neděle 24. dubna 2016

Rozmazlujte se luxusní sadou od NUXE

Krásné ráno holky,

konečně jsem se dostala k tomu, abych vám sepsala své zkušenosti se značkou Nuxe. Jejich kosmetika mě velice lákala. Proto když jsem na před vánoci narazila na parfums sadu  4 produktů, navíc v krásném dárkovém balení, nebylo moc o čem přemýšlet a nadělila jsem si jí pod stromeček. Od té doby jednotlivé produkty testuji a dnes vám přináším plnohodnotnou recenzi.


Sada Nuxe Huile Prodigieuse obsahuje :




Co by to bylo za sadu kdyby neobsahovala nejznámější a nejoblíbenější  Nuxe produkt a to multifunkční suchý olej. Jeho kouzlo spočívá v tom, že obsahuje velké množství vzácných rostlinných olejů (např. mandle, kamélie, třezalka), vitamín E a ukrývá v sobě tak přes 98 % složek přírodního původu. Jeho multifunkčnost spočívá v tom, že ho můžete použít jak na tělo, vlasy tak i obličej. Pokožce dodá hezkost, vláčnost a ochranu. Vlasům zase bohatou výživu a lesk.

Na olej jsem se velice těšila a hned na úvod můžu říct, že jsem si ho zamilovala. Jednak samotný skleněný flakón je krásný a díky rozprašovači, taky skvěle praktický. Ten dávkuje olej v rozumné míře, přesně tam kde potřebujete. Co však miluji především na tomto oleji je jeho vůně. Ta je sytá, kořeněná a exotická. Rozhodně to nebude šálek čaje pro milovníky svěžích jemných vůní. Tato parfemace je dost silná, ale nevtíravá a tělo provoní na dlouhou dobu. 


Co se týče samotných účinků, tak i ty jsou bravurní. Konzistence oleje je opravdu zvláštní a specifická. Jsem zvyklá na klasické „mastné“ a výživné oleje a tento je opravdu suchý. Není nijak mastný, přesto i zachoval všechny benefity oleje. Krásně se roztírá a především ihned vstřebává bez toho, aby byla pokožka mastná. Klidně můžete olej nanášet na suchou kůži, nemusí být vlhká jako v případě jiných olejů.


Olej používám především na obličej, občas i na tělo, ale je mi ho líto na větší plochy, proto mažu především ruce a dekolt. Po namazání je pokožka neuvěřitelně sametově  hebká, pružná, zjemněná a především důkladně vyživená. Zdá  se mi také jasnější a celkově hezčí. Navíc je i na pár hodin dokonale provoněná. Olej se chová stejně jak na obličeji, tak na těle. Nijak mi neucpává póry. Co se týká aplikací na vlasy, tak musím zacházet velice opatrně a dávat opravdu pouze kapku, jinak má olej tendence vlasy zmastit a zatížit. Pokud však vychytáte množství tak vlasy zjemní, uhladí a dodá lesk.

Celkově jsem si olejíček velmi oblíbila a až mi dojde, tak si jej určitě pořídím zase. Dle mého se investice do něj fakt vyplatí. Není sice nejlevnější, ale s přehledem plní co slibuje. Cena za 100 ml se pohybuje kolem 600 Kč.


Krém je stejně boží jako olej. Díky tomu, že je v tubičce, tak se prakticky dávkuje, což mi velice vyhovuje. Vůně je podobná jako u oleje, ale mnohem jemnější. Jednoduše voní luxusem a exotikou. Konzistence je velice jemná až hedvábná, díky čemuž se krém úžasně roztírá a především ihned vstřebává. Samozřejmostí je, že nezanechává mastný či lepkavý pocit na pleti. Takže pro mě je krém ideální pro ranní péči a také jako podklad pod make-up. Ten se na něj krásně nanáší, nežmolkuje a funguje s ním jako správná dvojka.


Krém pleť dokonale zjemní, vyhladí a do hloubky vyživí. Opravdu po celý den cítím, že je pleť hydratovaná, vláčná a spokojená. Míra hydratace je pro normální pleť naprosto dokonalá. Kromě toho se mi s krémem pleť mnohem méně mastí ( a to i pod make-upem), nijak mi neucpává póry a funguje na jedničku s hvězdičkou. Krém používám už přes 3 měsíce každé ráno a stále v 40 ml tubičce něco zbývá. Rozhodně jej vřele doporučuji, protože je skvělý a sama jej nemám naposledy.




Balení je stejně krásně a luxusní jako u ostatních produktů. Přestože je v názvu uveden sprchový olej, tak konzistence nemá s olejem nic společného. Jedná se o klasický sprchový gel, který je jemně zlatavě zbarvený, perleťový a obsahuje třpytečky. Ty však na kůži neulpí, takže žádná rozzáření pokožky nečekejte.


Vůně je božsná a totožná jako u oleje. Gel pění hezky, pokožku šetrně umyje, nedrážní ani nevysušuje. Plus je vůně, která na kůži ulpí i po koupeli. Celkově mi přijde gel velice fajn, ale žádné větší benefity kromě vůně u něj nespatřuji. Proto jej znovu mít nemusím.



Nuxe Bougie Prodigieuse  

Že jsem svíčková o mě už víte. Proto když navíc tato sada obsahovala svíčku, byl to jasný signál proto, že jí nutně potřebuji. Svíčka má krásné skleněné balení, kdy jedna strana má obsahuje zlatý nápis a druhá strana krásný zimní motiv vločky. Takže i po vyhoření, bude svíčka krásná dekorace.


Přestože je svíčka maličká, tak velice dlouho hoří a pomalu, takže vosk moc neubývá a svíčka tak vydrží opravdu dlouho. Skvělé však je, že  dokáže středně velkou místnost krásně povonět. Voní orientem, luxusem podobně jako ostatní produkty. Já si to vůní zamilovala a nedám na ní dopustit.


 Co říci závěrem? Inu značku Nuxe jsem si velice oblíbila a rozhodně plánuji probádat sortiment jejich kosmetiky více do hloubky. Široký sortiment za fajn ceny seženete na .parfums.cz, kde jsem set kupovala. Není to sice nejlevnější kosmetika, ale je kvalitní, skloubí v sobě luxus a přírodní složky a myslím si, že občas si prostě zasloužíme se operovávat a rozmazlovat. Souhlasíte se mnou?

Co vy a Nuxe? Máte zkušenost? Láká vás vyzkoušet?


Radu 

11 komentářů:

  1. Ja začínam milovať Nuxe. Ich krémy mám dva a sú božie oba. Teraz začínam pouívať ich medový šampón a na prvé použitie mi tiež príde fajn, trošku menej pení, čo mi ale nevadí, lebo to signalizuje aj to, že neobsahuje až tak agresívne sls. Takže ja sa chystám vyskúšať aj nejaké ďalšie produkty, napr. balzamy na pery a ešte niečo zo starostlivosti o pleť. A skoro som zabudla, že aj ich parfém mám na wishliste :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si jejich kosmetiku oblíbila. Parfém si na podzim rozhodně pořídím, teď dávám přednost více svěžím a lehčím parfémům. Ale na podzim/zimu to bude jasný must have :) Balzám na rty taky plánuji co nejdříve zkusit, dost mě láká. A na tvé doporučení omrknu i vlasovku :)

      Vymazat
  2. Dnes jsem přiletěla z Portugalska. V letadle, v bezcelní zóně, nabízí Nuxe olej 100ml, v akci, za 22€. Na parfums, bez akce, za 575.-....tak si říkám-jak je to možné? Že by nás šidili? :-) Ach jo.....
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Katka Jilkova: Já mám sadu z Parfums a nepřijde mi, že by kvalita byla horší. Kupuji zde často a zatím se mi nikdy nestalo, že bych narazila na špatný kus nebo rozdílnou kvalitu. Ale může se stát, to je jasné.

    Michaela Barthová: Tak ony obecně bývají na letištích ty ceny podstatně nižší než jinde. Ale za tu cenu kolem 500 Kč jsem olej viděla i jinde na eshopech, takže to bude nejspíš běžná cena.

    OdpovědětVymazat
  4. Sada vypadá velice dobře :) Já bych chtěla zkusit ten olej :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to opravdu výhodná koupě. Olej vřele doporučuji, je fakt skvělý :)

      Vymazat
  5. Právě vyšší cena byl důvod, proč jsem doteď nezkoušela, po suchém oleji moje srdce prahne už dlouho, ale teď jsi mně ještě nalákala na pleťový krém:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě ta cena dost odrazovala, ale tato sada vyšla fakt výhodně. Tak bych doporučila počkat na nějakou akci. Krém na mě dost zapůsobil, takže bych do něj klidně znovu investovala ;-)

      Vymazat
  6. Mám olej se třpytkami a je prima, i když ta parfemace mne úplně neuchvátila.

    OdpovědětVymazat