středa 11. září 2013

Nalakováno - zlatá Colorama

Přeji krásné podzimní ráno,

dnešní ráno ve znamení prvního spadaného listí a podzimního zlatého slunce je jako stvořené pro představení laku z nové kolekce Maybelline Colorama a to v odstínu 108. Sice mám z této řady laků více, ale tento krásný zlatý metalický lak je mým favoritem na podzim a zimu.


 Štěteček laku je mírně širší než známe z původní řady Colorama, ale je rovně střižený a nanáší přiměřené množství laku a dobře se s ním lakuje. Lak má velmi atraktivní barvu, výraznou zlatě metalickou. S podobným odstínem jsem měla zkušenost od jiné značky (myslím, že Miss Sporty? už nevím jistě), ale nebyla jsem s tímto lakem vůbec spokojená, protože nekryl ani ve třech vrstvách. Ale s touto zlatou Coloramou se to nestane, lak pěkně kryje i v jedné vrstvě, ale k dosažení dokonalosti jsou třeba vrstvy dvě. 


Jak vidíte, lak má vážně kovový efekt a vypadá jako tekuté zlato v lahvičce. Také výdrž laku je skvělá - momentálně se stěhujeme, takže hodně doma pracuji i manuálně a lak mi při těchto náročných stěhovacích pracech vydržel neporušený asi 4 dny a pátý den se začal mírně na špičkách olupovat.


Na závěr jen dodám, že laku v lahvičce nalezneme 7 ml a cena laku se pohybuje okolo 50 Kč. Coloramu můžete zakoupit ve všech drogeriích, která má v sortimentu značku Maybelline. Tato kolekce Maybelline Colorama nabízí velkou škálů laků různých barev a efektů (metalické, perleťové, neonky) ve spoustě odstínech (myslím, že je na výběr 32 láčků).


Celkové hodnocení - 5/5

Značka: Maybelline Colorama
Množství: 7 ml
Cena: cca 50 Kč
Dostupnost: především drogerie Rossmann, DM

Hodnocení tohoto laku nepotřebuje ani komentář, myslím si, že po tom, jakou práci se mnou lak za poslední čtyři dny ustál a kolik toho vydržel, to na jiné body než na pět z pěti není.

Jakou máte zkušenost s novými laky Colorama vy? Jste spokojené?

Maru

8 komentářů:

  1. mám jeden takýto lak a práveže nie som najviac spokojná s ním. ale co už, páči sa mi farba, tak to nebudem nejak riešiť :) aj tento odtien je pekný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to dost záleží na odstínu, některé jsou super, dobře se lakují a mají dlouhou výdrž, jiné nestojí za nic.

      Vymazat
  2. Ten je! Krása! Mě přijdou v pohodě, odpovídají kvalitou ceně, je to kus od kusu, někdy mi přijde lak strašný, jindy zase v pohodě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou super, ale jak který odstín. Tento se jim povedl

      Vymazat
  3. to je nádherný odstín ♥
    pokud na něj narazím, hned kupuji, laky od Coloramy mám hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, určitě na něj mrkni a koupi taky doporučuji!

      Vymazat
  4. Ta zlatá vypadá na nehtech opravdu luxusně, moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ ten odstín je fakt moc pěkný. Koupila jsem si ho sice už někdy před létem - hned jak nová Colorama vyšla, ale nechala jsem si ten lak až na teď, protože na podzim mi příjde dokonalý.

      M.

      Vymazat