sobota 27. června 2015

Sbírka paletek vol. I - BH Cosmetics a Urban Decay

Hezký už skoro letní den,

dneska Vás nechám nakouknout do mé sbírky paletek, ale protože by ten článek byl úplně mega dlouhý, rozdělím je na několik částí. Dnešní díl se bude týkat jen paletek dvou značek a to BH Cosmetics a Urban Decay. Některé paletky už na blogu recenzi měly, některé jste mohly vidět v nákupních článcích a některé se jen někde letmo mihly. 


Dneska si něco málo povíme o těchto paletkách: BH Cosmetics 120 eyeshadows palette (recenze), BH Galaxy Chic (recenze), Urban Decay Naked 1 a Naked 3, Urban Decay Naked on the run palette
(recenze), Urban Decay Ammo palette a Urban Decay Shadow Box palette. 


Od značky BH Cosmetics mám zatím jen dvě paletky a to 120 eyeshadows palette a Galaxy Chic. Obě paletky mám už delší dobu a tak je mám pořádně otestované. Paletka 120 stínů je mixem teplých a studených odstínů, ve výrazných, ale i přírodních tónech. Stíny jsou skvěle pigmentované, některé jsou trochu prášivější, ale to jen ty, které obsahují velké třpytky. Nejsou sice úplně máslové, ale pracuje se s nimi skvěle a ty barvy jsou prostě boží. 


Druhou paletku od BH, kterou vlastním je populární Galaxy Chic paletka. Ta obsahuje 18 zapečených stínů ve velmi výrazných odstínech. Tahle paletka mne hodně baví a teď na léto bude úžasná. Pigmentace je skvělá, stíny se dobře nanáší (což obvykle u zapečených stínů nebývá realitou) a vůbec nepráší a neubývají. 


Největší zastoupení má v mé sbírce značka Urban Decay.

První paletku, kterou jsem si od UD pořídila, byla ikonická Naked. Tato paletka je i po té době, co ji mám (asi 3 roky) mojí neoblíbenější a používám ji několikrát týdně. Paletka je vážně kvalitní, protože ani po té době není na ní používání skoro vidět. 


Další kousek do sbírky Urban Decay byla hned další Nakedka a to s číslem 3. I s touto paletkou jsem nadmíru spokojená (dneska budu jen chválit). Bohužel jí nepoužívám tak často, jak bych chtěla, přece jen poslední dobu používám víc barevných stínů než tělovky.


Co říkáte na paletku Ammo? Ta se bohužel moc na blozích neobjevuje, což je škoda. Líbí se mi kompaktnost téhle malé paletky (cca 13x8 cm) a také kombinace stínů, obsahuje 4 metalické zlato-bronzovo-hnědé stíny, které jsou doplněné stříbrnou, fialkovou, modrou, zelenou, vínovou a černou. Takže z paletky vykouzlíte jak výrazné, tak i decentnější líčení. (Ammo palette na fotce vlevo, Shadow box palette na fotce vpravo)


Jednu z posledních paletek, které jsem si pořídila byla paletka Naked on the run, která neobsahuje jen oční stíny, ale kromě nich také řasenku, tužku na oči, lesk na rty a nakonec je doplněná konturovacím setem. Stíny jsou odstupňované ala hnědé ombre, což dělá z celého setu super kompaktní paletku na cesty.


Nejnovější paletku do mé sbírky jsem si pořídila v květnu a je to tato Shadow box palette. Tato paletka je podobně jako Ammo, malá a skladná. Opět mne dostala skvělá kombinace stínů, která kombinuje tělové, hnědé a zlaté odstíny spolu s několika výraznými barvami jako je smaragdová, námořnická modrá, lososová, fialová, vínová, doplněné šedivou a černou. 


Tak a pokračování bude zase příště, to se podíváme na paletku od značek Too Faced, Inglot, Sleek a The Balm. Ale protože je to pořád hodně kousků, možná to ještě rozdělím na dva další články.

Která paletka Vás zaujala nejvíc? Máte rády "tělovky" nebo výrazné barvy?

P.S. Nezapomeňte se zúčastnit obrovské narozeninové soutěže o hodnotné ceny za 2700 Kč!




M.

19 komentářů:

  1. Líbí se mi všechny paletky, co tu máš.Mám z nich jenom Naked od UD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je skvělá, co? Používám ji že všech paletek nejčastěji.

      Vymazat
  2. Krásná sbírka:-) Líbí se mi snad všechny, ale nejvíc paletky BH Cosmetics, ty odstíny jsou parádní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že Bh barvy umi. Galaxy Chic je teď na leto jak stvořena. Brzo s ní bude na blogu i líčení.

      Vymazat
  3. Krásná sbírka, tady jsou vidět fanynky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tj. Urban Decay je kvalita a dobře se mi s jejich stíny pracuje, takže jsem značce věrná. V příštím pokračování článku bude ještě hojně zastoupeny Inglot. Ten taky muzu.

      Vymazat
  4. To je nádhera, já osobně tedy preferuji spíše nude odstíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky víc používám bude barvy, ale teď v létě je často a řada doplňuju linkou v nějaké výrazně barvě.

      Vymazat
  5. Tak to je opravdu nádhera. :-) Brala bych klidně všechny :-) Mám ráda výrazné barvy, ale i tělovky. Prostě líčení podle nálady. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Taky se často licim podle nálady a taky se někdy snažím sladit líčení k outfitu.

      Vymazat
  6. BH mi jako značka není příliš sympatická a asi bych si žádnou paletku nekoupila. Ovšem UD mám moc ráda a teď přemýšlím o Naked basics 2 a moc se těším na Naked Smoky :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi Bh že začátku taky sympatická nebyla, ale jak jsem poprvé zkusila u kamarádky tu pigmentaci, tak jsem hned změnila názor.

      Vymazat
  7. Ty máš tedy vážně velkou sbírku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ty mrsky paletka pořad pribyvaji, už resim na Naked Smoked.

      Vymazat
  8. Naked 1 bych brala hned, celkově všechny UD paletky jsou boží :).

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne paletky, osobne mám hrozne rada UD. Mám doma síce iba jednu, no pokojne by som šla aj do ďalšej kúpy. Tvoje paletky vyzerajú úžasne. Najväčší problém by som mala ráno, kedy by som sa nevedela rozhodnúť, ktorú použiť :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne paletky. Mám z nich len Naked3, ktorú mám rada, ale teraz ju používam menej. Upredňostňujem neutrálne tiene, lebo rada nosím výrazné pery, no v zbierke mám slušnú zásobu farebných paletiek, ktoré sem-tam prevetrám :)

    OdpovědětVymazat