě nelituji a vám ji můžu maximálně doporučit.


Znáte Jessup? Už jste s nimi měly zkušenost? Popř. co na ně říkáte?

Radu







46 komentářů:

  1. Bílé štětce už na pohled vypadají luxusně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá sice nebyla má první volba, ale musím uznat, že vypadají fakt hezky :)

      Vymazat
  2. Já mám dvě sady a souhlasím že jsou skvělé :) možná bych brala víc tvarů u štětců na oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, jsou skvělé. A musím souhlasit i s těmi štětci na oči. Nějaký více plochý by nebyl vůbec na škodu.

      Vymazat
  3. Mám černou sadu a jsem zatím velmi spokojená :)

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
  4. O značce slyším poprvé. Štetce vypadají moc pěkně a jemňoučky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou až neuvěřitelně jemňounké, fakt krása :) Vůbec bych to u tak levných štětců nečekala.

      Vymazat
  5. Veľmi po takejto sade túžim, len som neschopná si z toho ebaya objednať. Prečo??? Veď to nič nestojí, doslova nič. Musím sa premôcť a kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se dlouho bále z ebay objednávat, ale jedno odpoledne jsem se rozhodla, že to prostě zkusím. Našla jsem na netu návod jak si založit papayl a účet na ebay a už to jelo. Fakt to není nic těžkého, jdi do toho, ať se můžeš taky radovat z tak levných a kvalitních štětců :)

      Vymazat
  6. Vypadají skvěle, už jsem na ně slyšela dost pozitivních ohlasů:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky. Proto jsem se rozhodla je zkusit a fakt stojí za to!

      Vymazat
  7. Pred par dnami som si tuto sadu objednala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že budeš stejně spokojená jako já :)

      Vymazat
  8. Já mám bílé, je tam napsaná jiná značka, ale jsou úplně stejné takže asi tam rozdíl nebude. Mám je už pár měsíců. Za tu cenu - super. Na makeup je nepoužívám, na to jsou moc takové, měkké a to mě prostě nejde, ale na pudr, tvářenky, bronzery jsou úplně parádní! Menší mám všechny na blending kromě toho špičatého. Bohužel musím říct, že po pár měsících se mi ta dřevěná část asi u dvou štětců viklá, bojím se, že o ně brzy přijdu, ale zase za tu cenu se nedá čekat, že to bude bůhví co. Já jsem spokojená a určitě objednám znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že ten štětec na make-up bude na mě moc měkký, ale paradoxně se mi s nim pracuje skvěle a výsledek je lepší než s Hakurem. Uvidíme jak na tom budou štětce s kvalitou po pár měsících, ale jak píšeš asi od nich nikdo nečeká že vydrží několik let. Klidně si je pak koupím znovu. Za ty peníze jsou fakt bezkonkurenční :)

      Vymazat
  9. Mám doma přesně ten flat-angled, také bílý.. Z ebay za nějakých 35 :D a je fajn

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné a ta cena, no to čučím. Právě nějakou novou sadu sháním, takže si tuhle určitě přidám do wishlistu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš štěstí v aukci, tak je cena fakt směšná. Ale i za ty 300 stovky kolik stojí na ebay je to báječná cena. Můžu ti je jedině doporučit!

      Vymazat
  11. Tak ty vypadají dost dobře :)

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám vyloženě Jessup štětce, ale ty svoje jsem taky kupovala na ebay a od pohlednu vypadají úplně stejně. Občas mi z fotek přijde, že ty mé nejsou tak husté, jako ostatní, ale i tak.. moc jsem si je oblíbila:) Za ty peníze se opravdu vyplatí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ebay jsem viděla plno podobných štětců, ale těžko říct, zda jsou kvalitou úplně stejné jak tyto Jessup. Proto jsem ráda, že ty jsi s těmi svými spokojená :)

      Vymazat
  13. Vypadají vážně skvěle, takoví medvídci!

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jé to vypadá úžasně, jako králíčci. :3

    OdpovědětVymazat
  15. O Jessup čtu poprvé, ale zní to jako skvělý tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Jsou to super štětce za pár kaček. Myslím, že to může být i skvělý tip právě třeba na dárek :)

      Vymazat
  16. Také jsem dražila na Ebay a ještě na ně čekám...už se jich nemůžu dočkat! Budu mít kombinaci bílá/stříbrná. Jsem ráda, že čtu kladnou recenzi, snad nezklamou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nezklamou a budeš s nimi spokojená :) Mě přijdou fakt super :)

      Vymazat
  17. Ahoj holky,
    před chvílí jsem si vydražila od nějaké slečny na aukru štětce Jessup (ještě zabalené) za 340,- Kč včetně poštovného, tak se na ně už celá třesu. Kamarád mi ještě jedny objednal z Ebay, tak jsem zvědavá, z Ebay mi přijdou fialový :)
    Krásný den Katka
    Máš skvělej blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, děkujeme za komentář i pochvalu blogu. Doufáme, že budeš se štětci spokojená minimálně tak jako my. Používám je denně už několik měsíců a nedám na ně dopustit, jsou opravdu super vzhledem k jejich nízké ceně :)

      Vymazat
  18. To je super typ. Štětce sháním pořád

    OdpovědětVymazat
  19. No tak to je super :-)
    http://vendigocraft.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Konečně věcná recenze na tyto štětce. Nemohla jsem se rozhodnout mezi štětci Zoeva a těmito, ale když si spočítám, že za 10 štětců (možná kvalitních) dám v přepočtu 3500 a za tyto také kvalitní pouze třetinu, tak neváhám.
    Jinak moc hezký článek, jen tak dál :-)
    http://fashionweltlilly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají opravdu skvěle :) Přemýšlí, že si nějaké štětce pořídím a bílé jsou pro mě TOP i když kvalita by byla špatná :D :D jsem ujetá na bílou barvu O:-)
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, nevíte někdo kde se dají ještě koupit tyto štětce?:(

    OdpovědětVymazat
  23. Nemám skusenosť s týmito štetcami. Ja práve čakám na štetce z aliexpressu :-D povedala som si, že vyskúšam nejaké objednať, aké budú... tak sa neviem dočkať. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Právě jsem objednala, ale ještě projíždím různé recenze na ně a tak jsem narazila na tento blog...
    Zřejmě nebudu nadšením moct usnout, moc se těším. :D

    OdpovědětVymazat