neděle 15. ledna 2017

Přirozeně lesklé rty se značkou Clarins

Ahoj holky,

ještě před časem mi byla značka Clarins velkou neznámou. A s prvním vyzkoušením jejich ikonického lesko-balzámku se tato značka stala mou novou láskou. Asi už z předchozích článků víte, že spíš preferuji "sheer" rtěnky a jemně zabarvené balzámky a díky Clarins Lip Make-Up Instant Light jsem si nově oblíbila i lesky na rty.


Ono také Clarins lesk není úplně "lesk jako blesk". Jedná se spíše o přirozeně lesklý hydratační balzám, který vypadá šťavnatě, tak jako právě olíznuté rty. Pokud se bojíte lepení, tak to se s tímto fajn produktem nekoná. Na rtech je příjemný, rty jsou vláčné a působí mladistvě. Žádné nežádoucí lepení, kdy se dokonce tvoří mezi rty lepivé nánosy neexistuje.



Balzám mimo těchto příjemných vlastností také nádherně voní, voní jako vanilka s karamelem. Je to něco jako vůně na pouti. Sladká, ale přesto příjemná a autentická. Stejně tak ani barva umělá, ale je to příjemná "pleťová" barva ve Vámi zvoleném odstínu. Já momentálně vlastním velké balení v odstínu 05 Candy Shimmer. I když na aplikátoru vypadá barva výrazně, není tomu tak. Je to jemná pleťovka s růžovým nádechem, která se krásně přizpůsobí Vašim rtům. 



Výdrží na rtech příjemnou hodinku a kousek, vytratí se ze rtů postupně a potom zůstanou jen hebké, hydratované a zvláčněné rty. Samozřejmě nemůžete čekat léčivé vlastnosti, na "nemocné" a popraskané rty je lesk krátký, ale rozhodně Vám rty nevysuší. 



Já lesk zakoupila na eshopu Notino.cz, kde je dostupný ve všech existujících 12 odstínech za cenu 397 Kč.

Znáte tento ikonický produkt značky Clarins? Můžete mi něco od této značky doporučit?

M.

16 komentářů:

  1. takéto odtiene použijem v dni, keď sa chcem nalíčiť len jemne, a veľmi sa mi páči tento ktorý si si vybrala :) dokonca ten aplikátor je super :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže používáš hlavně výrazně rtěnky? Ja je nosit neumím a asi mi ani nesluší, takže já volím jemné tělové a růžové odstíny.

      Vymazat
  2. Mám podobný produkt od Catrice, ale časem bych ráda zkusila i tenhle originál právě od Clarins. Nejvíc se mi líbí v odstínu 7 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj vím, že má Catrice něco podobného, ale nezkoušela jsem.

      Vymazat
  3. Odstín je to pěkný, ale nijak mě produkt neoslovil :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ani nevěděla, že ho dělají ve 12 odstínech. Je fajn, používám ho docela ráda :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. Výběr odstínů je vážně velky a tenhle je můj nejoblíbenější.

      Vymazat
  5. Určitě bude super do kabelky na takovéto přetření bez zrcátka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Ja ho mám teď pořád v kabelce a můžu ho vytáhnout všude. Je nenápadný, ale přesto každé líčení povýší o level výš.

      Vymazat
  6. Kdysi jsem jeden měla a byl fajn, produkty na rty od Clarins mám vážně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem se na ně koukala vícekrát, líbí se mi na něm ten aplikátor :) Odstín pro mě ideál na den, nikdy neomrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj přesně tak to cítím i já. Na den ideální, i když pro mne i na večer :-)

      Vymazat
  8. Také mám doma jeden odstín a je naprosto perfektní, když nevím, co na rty - dodá barvu, ale nemusím se o rty příliš starat a zároveň o ně pečuje :)

    OdpovědětVymazat