čtvrtek 31. března 2016

Andělsky krásné řasy s Dermacol Angelash

Krásný čtvrtek,

dnes mám pro vás recenzi na poslední  řasenkový počin od Dermacolu. Po rudé Devilash, která byla báječná přichází na trh její světlá stránka a to čistá andělská kráska Angelash. Jestli je stejně tak dobrá jako její ďábelské dvojče se dozvíte níže.


Začnu obalem, který je vyveden ve světlých tónech bílé se zlatým perleťovým leskem. Nápisy jsou pak natištěné zlatým písmem. Myslím si, že tento barevný design se k řasence hodí a docela se mi i líbí. Minimálně je snadno rozpoznatelný mezi všemi těmi tmavými obaly jiných řasenek. Kartáček řasenky je klasický štětinkový, avšak jeho tvar je prohnutý, což by mělo zajistit natočení řas a velký objem. U prohnutého konce jsou štětiny kratší, naopak z druhé strany jsou delší.  Já řasenku nejprve nanáším tou prohnutou částí, pak kartáček otočím a řasy ještě pročešu těmi delšími štětinami. 


Co se týče konzistence, tak ta mi přijde fajn už od samého začátku. Možná je malinko mokřejší a ulpí tak na kartáčku více barvy, avšak na řasy se dostane barva v rovnoměrném množství. Ty nepůsobí jinak extrémně obalené či slepené. Nebudu tvrdit, že řasy vůbec neslepuje ale není to nic hrozného. Co se týče natočení řas, tak to není nijak výrazné. Sice jsem ho zaznamenala, ale třeba u Devilash bylo mnohem výraznější. Jinak však řasy výborně zahustí, prodlouží, ale především je zvýrazní a dodá jim super černou barvu.


Během dne mi řasenka drží v neporušeném stavu. Nezaznamenala jsem žádné opadávání, obtiskování ani drolení. Jediné čeho jsem si všimla, že občas při nanášení tvoří hrudky. Odličuje se dobře.


Takže suma sumárum se tato řasenka Dermacolu povedla. Osobně mi vyhovuje a používám jí ráda. Pokud bych jí však měla srovnat s Devilash, tak ta mi přišla lepší. Jednak mi více vyhovoval její kartáček a celkově se mi s ní lépe pracovalo. Dobré jsou obě, ale pokud váháte kterou zvolit, tak za sebe doporučuji ďábelskou variantu.

Zkoušely jste Angelash? Vyhovuje vám?

Radu



18 komentářů:

  1. Tahle řasenka má krásný obal, nicméně já jsem se rozhodla pro ďábelskou Devilash a zatím to vypadá, že budeme kamarádky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ses rozhodla správně. Devilash mi taky přišla lepší, ale i tuto jsem si oblíbila :)

      Vymazat
  2. Taky se mi u této řasenky líbí obal. Já ještě od Dermacolu řasenku neměla, ale docela se mi na tvých řasách líbí. Stále jsem věrná své stálici Lash sensational. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tu já jsem ještě nezkoušela. Dermacol řasenky mi nikdy moc nevyhovovaly, změnilo se to až s Devilash. Ta je báječná. I Andílek mi dělá hezké řasy, přesto ďábel u mě vede :D

      Vymazat
  3. Ta vypadá skvěle, no a ten obal? Nádhera :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi obal líbí :) Působí opravu tak nevině ;-)

      Vymazat
  4. Maľuje pekne riasy vyzeraju perfektne, ale čítala som aj také recenzie kde moc táto riasenka nevyhovovala asi treba len skúsiť na vlastnej koži:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ní četla už negativní ohlasy, naštěstí se s nimi nemůžu ztotožnit. Mě dělá hezké řasy a nemám jí co vytknout. Takže opravdu je třeba vyzkoušet :)

      Vymazat
  5. Celkový efekt je svieži, pekný. Páči sa mi to. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Její ďábelskou sestřičku jsem nedávno v Tetě hodila do košíku, u pokladny jsem si to ale rozmyslela. Sice na ní neustále slyším ódy, ale mně ty kartáčky (i u této) přijdou tak hrozně opatlaný tou barvou a takový "zacuchaný", no prostě se bojím, že mi nebude vyhovovat.. Ale třeba se někdy odhodlám :D

    BE BEAUTIFUL <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Devilash je podle mě úžasná, škoda že si jí nezkusila. Kartáček je možná více obalený, ale na řasy ten nános nepřenáší, takže se není čeho bát. Avšak také dost záleží jaký máš typ řas.

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí obal řasenky :) Kartáček mě ale moc nezaujal, mám raději umělé a rovné :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši umělé kartáčky, ale i s tímto se mi pracuje hezky.

      Vymazat
  8. Řasenka ti dělá skutečně krásné řasy! :)
    Obecně mám řasenky od Dermacolu ráda, ale devil ani angel lash jsem zatím nezkoušela.
    Jediné co se mi u této konkrétní nelíbí je právě ten design..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, každému nemusí být tento design po chuti. Mi přijde že právě Devilash je nejpovedenější řasenka od Dermacolu ;-)

      Vymazat
  9. Já asi udělám to, že si koupím obě a provedu přímé srovnání. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle rasenku chci vyzkouset, udela pekne rasy.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat