středa 11. prosince 2013

Nalakováno - Illamasqua Viridian

Krasné středeční ráno Vám přeji,

dnešní lak bude znám především těm, kteří holdují dražším lakům mezi které Illamasqua laky bezesporu patří a pak těm, kteří odebírají krabičku krásy Ladybox. Tipujete správě, pokud si myslíte, že jsem ho mohla vyzkoušet právě díky umístění v Ladyboxu. Sama bych si ho nikdy nepořídila, protože si na drahé laky nepotrpím a bohatě si vystačím s těma z drogérie. Přesto jsem byla na legendární Illamasqu zvědavá a těšila jsem se na porovnání, zda je cena dražších laků opodstatněná.


 Představitelé LB pro nás vybraly čtyři barvy, které se v krabičkách ukrývaly a já byla nesmírně ráda, že ke mně doputoval nádherný lahvově zelený odstín s názvem Viridian. Samotná lahvička laku je velmi hezká a elegantní a je na první pohled znát, že se jedná o lak vyšší cenové relace. Barva je temně zelená ve které je podle mě obsažen zelený shimmer, který dodává barviče šmrnc.




Díky tenkému štětečku se barva precizně a rovnoměrně nanáší. Ideální je také konzistence, které je optimální, tzn. že z nehtu nestéká, nedělá rýhy či díry. Jednoduše stačí pár tahů a nehet je zahalen do krásné, dle mého až magické zelené. Pigmentace laku je výborná. Mnozí by si snad i vystačili s jednou silnější vrstvou, já ale dávám dvě tenčí. Schnutí laku je průměrné. Musím, ale vyzdvihnout, že lak schne do vysokého lesku. Protože byl krásně lesklý sám o sobě, již jsem nedávala topcoat. Bez něho mi lak vydržel neporušen 5 dní, což hodnotím jako nadprůměrnou výdrž. Věřím, že s nadlakem by byla výdrž ještě delší. Po těch pěti dnech jsem měla ošoupané pouze špičky nehtů, jinak byl v pořádku. Nikde se neodštěpoval ani neloupal. Dolů šel jednoduše, ale určitě doporučuji si pod něj dát podlak, neboť nehty nehezky zeleně zbarvuje. Já je měla lehce zelené i přes použitý podlak. Takže bacha na to!




Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Illamasqua
Objem: 15 ml
Cena: 349 kč
Dostupnost: ladybox.cz

Lak je výborný a o své kvalitně mě přesvědčil. Přesto se nijak zásadně ( až na tu úžasnou barvičku) neliší od jiných laků, které stojí podstatně méně. Takže jsem ráda, že jsem lak mohla vyzkoušet a mám ve sbírce i dražší kvalitní kousek, ale o dalších odstínech uvažovat nebudu. Přece jen ta cena je minimálně pro mě enormně vysoká.

Co vy a Illamasqua? Vyzkoušely jste? Jste spokojené?

R.


5 komentářů:

  1. ten je parádní, kdyby si se ho časem chtěla zbavit... kvůli tomu barvení nehtů, jsem první v řadě, naprosto mne učaroval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      zrovna včera jsem byla shodou okolností v Sephoře a tam měli v té jejich vlastní řadě laků na nehty na chlup stejný odstín, jako je tento. Jen teda cena je nižší, protože ty sephorácké laky stojí asi 170 Kč. Jestli budeš mít cestu kolem, určitě se na něj podívej. Ty laky Sephora jsou totiž úžasné.

      M.

      Vymazat
    2. cestu mít nebudu :-(
      Náhodou asi odstín nevíš, viď? Že bych napsala ježíškovi :-)

      Vymazat