sobota 19. března 2016

Hydratační maska Rehydrating Soothing od Collistar

Krásné ráno Všem,

nikdy bych neřekla, že si tak oblíbím používání různých pleťových masek. Ještě do nedávna jsem masky používala sporadicky. Pak se ale změnil můj způsob péče o pleť a používání nejrůznějších čistících nebo hydratačních masek se stalo mým pravidelným potěšením. Teď si zpravidla nějakou masku dopřávám 1-2x týdně. Většinou střídám dva druhy masek a to masky čistící, zpravidla s obsahem jílu a pak naopak masky hydratační. Čistících masek mám doma docela slušnou zásobu, ale kvalitní hydratační mi ve sbírce chyběla. Proto když se mi do rukou dostala hydratační maska od Collistar, byla jsem nadšená a vrhala se do testování. Jak maska obstála se dozvíte v dnešní recenzi.


Collistar Rehydrating Soothing Mask, hydratační maska – 30 ml, cena 311 Kč

Maska slibuje jednak pleť hydratovat, ale také zklidnit, snížit zarudnutí, dodat jemnost a vyrovnávat barevný tón pleti. To vše by mělo zajišťovat složení s obsahem kyseliny hyaluronové, mandlového oleje, vitamínu PP a výtažku z chrpy. Složení by mělo být natolik jemné, že je určené i citlivé pleti.


Pleťová maska vám přijde zabalená v papírovém obalu, kde najdete všechny potřebné informace. Samotná maska je umístěná v plastové tubičce bílé barvy s tyrkysovým šroubovacím víčkem. Kdyby bylo odklápěcí, tak jsem spokojenější. Vůně masky je docela příjemná, nevtíravá vůně čistoty. Parfemace je hodně jemná a cítíte jí pouze při aplikaci, na pleti již ne.Konzistenčně je maska takový lehčí krém bílé barvy. A ona maska vlastně i jako krém působí. Nanesete jí na obličej, necháte působit 5-10 minut a poté jí buď setřete nebo umyjete teplou vodou. Masku nanáším na celý obličej v tenké vrstvě. Díky krémové konzistenci, není na pleti viditelná (je bezbarvá), takže nikoho nestrašíte, a navíc díky tomu, že je hydratační se během minutky téměř celá do pleti vsákne. Maska je na pleti maximálně příjemná, během působení o ní prakticky nevíte a navíc nemusíte čekat věčnost, aby jste viděly výsledky.


Po opláchnutí je pleť hezky „napapaná“, svěží,  neuvěřitelné hebká taková až sametová. Pleť vypadá vyživeně a odpočatě. Míru hydratace je pro mou normální až smíšenou pleť dostatečná, avšak i tak potřebuji nanést ještě krém. Tak hydratační abych se již nemusela mazat maska zase není. Na masce se mi ale velice líbí, že opravdu dokáže pleť zklidnit a to tak, že podráždění či začervenání po pupíncích je méně patrné a celkově vypadá pleť zdravěji.


Přestože se může zdát, že množství 30 ml je málo, tak věřte, že vám maska vydrží opravdu dlouho. Na jedno použití stačí nanést množství velikosti lískového oříšku, takže i přes malý obsah vydrží maska dostatečně dlouho. Pokud se vám maska zalíbila, tak jako mě, tak jí můžete sehnat v parfumeriích nebo na netu. Seženete jí např. na e-shopu www.parfemy-elnino.cz.

Používáte kosmetiku Collistar? Jaká je vaše oblíbená hydratační maska?

Radu

 

 

 



14 komentářů:

  1. O této značce slyším poprvé. Maska vypadá dobře, tak si ji zapíšu na seznam věcí, které bych chtěla vyzkoušet.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě maska zaujala. Podle mě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám, ale musím říct, že díky tvé recenzi mě maska velmi zaujala a možná si jí časem přídím :-)

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc ráda slyším :) Zdá se, že recenze splnila účel za což jsem nesmírně ráda ;-)

      Vymazat
  3. Značku neznám, ale i já postrádám dobrou hydratační masku, která by pleť nejen vyčistila, ale dala i nějaký ten benefit navíc o kterém píšeš, tak se po ní možná kouknu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda noční hydratační masku od Sephora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu neznám, píšu si na seznam po čem se příště mrknout, až zamířím do Sephory. Díky za tip :)

      Vymazat
  5. Znacku neznam, ale vypada zajimave.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Maska by se mi určitě hodila, mám pleť smíšenou až sušší :) Ještě jsem od této značky nic neměla.

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  7. Značku chci prozkoumat, pár produktů bych si u nich našla. A tahle maska taky není k zahození. Jen škoda že mám tolik masek.. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vypadá pěkně :) Vždycky jsem si kupovala jen masky čistící, ale nedávno jsem si poprvé objednala z Avonu masku hydratační, tak se na ni moc těším a zkusím ji hned jak dorazí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku vůbec neznám, ale maska mě moc zaujala, vypadá vážně super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat