sobota 2. dubna 2016

Únorové kosmetické přírůstky - Maru

Ahoj holky,

dneska se podíváme na moje kosmetické přírůstky za měsíc únor. Většina z věcí, co Vám dneska ukážu jsou dárky, které jsem dostala k narozeninám. Těch mýh nákupů je minimum, ale to nevadí, to utrácení za kosmetiku si vynahradím zase jiný měsíc. (Už teď Vám můžu prozradit, že jsem poněkud utrácela jinde.)



První Vám ukážu tři kousky z řad české značky Bione, které jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Původně jsem je po ní chtěla koupit, protože vím, že má obchůdek, kde je právě Bione dostupná, po cestě. Ale nakonec jsem našla Regenerační levandulový šampón a kondicionér spolu s pleťovým krémem z hroznového vína v narozeninovém balíčku. 


V minulých nákupech a novinkách jsem Vám ukazovala odličovací ubrousky z Lídlu. Ty jsem si natolik zamilovala, proto jsem si je pořídila opět a znovu. S očima si sice neporadí, ale makeup a rtěnku odlíčí perfektně. I když já je většinou používám na odlíčení swatchů při focení, ale za 20 Kč, mi je aspoň není líto spotřebovávat. Protože už nejsem nejmladší, rozhodla jsem se, že se konečně zaměřím i na péči očního okolí, které si pravidelně zapomínám mazat něčím speciálním. A protože očních krému jsem už měla dost, které prošly dobou trvalnivosti, koupila jsem si krém značky Cien za 59 Kč, kde mne vážně nebude bolet, když na něj zapomenu a poletí pak starý do koše. Ale zatím se už asi týden držím a vážně ho používám. První dojmy jsou zatím skvělé :-)


Pak Vám ukážu krásný lak na nehty Glitter v odstínu GL15 Red in Silver od značky Flormar, který jsem dostala v rámci instagramové výměny. Ten  jsem si natolik oblíbila, že jej poslední dobou lakuji vážně často. Nejsou to křiklavé třpytky a každému jednobarevnému laku dodají šmrnc. Od stejné slečny jsem také dostala transparentní pudr UMA, který jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Upřímně řečeno, balíček obsahoval ještě mnohem víc věcí, ale ty jsem už ve své sbírce měla, tak jsem je schovala pro Vás do soutěže.



V únoru jsem také jela do Sephory, kde jsem měla vyhlídnutou novou tvářenku od Narsu, bohužel konzultantka nevěděla o čem mluvím a před stojanem Nars zrovna pán z ochranky vybaloval zboží a nechtěl mě pustit ke stojanu, abych se podívala, jestli tvářenku neobjevím alespoň vystavenou. Odešla jsem téměř s prázdnou, koupila jsem si pouze beauty blender a ještě jsem si vyzvedla narozeninový dárek - duo tvářenku značky Sephora


Poslední dvě fotky zahrnují kosmetiku KIKO, kterou jsem dostala, mimo jiné, jako dárek k narozeninám od Radu. A co mi vlastně vybrala? Krásné laky na nehty - temný, třpytivý v odstínu 524 a naopak jarní fuchsiový s číslem 290. Další dva kousky, byly určené k líčení a to tvářenka číslo 108 a nádherné levandulový stín v odstínu 222.



Poslední z mých nákupů je sada korektorů/konturovacích barev z Ebay. K této paletce Vám bohužel momentálně nemůžu moc říct, protože jsem jí ještě nezkoušela, protože se mi dostala do ruky až teď, těsně před focením tohohle článku. Za cenu cca 100 Kč jsem k paletce dostala štětec, který je už na pohled chatrný (trčí z něj dost chlupů) a taky modrou houbičku, která se mi zdá docela použitelná.


Co jste si v únoru pořídily Vy? Našly jste nějaké zajímavé kousky kosmetiky?

M.

8 komentářů:

  1. Som zvedavá na tú paletku korektorov, keďže mám jednu od BH cosmetic potom od Pupy na kontúrovanie tváre a akosi mi nevyhovujú a taktiež som pozerala na túto z číny, tak som zvedavá či sa oplatí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych byla naštvaná z té Sephory, ale aspoň že nějakou tvářenku sis odnesla;) Jsem zvědavá jak budeš spokojená s beauty blenderem;) A levandulový stín Kiko je krásný, momentálně nosím často fialové oči, protože mi ladí k vlasům:)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ten lak na nehty Flormar a tvářenka Sephora - to bylo aspoň malinké odškodnění za to, že jsi neměla štěstí na tu od Narsu:-) A líbí se mi i nadílka Bione, docela by mně zajímalo jak Ti bude vyhovovat to levandulové duo na vlasy, nějakou vlasovou kosmetiku od téhle značky bych taky ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc zvědavá na to, jak budeš s paletkou korektorů spokojená. :)
    Doufám, že pak bude i nějaká recenze.

    OdpovědětVymazat
  5. to sa teda teším na recenziu tej paletky z ebay :) vyzerá skvelo a za tú cenu by sa oplatila, keď tu si za ňu pýtajú docela dosť peňazí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pořídila sis krásné věci. Hodně mě zaujala ta levanduová řada od Bione, levanduli miluji, tak se určitě podívám i po tomhle šamponu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Do you need free Facebook Likes?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by using Add Me Fast?

    OdpovědětVymazat