pátek 24. listopadu 2017

BrushArt - super štětce za pár korun

Ahoj holky,

Pokud stále rozšiřujete svou sbírku kosmetických štětců nebo jen hledáte nové a nechcete za ně moc utrácet, tak mám pro vás tip kde je sehnat.


Před časem jen na Notino.cz narazila ve výprodeji na štětce značky Brush Art, které mě vyšly opravdu jen na pár korun (cca 10 až 20), teď se sice už cenově pohybují výše (cca 90 Kč), ale věřím, že se akce na ně zase objeví. Jelikož i tak mi přijdou výhodné a opravdu kvalitní, rozhodla jsem se, že vám o nich něco sepíšu.



Začnu štětečkem, který jsem si zamilovala nejvíc a proto si také nakoupila více kusů. Hned na úvod řeknu, že je tak dobrý a vyhovuje mi mnohem více než podobný tvar, který mám od Hakura nebo Zoevy. Ty úplně odstrčil do pozadí a já na nanášení stínů už jiný štětec než tento nepoužívám.


Štětec je údajně určen na rozmazávání stínů, ale k tomu fakt není vhodný. Díky dostatečné hustotě a kratším přírodním štětinám ( z poníka)  se mi s ním výborně nanáší stíny na celé víčko. Krásně se do štětin zapracují, ty pak nepráší ani neopadávají. Navíc se barva stínů krásně přenese a zatlačí do víčka. Štětiny má krásně jemné, hezky zastřižené do obloučku a dle mého kvalitně zpracované. Nebudu tvrdit, že mi nevypadl ani jeden chlup, ale určitě štětec nepelichá. Peru je pravidelně a  stále si zachovává svůj tvar i hustotu. Za mě je to fakt super štětec s přírodním chlupem.


Tento štětec je určen zapracování tekutého korektoru. Díky plochému tvaru, akorát dlouhým syntetickým štětinám, které jsou přesto stále velice jemné a příjemné se korektor hezky zapracuje do ztracena. Štětiny zbytečně nenasají makeup ani nedělají šmouhy.


Já však radši korektor zapracovávám houbičkou, proto tento štětec používám na nanášení základního světlého stínu na celé víčko a nanášení projasňujícího stínu pod obočí. Díky větší ploše to jde velice rychle a efektivně.


Již podle zkoseného tvaru je vám jasné k čemu je tento štětec určen. Dá se s ním krásně vyplnit obočí nebo také nanést oční linka. Avšak díky jeho větší tloušťce doporučuji spíše linku pomocí stínů než gelovu. Výborně se s ním také nanáší stíny pod spodní linku.


Štěteček má na můj vkus delší štětiny, které jsou syntetické. Ty jsou však dost pevné a obočí se s ním dá vykreslit velice hezky a rychle. Kdyby však byly štětiny o fous kratší, tak jsem spokojenější. Velikost mi vyhovuje, hustota také. Podle mě splňuje svou funkci.


Celkově jsem si tyto štětce fakt oblíbila, některé natolik, že vyšouply z pomyslného trůnu o mnoho dražší štětce. Ne vždy je vyšší cena zárukou kvality a spokojenosti. Osobně vám tyto cenově dostupné štětce můžu vřele doporučit.

Znáte značku BrushArt? Přihodíte některý v příští objednávce do košíku?

Radu

8 komentářů:

  1. pokým som si nekúpila sadu Zoeva štetcov, tak som používala len tieto, a milovala som ich..naozaj za tú cenu sú veľmi kvalitné :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Značku bohužel neznám. Já mám teď vyhlídnutých poměrně dost značek které bych chtěla co se týče štětců vyzkoušet. Jinak k mému údivu jsem si pořídila 3 štětce v primarku a byla jsem překvapená. Na makeup teď používám jedině ten :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Štětce vypadají hezky a za tu cenu, když jsou ve slevě, tak super. Já si našla skvělé štětce na Ali, takže zatím nové nehledám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky BrushArt vlastním jeden štětec a jsem s ním spokojená. Jedná se přesně o ten zkoseného tvaru a bohatě mi stačí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle neznám, ale momentálně se spokojím s levnými štětce z ali. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Najít slušné štětce za nižší cenu je opravdu kumšt... Přiznám se, že BrushArt vůbec neznám, ale štětce s přírodními štětinami mi vyhovuje mnohem více než ty systetické, takže příště, až budu na Notinu objednávat, mrknu na ně :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat