pátek 10. dubna 2015

Co nového se u mě zabydlelo za březen 2015

Krásné ráno holky,

z názvu článku je asi patrné, že vás dnes čeká report o mých novinkách, které jsem si buď pořídila nebo dostala (to víte narozeniny dělají svoje) za první jarní měsíc, tedy březen. A jelikož se vám minule docela líbilo kromě kosmetiky zařazení také oblečení a doplňků, rozhodla jsem v tom pokračovat i nadále. A rovnou těmito kousky taky začnu.



Nádhernou žlutou sukýnku jsem ulovila ve slevách v H&M a jakmile jsem jí uviděla, tak jsem věděla, že jí musím mít. Však uznejte, že tak jarní a optimistický kousek vám už při pohledu dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Mě minimálně ano. Líbí se mi její pevnější strukturovaná látka a především to, že má slušivý áčkový střih do pasu. Větší dvoubarevné psaníčko se zlatými detaily jsem dostala mimo jiné od Maru k narozeninám a je fakt nádherné. Má pro mě ideální velikost a taky odepínací zlatý řetízkový popruh. Už se těším, až ho při první příležitosti vyvětrám.


Dále budu pokračovat botami, které jsem si objednala na Botovo.cz. Gumové botičky na klínku se mi zalíbily na první pohled a lákaly mě tak dlouho dokud jsem nepodlehla. Vzala jsem si je v neutrální tělovo-růžové barvě a nelituji toho. Moc se mi líbí detail vzadu na podpatku, kde je umístěn bílý pruh, který nahoře přechází v pásek kolem kotníku. Doufám, že se brzo umoudří počasí, abych je mohla vyvětrat a vám ukázat v outfitu. Druhé botičky jsou klasické černé mokasíny s efektem kůže. Jsou lehoučké a na noze moc pohodlné. Celkově musím říct, že jsem s botami a e-shopem velmi spokojená.


Teď se již můžeme přesunout na kosmetické přírůstky. Můj nákup novinek Jordana, jste mohly vidět už v samostatném postu zde. Jen připomenu, že jsem neodolala dvěma matným rtěnkám a lakům v jarních pastelových odstínech.


Novou řasenku Panoramico Curling od Gabrielly Salvete se mi podařilo získat v soutěži na FB a jsem za to fakt ráda. Řasenka je skvělá, pokud vás zajímá více tak mrkněte na její recenzi zde. Make-upy od Dermacolu jsem si teď velmi oblíbila a po Caviaru jsem vyzkoušela tento 24h Control Long Lasting Makeup. Ani tento mě nezklamal. Má lehčí, tekutější konzistenci, přesto ale dobře kryje a vypadá na pleti přirozeně. Během dne nijak neoxiduje, nezalézá do póru ani vrásek a výdrž je na mé normální pleti celodenní. Navíc jsem ho sehnala v akci za 150 Kč, takže paráda. Když byla v Rossmannu akce na Maybelline, tak jsem konečně vyzkoušela chválený korektor Fit Me a jsem za to fakt ráda. Vzala jsem si ten světlejší odstín, který je výborný na projasnění a krytí kruhů pod očima. Je hutnější, ale výborně se do pleti zapracovává a kryje více než slušně.


Teď přichází na řadu pár kosmetických narozeninových dárečků. Farmona levandulovou sůl jsem si natolik oblíbila, že již mám půlku fuč. Krystaly jsou dost velké, takže stačí do vany nasypat jen trochu. Krásně levandulově voní, avšak má v sobě ještě příměs mentolu, díky tomu je osvěžující a regenerační. Koupel si s ní fakt užívám. Navíc má moc hezké balení. Sůl i modrý lak Gabrielly Salvete z edice Circus jsem dostala od Maru, která mě prostě zná a ví čím mě potěšit. Lak je krásný, ale ještě jsem nenašla příležitost ho nalakovat. Tělový peeling OJJU s vůní mléka a medu má krásné papírové balení, které mě fakt dostalo. Po sundání krabičky najdete klasický šroubovací kelímek s peelingem. Ještě jsem ho nezkoušela, ale krásně sladce voní a přijde mi, že bude díky hutnější konzistenci a řádné porci krystalků fakt účinný. A to já ráda. Recenzi vám určitě napíšu. Rozkošné balení má také mýdlo od Manufaktury, které krásně voní a zatím na svůj úděl teprve čeká. Zatím mi dokonale provoňuje prádlo ve skříni.


A poslední kosmetické přírůstky, objednávané z Elnino.cz, které bych vám chtěla ukázat jsou tělové spreje a toaletní vody. Tělový sprej od Victoria´s Secret jsem již dlouho chtěla vyzkoušet a konečně sis jej můžu odškrtnout z pomyslného seznamu. Zvolila jsem lehnou „vodní“ vůní Aqua Kiss a jsem nadšená. Levnější variantu od Diamond Collection jsem si vzala na porovnání a osobně jsem z ní nadšená. Voní krásně a opravdu dlouho. Oba spreje již měly samostatnou recenzi zde. Toaletku Kenzo L´Eeau Par Kenzo jsem měla ve vzorečku a moc mi voněla, tak jsem se rozhodla pro ní. Je to svěží, vzdušná květinovo-vodní vůně, pro mě ideální pro každý den. Navíc má super výdrž a není drahá. Když jsem objednávala, tak na mě vyskočila akce na Green Tea Honeysuckle od Elizabeth Arden, tak jsem jí za cenu 180 Kč taky šoupla do košíku. Byl to sice kup naslepo, ale nelituji protože se jedná o krásnou květinovo-citrusovou vůní. Osobně mi dost připomíná Truth od CK.

Tak a to by bylo z mých březnových novinek vše. Zaujalo vás něco z toho?

Radu



16 komentářů:

  1. Sukně je krásná a psaníčko se mi taky hrozně moc líbí, to samé platí o obou botkách :).
    Už jsi měla nějaké boty z Botovo, že bys mohla posoudit, kolik vydrží nebo jak jsou pohodlné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto jsou už moje čtvrté boty z botova a zatím jsem byla vždy moc spokojená. Zdají se mi kvalitně udělané, nijak nedřou ani se mi neničí. Pořádně vyzkoušené mám sice pouze jedny kotníčkové kozačky a ty drží fakt skvěle. Takže celkově si myslím, že za ty peníze co boty stojí je to super kup :) Za sebe můžu botovo jedině doporučit. Tyto nové samozřejmě ještě vyzkoušené nemám, ale snad je co nevidět vyvětrám :)

      Vymazat
  2. Mě asi nejvíc uchvátilo psaníčko a peeling, na ten se těším až bude u tebe článek :) Má krásné balení a už jsem nad ním párkrát uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psaníčko je opravdu nádherné, nedivím se, že se líbí. Peeling vypadá skvěle, už se těším až se pustím do testování :)

      Vymazat
  3. Skvělé veci :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, psaníčko mi Maru vybrala vskutku nádherné. Nedivím se, že sklízí takové ohlasy :)

      Vymazat
  5. Tolik vůní, paráda. :-) Líbí se mi ten zelený lak na nehty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se mi sešlo, že mi vůně došly nebo mám těsně na dně, tak bylo potřeba sbírku obnovit :) Mint lak je úžasný, měla jsem ho už několikrát a kdyby mě nelákaly další barvy, tak ho nosím snad pořád :D

      Vymazat
  6. Ta sukně je moc krásná! :) V brzké době mám v plánu vyzkoušet spreje od VS :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat