pondělí 2. prosince 2013

Missha Time Revolution The First Treatment Essence – revoluční obnovující esence

Krásné ráno,

dnešní článek bude věnován pečujícímu výrobku mé oblíbené korejské značky Missha. Díky Misshaboxu jsem měla možnost vyzkoušet jejich obnovující esenci, což má být první krok v péči o pleť k obnovení rytmu pokožky a zpevnění díky zvýšení hydratace a jasu.  A jelikož mi po dvou měsících každoranního používání esence došla, je čas na závěrečné zhodnocení formou recenze. A hned na úvod můžu říct, že se bude hodně chválit. 

zdroj

Tato koncentrovaná esence se pyšní až 8 úžasnými účinky na pokožku, neboť ji:

zdroj
• změkčuje   • zvláčňuje • zklidňuje • vyrovnává její tón • zpevňuje • vypíná • kontroluje tvorbu kožního mazu • vyrovnává vrásky 

 Navíc tak činní bez použití parabenu, barviv, vonných složek, silikonu, alkoholu a minerálních olejů.


Esence se dá používat několika způsoby. Důležité je to, že se jedná o první krok péče o pleť a nanáší se ihned po vyčištění. Můžete buď pár kapek nanést na vatový tapónek a lehce esenci vklepat do pleti. Ovšem při tomto způsobu mi přijde, že tamponek nasaje zbytečně hodně produktu a ten rychleji ubývá. Účinnější mi přijde si pár kapek aplikovat na konečky prstů a ihned vetřít do pleti. Tímto způsobem esenci aplikuji já a nejen, že se tak dle mého lépe vsákne do pleti, ale také produkt mnohem déle vydrží. Navíc teplo prstů aktivují účinné látky.




Produkt obsahuje 80% fermentovaný extrakt z kvasnic, ovšem nemusíte se bát nepříjemného zápachu. Já z lahvičky necítím vůbec nic, což je určitě příjemnější než kdyby na vás vybafl kvasnicový odér, viďte? Jinak tato esence je klasická bezbarvá vodička tzn., že je hodně tekutá a při aplikaci musíte být hodně rychlé, tedy pokud aplikujete prsty. Po pleti hezky klouže, rychle se vsakuje. Ulepené či jinak nepříjemné pleti se nemusíte obávat. Esence pleť krásně zklidňuje a hydratuje a v mém případě (normální až smíšená) až natolik, že kolikrát zapomenu, že jsem nenanesla denní krém. Pleť je na dotek hezky jemná a hladká. Dále můžu potvrdit, že ihned od prvního použití jsem si všimla, že je pleť taková hezčí a rozzářená. Takže i to lehké vyrovnání tónu/ barevnosti pleti můžu potvrdit. Rovněž lehké vypnutí pleti je patrné, ale to až po delším používání. Jak působí na hlubší vrásky neposoudím, ale ty jemnější mimické jsou téměř vyzmizíkovány. Opravdu nejsou na pohled vůbec viditelné, což je paráda. Nevím zda má tato esence v popisu práce také to, že zintenzivňuje účinky dalších přípravků, ale všimla jsem si, že po použití pleťového krému mám pocit jeho vyšší účinnosti a hydratace. Aby toho nebylo málo, tak se mi během používání esence stabilizovala tvorba mazu a pleť se během dne mastila o poznání méně v době kdy jsem esenci nepoužívala.

Celkové hodnocení - 4,5/5 

značka: Missha
objem: 30 nebo 150 ml
cena: 30 ml za 190, 150 ml za 1258 Kč

 Takže s čistým svědomím můžu říct, že Missha nepřehání když uvádí co všechno tato esence umí. Vážně plní vše co slibuje a já jsem z esence upřímně nadšená. Kdyby nebyla cena tak enormně vysoká (150 ml za 1258 Kč), tak bez váhání kupím další lahvičku. Tu menší (30 ml) si pravděpodobně opět pořídím, neboť mi vydržela déle něž 2 měsíce a 190 Kč (u Plum) nezní již tak hrozivě.

Mimoto věřím, že právě tato esence by byl výborný vánoční dárek, které jistě ocení jak slečny po dvacítce, tak i maminky či babičky. Navíc si teď na e-shopu můžete koupit dárkový poukaz s 20% slevou.

zdroj
Zkoušely jste tuto esenci? Popř. plánujete vyzkoušet?

R.

Pokud jste se ještě nezúčastnily, tak neváhejte a zapojte se do Vánoční giveaway o NYX paletku a rtěnku.




7 komentářů:

  1. Já mám asi citlivý čích či co, já z toho ale ty kvasnice zkrátka cítím. Ne moc, ale hned jak jsem lahvičku poprvé otevřela, přišlo mi, že na mě zavanula vůně burčákového kvásku. Ale není to něco, co by mi vadilo, denní krém to pak "přerazí", resp. to vyčichne.

    Já jsem taky moc spokojená, akorát teda účinku na vrásky jsem si moc nevšimla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem právě u tebe četla, že tam ty kvasnice cítíš, ale já vážně ne :) Možná to bude jak píšeš, že máš citlivější čich. Mě přišlo, že to na ty drobné mimické vrásky, např. u úst docela účinkovalo, každopádně jsem byla moc spokojená.

      Vymazat
    2. Já taky. :) Jinak na ebay jde sehnat plné balení kolem 700, pokud byste to chtěly risknout. Mě celkem mrzí, že jsem prošvihla tu akci, kdy měli na missha.cz plné balení za tisícovku a k tomu zadarmo plné balení BB krému Cho Bo Yang. Ten sám stojí víc jak 500. Taky zvažuju, jestli má stejné složení ta mlha, co tam mají. Ta vyjde na stejné množství levněji, tak tam ale asi v něčem rozdíl bude.

      Vymazat
  2. já už jsem ho taky spotřebovala, je fakt, že už po prvním použití jsem byla taková růžovější a míň zombíkoidní :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já si už před časem koupila rovnou dvě ty malé lahvičky a... no, byla jsem naštvaná. Tu první jsem zkusila dopoužívat se zatnutýma zubama, ale tu druhou jsem poslala dál. Pleť po použití občas pálila, rudla a co bylo nejhorší, tak esence šíleně vysušovala. Udělaly se mi po obličeji suché šupinky, které se začaly lepšit až když jsem ten zázrak přestala používat. Kamarádka měla podobné zkušenosti, asi jsme moc přecitlivělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to mě mrzí, že ti až takhle nevyhovoval, já se z žádnou negativní reakci nesetkala. Možná esence obsahovala nějakou složku, která tvou pleť dráždila a vysušovala, což je škoda. Tak hlavně, že jsi pak dala pleť zase do pořádku.

      Vymazat