pátek 27. září 2013

Misshabox

Hezké odpoledne,

dnešní článek bych ráda věnovala dalšímu boxíku krásy, tentokrát ovšem s korejskou kosmetikou Missha. Jsou to asi 3 týdny, kdy na FB Missha avizovalya jejich box, který dle prvotních informací měl obsahovat 4 plné výrobky a to konkrétně jeden na vlasy, na pleť, na tělo, dekorativní kosmetiku + další vzorečky. To vše za 349 Kč, vč. poštovného při platbě předem na účet. 

Kosmetiku Missha mám moc ráda. Mám od ní 3 BB krémy a čistící pleťové mléko. Tak jsem tento box pojala jako skvělou příležitost vyzkoušet další Missha produkty. Boxů bylo limitované množství, proto byl v cukuletu vyprodám. Ale mě se poštěstilo ho ukořistit. Tak se pojďme podívat co box ukrýval.

Musím velmi pochválit nádhernou krabičku, která je z pevného kartonu, je dostatečně pevná a bytelná. Je zářivě růžové barvy, kde víčko krabičky je zlatě orámováno. Stejnou zlatou barvou je uprostřed krabičky natištěn nápis MISSHA. Vzhled je velmi minimalistický, decentní, ale mě se moc líbí, mnohem více, než poslední dobou přeplácané krabičky Ladyboxu. 



Po otevření krabičky na mě vykoukly tři korejské krásky, které zdobí úvodní dopis. Ten je natištěn na klasikém bílém papíře a představuje koncept Misshaboxu, historii kosmetiky. Z druhé strany je detailní popis co v boxu najdeme, včetně cen a gramáže. Musím pochválit vystlání krabice žlutým papírem, který výrobky dostatečně ochrání a nijak je neušpiní ani nezapráší, jako u LB a jejich papírových harmoniček. A teď již přejděme k obsahu.




Missha Procure 365 Hair Mist - ochrana vlasů před účinky slunce, moře a častého fénování, 120 ml - 166 Kč

Ingredience obsažené v tomto spreji jako je extrakt z kaviáru a semen moringa pomáhají předcházet poškozování vlasů a chrání je před účinky mořské, bazénové vody a ultrafialového záření. Sprej má být účinný také v boji proti častému fénování. Výrobek mě potěšil, neboť ráda vyzkouším nějakou lepší ochranu při tepelné úpravě vlasů. Na první pohled lahvička hezky vypadá a má praktické rozprašovací dávkování. Jak bude výrobek účinný, vám poreferuji v některé pozdější recenzi.



Missha Love Secret Hand Cream - krém na ruce s účinky proti stárnutí - 27 ml, 99 Kč

Tento krém byl ve dvou vybraných vůní, já obdržela Lemon Grass. Balení krému je neskutečně rozkošné. Malá žlutá tubička s vyobrazením opery v Sydney a klokana se mi neskutečně líbí. Tento krém má hydratovat do hloubky, rychle se vstřebávat, nezanechávat lepkavý ani mastný film. Extrakt z citrónové trávy vyrovnává tón pokožky, chrání pigmentaci a dodává ji přirozený jas. Hroznové víno svými antioxidačními a antistresovými účinky výborně tonizuje a zvláčňuje pokožku, zpomaluje stárnutí. Musím říct, že krém velice hezky, přirozeně citrónově voní, je lehounký a rychle se vstřebává a ruce dostatečně hydratuje. Do kabelky či kosmetické taštičky naprosto ideální. 


Missha The Style Mono Touch Shadow - oční stíny, 1,25g - 89 Kč

Tak musím říct, že oční stíny jsem z dekorativní kosmetiky vůbec nečekala. O to víc mě to příjemně překvapilo. Jedná se o refil stínů, který je určen do paletky. Stín má krásnou bílou třpytivou barvu, na rozjasnění koutků či pod obočí bude ideální. Stíny jsou středně pigmentované, mají spíše pudrovou konzistenci a mírně práší. Přesto jsem ráda, že můžu vyzkoušet něco z Missha dekorativky.



Missha Time Revolution The First Treatment Essence - obnovující esence, 30 ml - 179 Kč

Jedná se o přípravek, který je prvním stupněm péče o pleť. Pečuje o pleť ještě před tím, než použijete své klasické přípravky k péči o pleť. Jedná se o 80% fermentovaný extrakt z kvasnic, který maximálně zvyšuje efektivitu všech dalších přípravků. Ty se do pleti snadněji vstřebávají a tím o ni intenzivněji pečují. Kromě toho esence napomáhá pleť hydratovat, zklidňovat, zpevňovat, zláčňovat, sjednocovat její tón, kontrolovat tvorbu mazu a vyrovnávat vrásky. To vše bez parfemací, parabenů a minerálních olejů. Musím říct, že to zní báječně, jestli to bude i tak fungovat uvidíme. Rozhodně jsem z tohoto výrobku maximálně nadšená a už se těším na jeho používání.


Missha Pure Source Sheet Mask - jednorázová pleťová maska - 21g, 47 Kč

Předpokládala jsem, že v boxu masku najdeme a jsem za to ráda. Tato maska je z 100% čisté bavlny s dlouhým vláknem, obohacená o esence získané z přírodního medu, pokožku vyživuje, hydratuje a dělá ji více zářivou. Plátýnkovou masku jsem ještě nezkoušela, takže jsem na  ní moc zvědavá a velmi ráda ji vyzkouším. 


Jako vzorečky byly v boxu vloženy dva pytlíčky BB krému Perfect Cover, který je můj absolutní favorit. Na vyzkoušení jsme dostaly odstín č. 21 a 23. Já tento BB miluji a mám ho v plném balení, proto vzorečky podaruji kamarádkám. Ve stejném odstínu 21 a 23 je k vyzkoušení také BB Signature Real. Ten jsem ještě nezkoušela, takže jsem za vzoreček ráda. 




Jako bonus box ukrýval praktické kulaté zrcátko, které se vždy hodí.



Musím říct, že jsem z boxu upřímně nadšená, zvolené výrobky se mi moc líbí a už se těším, až je všechny odzkouším. Paráda. První vydání Misshaboxu se maximálně povedl, co říkáte? Podařilo se vám box ukořistit? Jak se vám líbí?

R. 

P.S. Nezapomeňte se zúčastnit probíhající giveaway o 2 balíčky, které obsahují biosilk, nivea lip butter a metalický stín Manthattan - více ZDE

16 komentářů:

  1. závidím, mně ani z brna neodešel, od včerejška leží na podací poště

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? to mě mrzí, tak ti snad co nevidět taky dorazí. Já dnes čekala ještě ladybox, ale taky nepřišel, tak snad v pondělí

      R.

      Vymazat
    2. Ten sem cekala taky, bohuzel sem byla v te skupine lidi, kterym balicky neodeslali... :-)

      Vymazat
  2. mě zatím také boxík nedorazil, tak snad v pondělí, už sem nedočkavá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedivím se, že jsi nedočkavá - rozhodně je na co se těšit :)

      R.

      Vymazat
  3. Jé, ten box vypadá vážně dobře, na mě už nevyšel :)Těším se na recenzi toho séra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vážně povedený, recenze určitě bude - sama jsem na něj zvědavá

      R.

      Vymazat
  4. Aááá, tak to mě mrzí,box je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vážně je, ale neboj mám pocit, že Missha plánuje takových to boxíku více

      R.

      Vymazat
  5. To je fakt povedený box, mrzí mě, že se na mě nedostalo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to věřím, snad se ti další vydání boxu podaří ulovit ;-)

      R.

      Vymazat
  6. Nádhera! Tak tohle by se mi přesně líbilo. O tomto boxu slyším poprvé a až mi skončí předplatné LB, tak si vyzkouším i tenhle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji vyzkoušet, já už s LB končím a do budoucna si budu kupovat už jen Misshabox, neboť z tohoto vydání jsem nadšená

      R.

      Vymazat
  7. Box jsem si bohužel nestihla objednat a jak tak koukám, jsou v něm samé pěkné věci.. Kdy bude příští vydání? :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravděpodobně to nebude každý měsíc, ale určitě se ještě dalšího vydání dočkáme - kdy přesně to bude se ještě neví. Doporučila bych sledovat jejich FB.

      R.

      Vymazat
  8. Fakt vyvedené, chtěla jsem ho taky koupit, ale už byl vyprodaný :/ třeba příště...

    OdpovědětVymazat