pondělí 29. června 2015

Gelová rtěnka Inglot 52 - dokonalá nude rtěnka

Ahojky holky,

po jaké rtěnce šaháte, když se nemůžete rozhodnout, kterou povýšíte na součást svého makeupu? Já taky někdy tápu a nemůžu si v té mé sbírce rtěnek a pastelek na rty vybrat. V tyhle nerozhodné dny pravidelně šahám po gelové rtěnce Inglot 52.

Pouzdro rtěnky je velmi elegantní, decentní. Samotná rtěnka se skrývá v kovovém, černém válečku s bílým logem značky. Musím říct, že design je velmi povedený, jednoduchý a čistý. A to já můžu. Moc se mi líbí.


Barva rtěnky není tak úplně klasická nude, je "pleťová, ale s nádechem do meruňkové a kapkou hnědé. 
Co je na rtěnce zajímavé? Má opravdu zvláštní klouzavou strukturu, ani ji neumím popsat, je mazlavá skoro jako balzám, ale ke rtům přilne jako gel. Tahle zvláštní konzistence vznikla díky obsahu vitamínu E, pupalky a avokádového oleje. Myslíte si, že tahle super výživná kombinace bude mít vliv na snížení výdrže rtěnky? No k tomu se za chvíli dostaneme.


Na první pohled nebo spíš nanesení, se může zdát, že rtěnka nebude přílišný držák a to díky jemné a hladké konzistenci a také díky dogmatu, že rtěnky světlé barvy mají obvykle slabší výdrž. Ovšem opak je pravdou, rtěnka na rtech drží jako přibitá. Celý den samozřejmě nezvládne, ale takové 4 hodiny i s nějakou malou sváčou dá v pohodě. Je teda pravda, že po nějaké mastném jídle ji je třeba poupravit, ale to většinou nezvládne žádná rtěnka. Dál musím upozornit, že bez použití konturky a pouze při vybarvení rtů rtěnkou, je výdrž slabší.


Zatím to vypadá hodně dobře, co? Ještě Vám řeknu, jak to vypadá s vzhledem na rtech. I tady budu chválit, protože rtěnka nezálézá do vrásek, nezvýrazňuje žádné šupinky ani další nedokonolosti. 


Rtěnku mám ve své sbírce už asi půl roku a používám jí hodně často (několikrát týdně) a furt mi jí zbývá větší část, což jsem při gramáži 1,8 g nečekala. 

Tak a teď k tomu míň příjemnému a to je ta horší dostupnost, kdy Inglot seženete akorát v Praze v jejich obchůdcích a nějaký omezený sortiment mají v parfumeriích Douglas. Ještě, že existuje jejich eshop. Tam rtěnku koupíte za 310 Kč.

Celkové hodnocení: 5/5

Značka: Inglot
Velikost: 1,8 g
Cena: 310 Kč
Dostupnost: obchůdky Inglot Praha, parfumerie Douglas, eshop inglotcosmetics.cz

Já teda nominuju gelovou rtěnku Inglot na jednu z nejlepších rtěnek, kterou jsem zatím vyzkoušela. Nemám rtěnce cokoliv vytknout. Líbí se mi vše - od obalu po barvu, výdrž. No prostě všechno je super. 

M.

7 komentářů:

  1. Je nádherná! Musím se přiznat, že jsem od Inglotu ještě nic nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som nič neskúšala, ale vypadá skvelo <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka vypadá moc krásně, mám rády tato tvary.
    Zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka vypadá velice pěkně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat