středa 22. listopadu 2017

Voňavý, sladký puntík Dot od Marca Jacobse

Ahoj holky,

dneska Vám zase přináším recenzi na jednu z vůní, která je v mé sbírce stálicí. Jedná se o parfémovanou vůni z dílny Marca Jacobse s názvem Dot. Tuhle vůni nemám poprvé, ale protože se jedná o parfém poměrně specifický a výrazný, používám jej jen na zvláštní příležitosti jako je např. návštěva divadla, romantická večeře nebo ples. Protože to pro mne nenní každodenní vůně, stačí mi malé balení (30 ml), které mi i přesto vydrží velmi dlouho.


Ač je od Marca Jacobse nejznámnější vůní jeho ikonická Daisy, mne už před léty zaujala na první pohled právě vůně Dot. A ano čtete správně - na první pohled. Zaujal mne totiž typický beruščin puntík v kombinaci s motýlími křídly. Design flakónu má totiž propojovat lehkost motýlů spolu s hravostí berušky. Co se týče samotného flakónku, ten je skleněný s plastovým uzávěrem. Ovšem i přes relativně křehký materiál parfém přežil bez rozbití i pád. Střička vůně je ze zlatého kovu a vypadá velmi luxusně, je praktická i na aplikaci, protože dávkuje přiměřené množství produktu a nedostanete tak nepříjemnou "parfemovou sprchu".


I samotná vůně je hravá, ale během nošení se mění z "divoké" ovocné vůně v decentnější, dospělejší květinovou vůni. Při prvním přičuchnutí z vůně cítím především divoké, ovocné tóny bobulových plodů, které ukrývají jemný nádech pomerančového květu s jasmínem. V srdci vůně se má také skrývat sladký kokos, který osobně příliš necítím. Základem vůně, tedy jeho nejdéle vonící složkou, je pižmo, dřevité tóny spolu s vanilkou. Velkou výhodou tohoto parfému je její přirozená vůně, nejedná se o žádnou syntetickou, chemickou slaďárnu, ale o šťavnatou, svěží, pozitivní vůni.


Vůně je sama o sobě dost silná a výrazná, proto ji příliš často nepoužívám už od rána, ale jak jsem zmínila, nechávám si ji spíše na večerní příležitosti. To, že se jedná o poměrně silnou vůni, má velikou výhodu ve výdrži, protože já ji ze sebe cítím opravdu dlouho. Řekla bych, že to je jedna z vůní, kterou na sobě cítím i po 12 hodinách, i po protančené noci na plese. 

Cena 100 ml balení je poměrně vysoká, ale v současnosti ji můžete na Notinu zakoupit za akční cenu 1279 Kč.

 Znáte tuto vůni od Marca Jacobse? Jaký parfém aktuálně používáte?

M.


3 komentáře:

  1. Tuto vůni mám doma, ale v té větší verzi a tím pádem i s větší plastovou kytičkou, díky které se hodně těžko otevírá :-) docela jsem podlehla a koupila si vůni právě díky obalu, ale samotná vůně nic moc. Mnohem lepší je její "sestra" Honey, která je sladší a voní mi mnohem lépe :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě k ní někdy přivoním, až ji někde potkám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím někde omrknout jak voní. :))

    OdpovědětVymazat