pátek 17. listopadu 2017

Růžový lesk se Cindy-Lou od TheBalm + podzimní soutěž o 3 kosmetické balíčky

Ahoj holky,

dneska máme vyjímečně článek i v pátek, chtěly jsme ať si dnešní pošmourné počasí zpříjemníte alespoň našim článkem a soutěží. Teď, když vrcholí taneční a taky se blíží Vánoce a plesová sezóna, rozhodně se Vám bude hodit tip na úžasný rozjasňovač, který Vás rozzáří při každé příležitosti. Je mi jasné, že každá z Vás už slyšela o ikonickém rozjasňovači Mary-Lou od TheBalm, my se však podíváme na její méně známou sestru Cindy. 


V krabičce, která znázorňuje onu zrzavou dívčinu, najdete produkt, který je velmi univerzální. Díky krásnému narůžovělému odstínu můžete pro jeden produkt najít hned tři využití. A to nejen jako rozjasňovač, ale také oční stíny a pro světlé typy může suplovat také tvářenku. Sice jsem psala, že je její barva růžová, ale po nanesení se tváří z každého úhlu jinak - někdy je růžová, někdy spíše meruňková a někdy v Cindy vidím i trochu zlaté.


Co se týče kvality samotného produktu, nemám co vytknout. Produkt je jemně namletý, na dotek jemný a sametový. Nanáší se snadno, nepráší. Konzistencí není ani máslový, ani úplně suchý, je prostě tak akorát. 

Přiznám se, že já nejsem příliš typ, který má rád rozjasnění - příjde mi, že se hodí hlavně pro bezchybnou pleť, kterou nemám, ale přesto Cindy ráda používám. Ona totiž nezvýrazňuje nedokonalosti a neudělá z pórů krátery, jak se mi s jinými podobnými produkty už stalo. 

Výdrž na tváři je celodenní, je sice pravda, že večer není už tak intenzivní jako ráno, ale vidět je stále pěkně. 

Já se přiznám, že teď po létě jsem slušně vybledla, a proto dávám přednost použití Cindy místo očních stínů. Momentálně si ji užívám natolik, že pouze vystínuju ohyb oka a vnější koutek světlehnědým matným stínem a pak na celé pohyblivé víčko aplikuji právě Cindy. Krásné a efektní líčení je tak hotové za pár minut.

Pokud jste ještě od značky TheBalm nic nevyzkoušely, určitě neváhejte - především zmíněné rozjasňovače můžu doporučit (Cindy i Mary). Ceny nejsou příliš vysoké a dostanete tak za levný peníz kvalitu téměř parfumerkovou. Výrobky značky TheBalm můžete zakoupit  na eshopu Elnino.cz, kde je seženete za skvělé ceny.

Od zastoupení eshopu Elnino.cz jsme také pro Vás obdržely do soutěže tři balíčky od značky Dermacol obsahující sprchový gel a tělové mléko z řady Aroma Rituals v parfemaci Mandarinkový sorbet.


Jak se můžete soutěže zúčastnit?

1. napište nám do komentáře, příklad některého výrobku od značky TheBalm, který seženete na eshopu Elnino.cz,
2. napište nám pod jakou přezdívkou nás sledujete přes GFC a uveďte email, na kterém Vás můžeme v případě výhry kontaktovat.


Soutěž potrvá týden, tedy do 24. 11. V následujícím článku pak vyhlásíme již zmíněné tři výherce.

Hodně štěstí v soutěži!

M&R

18 komentářů:

  1. TheBalm Betty-Lou Manizer Bronzer & Shadow, TheBalm Put A Lid On It, TheBalm Sexy Mama, TheBalm Nude Dude Volume 2 Eye Shadow Palette, TheBalm Hot Mama!, TheBalm Balm Jovi, TheBalm Mad Lash, TheBalm TimeBalm, TheBalm Smoke Balm Volume 2 Eye Palette, TheBalm Autobalm Hawaii, TheBalm How Bout Them Apples? Lip & Cheek Cream Palette, TheBalm FratBoy Shadow & Blush, TheBalm Meet Matt(e) Hughes, TheBalm Balm Beach, TheBalm Meet Matt(e) Ador, TheBalm Instain, TheBalm Balm Springs, TheBalm Brow Pow, TheBalm Pickup Liners, TheBalm TheBalm Girls, TheBalm Stainiac Lip And Cheek Stain, TheBalm Overshadow
    luzzie.s@seznam.cz, sleduju jako Lucy S

    OdpovědětVymazat
  2. THEBALM AUTOBALM HAWAII, THEBALM BETTY-LOU MANIZER BRONZER & SHADOW, THEBALM MAD LASH, THEBALM HOT MAMA!,
    THEBALM PICKUP LINERS
    GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. TheBalm Mad Lash, TheBalm TimeBalm, TheBalm Smoke Balm Volume 2 Eye Palette
    Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba pudr Sexy Mama, tvářenka Hot Mama a já mám nyní v hledáčku paletku stínů TheBalm Balm Jovi :-).
    GFC: Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji přes GFC jako Anna. Na eshopu se dá pořídit třeba Meet Matt(e) Hughes nebo pudr Sexy Mama! annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. hezký den, na elnino.cz jde sehnat třeba THEBALM BROW POW, sadu na obočí :) na IG jako Barbora Červenková. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Příklad výrobků od TheBalm: Smoke Balm Volume 2 Eye Palette, Balm Spring, Balm Beach...
    Email: Eliska.Volakova@seznam.cz
    GFC:Eliška Voláková

    OdpovědětVymazat
  8. Například TheBalm Betty-Lou Manizer, Nude Dude paletku očních stínů, paletku Balm Jovi, řasenku Mad Lash a spoustu dalšího. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj kočky :)
    kosmetickou značku theBalm mám ráda a jsem vždy unesená z jejich obalů, které jsou dokonalé. Vlastním od ní rozjasňovač, který miluji a své líčení si bez něj nedokáži představit. Ten jsem bohužel ale na e-shopu nenašla, takže píši jiný příklad produktu theBalm, který se dá na e-shopu koupit a já přemýšlím o jeho pořízení. Jedná se o paletku očních stínu, která je celým svým názvem - TheBalm Nude Dude Volume 2 Eye Shadow Palette :)

    Váš blog sleduji pod tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková.
    cumanelka@gmail.com

    Krásný víkend přeje Nela!

    OdpovědětVymazat
  10. mad lash , ude dude,,mary louminizer :)
    n.princess@azet.sk
    gfc tento účet

    OdpovědětVymazat
  11. Balm Beach, Balm Jovi, Balm Springs, Smoke Balm Volume 2...
    simushka.ss@gmail.com
    sleduji jako Simona Stupenova

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka TheBalm Jovi, THEBALM BALM SPRINGS, THEBALM SMOKE BALM VOLUME 2 EYE PALETTE
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, sleduji vás jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. zaujal mě třeba pudr sexy mama. Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj holky, už dlouho chci paletku TheBalm Jovi, která je právě dostupná i na Elninu. Tak třeba se konečně rozhoupu a objednám si ji a nebo počkám, jestli mi ji nenadělí přítel pod stromeček.

    Sleduji Vás jako kacenkapusinka1 a email mám kacenkapusinka1@gmail.cz, balíček by mi udělal velkou radost, protože bych jej mohla darovat babičce k svátku, který má v prosinci. :-)

    Hezký den Katka

    OdpovědětVymazat
  15. Dá se tam sehnat paletka nude očních stínů TheBalm Nude Dude , který vypadá moc zajímavě , teda aspon pro mě :D nejsem fanouškem výrazných stínů :D uvažuji že si ji objednám ale pořád se rozhoduji :)
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Např. Hot mama
    Radoslava.20@seznam.cz
    Gfc radoslava

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký den,
    přes GFC sleduji jako va.lucinka. Zaujala mě tvářenka Hot Mama :)
    Můj email va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Prodávají například TheBalm Meet Matt(e) Hughes.
    GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat