čtvrtek 30. dubna 2015

Oblíbenci v péči o pleť a tělo

Krásný slunečný čtvrtek,

Jak máte v plánu trávit nadcházející prodloužený víkend? Já mám "volno", protože manžel vyjel s chlapama do Prahy, na hokej, takže mám v plánu dámskou jízdu, nějaké malé nákupy a nakonec kosmetický večer u nějakého romantického filmu.


Proto si i dneska dáme lehce oddechový článek a to na téma oblíbenců v péči o pleť a tělo aneb výrobky, které patří do mé běžné pečující rutiny.

Z obličejové péče je pro mne každý den nejdůležitějším krokem odlíčení a dočistění pleti po celém dni nebo naopak osvěžení a vyčistění po celé noci. K oběma věcem používám nejradši micelární vodu, teďka používám micelárku Garnier Pure, která je určena pro smíšenou, mastnou a citlivou pleť. Micelárka mi sedla perfektně, krásně odlíčí, odstraní nečistoty a hlavně vůbec neštípe v očích. Touhle micelárkou jsem nahradila i mojí oblíbenou Biodermu, která je narozdíl od Garnieru pěkně drahá. Za to Garnier seženete v akci i kolem 100 Kč.

Na odlíčení voděodolného makeupu používám dvoufázový odličovač Bione se světlíkem lékařským. Odličovač je taky třeba vychválit, není až tak moc mastný, jako "podobné" odličovače a s voděodolným líčením si poradí bravůrně. Ještě nazávěr řeknu cenu, která je okolo 60 Kč.


V posledních týdnech jsem si také oblíbila L´Oréal Skin Perfection sérum. Abych řekla pravdu, nedám na něj dopustit, pleť je po použití hydratovaná, zmatněná a zároveň rozjasněná. Co jsem ale nečekala je to, že sérum dokonce dokáže zmírnit nedostatky pleti, především stáhnout póry a také sjednotí barevný tón pleti.

Moje stálice mezi denními krémy je Sebamed matující krém. Při použití pod makeup nebo bb krém je skvělý. Mi s mojí mastnou t-zónou vydrží pleť pěkně zmatněná celý den, bez dalšho přepudrovávání. Prostě jednička.


Teď přejdu k peelingu, který sice nepoužívám denně, spíš jen 1x až 2x týdně, což ale neznamená, že se ve své pečující rutině bez něj obejdu. Momentálně jsem si velmi oblíbila okurkový peeling od značky Bione. Peeling je příjemný, jemný a plný miniaturních peelingových zrníček. Právě díky ním je peeling tak účinny a pleť  je opravdu vyčištěná do hloubky.

Pleťová maska, která u mne nesmí chybět je gelová slupovací maska od Ryoru. Tuhle masku používám už několik let a stále je má nejoblíbenější. Tahle maska je asi nejúčinější v boji proti rozšířeným pórům a dokáže z nich vytáhnout hodně nečistot a zároveň je stáhne.


Z péče o tělo jsem si spíš zamilovala nějaké jarní novinky z mého kosmetického arzenálu. Prvními z nich jsou báječné sprchové gely značky tetesept. Já vlastním druhy Síla a energie a ještě Aktivita. o se gelům nedá upřít je to, že Vás po náročném dni zvládnou uvolnit a dodat tělu svěžest potřebnou k dalším činnostem. Klidně mrkněte na recenzi zde.


Na mazání těla používám těhotenský pěstící olej od Saloosu. Oleje od Saloosu na mazání miluju, vyzoušela jsem už hodně druhů a myslím, že i vy, které mimčeo na cestě nemáte, si mezi  nima vyberete.

Na mazání rukou a nohou teď používám vysoce hydratační krém Amai s bambuckým máslem. Krém hydratuje skvěle a poradí si s vysušenýma patama, které mám po zimě strávené v kozačkách v hrozném stavu. Krém je středně hutný, příjemně "krémově" voní a nezanechává pokožku příliš mastnou.


Poslední část mých must haves patří do vany. První dva výrobky dodají koupeli tu správnou atmosféru a třetí a poslední výrobek zase ve vaně pečuje o tělo a dělá ho krásnější. Z pěn do koupelí jsem si oblíbila levandulovou koupel Balea, musím říct, že krásně pění, nevysušuje pokožku a ta její vůně je prostě božská.

Ze solí do koupele jsem sáhla po soli z Manufaktury se svěží vůni růže a kousky růžových okvětních lístků. Sůl ve velkém 300 g kornoutu stojí 100 Kč, ale vystačí Vám asi na 6 použití. Podle mne je ta dávka 50 g na jednu koupel ideální.


Poslední věc, se kterou Vás chci seznámit je Cellu Blue. Tento masážní přístroj bojující proti celulitidě testuji již několik měsíců a jelikož se blíží období, kdy budeme co nevidět ze skříně vytahovat kraťásky, sukýnky a plavky, je na čase si o něm říci více. Cellu Blue funguje na principech slavné vakuové masáže, což je údajně nejúspěšnější ošetřující metoda v boji proti celulitidě. Právě používání vakuové baňky CelluBlue aktivuje proces spalování tukových polštářků a jejich likvidaci. Dále se pak podílí na aktivaci a vyrovnání prokrvení a lymfatické cirkulaci. Díky tomu bude kůže vypadat zdravější a pevnější.


Přístroj je vyroben z medicínského silikonu a neobsahuje žádné jiné látky. Díky tomu je hypoalergení a jeho používání je bezpečné a nezpůsobuje alergie. Při každodenním používání se pozitivní výsledky dostaví už během 3-4 týdnů. Cellu Blue se používá tak, že si postižené partie nejprve promažete olejem, stisknete přístroj a díky vytvořenému podtlaku jej přisajete na kůži. Poté pokožku těla (stehna, boky) masírujete táhlými a krouživými pohyby cca 3 minutky. Podle toho jak moc stisknete přístroj se odvíjí síla vytvořeného podtlaku a míra účinku. Nemusíte se ale bát, že by vám masáž tímto pomocníkem způsobila podráždění, či modřiny. Já masírovala s maximálních úsilím a žádné negativní reakce jsem nezaznamenala.


Sice netrpím na extra viditelnou celulitidu, ale můžu říct, že jsem první účinky zpozorovala již po pár použitích. Kůže byla viditelně hladší a vypnutější. Při pravidelném používání se účinky jen zvyšovaly a nehezká pomerančová kůže se postupně vytrácela a kůže byla pevnější. Myslím si, že na trhu existuje spousta přípravků v boji proti celulitidě, které toho slibují hodně, ale až tento modrý pomocník mě přesvědčil, že může také fungovat. Já jsem maximálně spokojená a všem, kteří stále marně bojují s celulitidou CelluBlue doporučuji. Seženete ho např. zde.

Jaké máte oblíbence v péči o pleť a tělo Vy? Doporučíte mi nějakou fajn vychytávku do vany? :-)

Maru

20 komentářů:

  1. Masku od Ryoru jsem měla a teda při sloupávání mi to bralo snad i kůži :D po 2 pokusech letěla do koše.
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je divné, mi ta maska sedí skvěle a krásně mi vyčistí póry. Nedávala jsi třeba masky tenkou vrstvu?

      Vymazat
  2. Už dlouho nad sérem od Lorealu uvažuju :). A na víkend mám v plánu to, že jdu všechny 3 dny odpoledne na brigádu a dopoledne se zase budu učit na zkoušku, protože zkouškový už je zase tady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum mi příjde moc fajn, dodá pleti takovou tu výživu navíc. Nj. zkouškové, to je už dva roky za mnou, ale znám to moc dobře :-D i když si někdy říkám, že bych se ještě někdy do školy vrátila.

      Vymazat
  3. Po te masce od Ryoru se budu muset podivat :-) Ja si ted oblibila pletovy merunkovy peeling od Freemana a cistici penu Sebamed. A oba tyhe pripravky se skvele nanasi ruzovou houbickou od Ebelin :-) Jinak micelarku od Garnier pouzivam taky, akorat ruzovou a je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling od Freemana s meruňkovými jádry mám taky ráda, ale tenhle okurkový od Bione je ještě lepší. Má víc zrníček a jsou trochu jiné konzistence a podle mě líp vyčistí. Jakou houbičku používáš na to nanášení? Takový ten ala beauty blender? Nebo mají nějakou jinou?

      Vymazat
  4. Garnier chci vyzkoušet :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku podle mne vážně stojí - vyrovná se i dražším micelárkám.

      Vymazat
  5. Do vany doporučuju výrobky od Dresdner essenz, jsou k dostání v Kaufíku :-)
    Líbí se mi věci od Bione. Odličovač a peeling jsem zatím v obchodech neviděla. Kde jsi je koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za doporučení! Ale do Kaufu se jen tak asi nedostanu, ale zkusím někoho zaúkolovat. Značku Bione zbožňuju, kvalita za pár korun. Velký výběr Bione je v Globusu, ale já jsem objednávala z eshopu vmd-drogerie.cz mají tam nejlepší ceny, levné poštovné a rychlé dodání.

      Vymazat
    2. Taky objednávam jedině z vmd do drogerek už nechodím :) nejlepší eshop ze super výběrem :)

      Vymazat
  6. Micelárka vypadá dobře :) Tuhle masku od Ryoru jsem měla taky a moc mi nesedla. Malinko mi pomohla, ale to slupování bylo peklo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárka mi skvěle vyhovuje, stojí za vyzkoušení. Podle mě je srovnatelná s kousky z lékárny. To je zvláštní, že jsi už druhá, komu nesedla. Mi se slupuje dobře, ale dávám docela velkou vrstvu.

      Vymazat
  7. Ty sprcháče od Tetesept vypadají dobře a vidím je poprvé. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, tak jsem si myslela, že to budou sprcháče jako každé jiné. Ale je pravda, že dokážou uvolnit a povzbudit. A ty vůně jsou úžasné, plné esenciálních olejů a žádných chemických sajrajtů.

      Vymazat
  8. Skvělé tipy na produkty, některé z nich vůbec neznám! :) A děkuji za vřelý komentář :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :-) článek se mi líbil :-) na produkty koukni, všechny stojí za vyzkoušení.

      Vymazat
  9. Na tie gély od teteseptu som tiež pozerala :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za pochvalu mého chlupatého kočičího parťáka:-)
    Garnier novou micelárku chci brzo vyzkoušet!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Slupovací masku od Ryoru jsem už také vyzkoušela. Vždycky jsem měla pocit, že se mi s tou maskou sloupne i obličej. Ale byla dobrá, to jo :)
    The decadence of decay

    OdpovědětVymazat