sobota 7. prosince 2013

Došlo nám - listopad 2013 - Radu

Krásné dobré ráno,

jako každý měsíc vám mi tentokrát přináším report o mé spotřebě za měsíc listopad. Hned na úvod řeknu, že to nebude takové kvantum jako měsíc minulý, přesto se mi v tašce kde hromadím spotřebované výrobky sešlo pár věcí, které společně opustily mou kosmetickou výbavu. A které, že to jsou? 


Jak můžete vidět, tak nejvíce věcí mi došlo z vlasové sekce.

Balea ochranný sprej na vlasy- 200 ml, 65 Kč


Rozloučila jsem se termosprejem značky Balea. Je to myslím už mé 2-3 balení a vyhovuje mi po všech stránkách. Jednoduše se aplikuje, rychle na vlasech zasychá, příjemně voní a dle mého funguje jak má, neboť mé vlasy jsou i po občasném použití kulmy či žehličky v dobrém stavu. Za mě můžu doporučit! 

Lee Stafford suchý šampón Original - 50 ml

Tento snad až ikonický suchý šampón v roztomilém růžovém balení jsem vyzkoušela díky Ladyboxu. Bohužel z něj nijak nadšená nejsem. Opravdu hodně intenzivně voní jakousi pánskou vůní. Což mi nevadí, ovšem z vlasů jde cítit opravdu hodně a bije se tak s jakoukoli jinou vůni či parfémem. Mimoto mi nepřišel moc účinný, vlasy pořádně neodmastil, nějaký ten lehký účinek měl ale žádná sláva to nebyla. Navíc nechával ve vlasech lehký bílý povlak. Za ty prachy co stojí plné balení bych si ho ani omylem nekoupila. Takže za mě Ne! 

Freeman šampón na vlasy papaya&limeta - 400 ml, cca 80 Kč


O tomto báječném šampónu jsem psala již zde. Jen zopakuji, že úžasně citrusově voněl a ta tropická vůně se ve vlasech udržela poměrně dlouho. Dobře pěnil, vlasy důkladně umyl, nijak je nedráždil ani nezatěžoval. Navíc mi krásně zvýrazňoval hnědou barvu. Takže za mě velké Ano! 


Missha hydratační pleťová maska s medem

Tato látková(plátynková) pleťová maska byla moc fajn. Byla teda větších rozměrů, takže mi na obličeji moc neseděla, ale za to příjemně voněla, pleť hezky vyživila a vyhladila.

Skin 79 pleťová maska Honey Moisture


Ve stejný měsíc jsem použila rovněž medovou pleťovou masku od Skin79. Jejich podrobnou recenzi a srovnání najdete brzo na blogu. Maska mi na obličeji dobře seděla, měla příjemnou parfemaci, pleť skutečně dobře hydratovala a zanechala ji krásně hebkou a jakoby prozářenou. Určitě doporučuji vyzkoušet. Já byla účinků nadšená a určitě si jí ještě někdy pořídím. 

Missha Time Revolution - revoluční obnovující esence, 30 ml

O tomto korejském zázraku jsem se podrobně rozepsala zde. Opravdu jsem se přesvědčila, že tato esence plní vše co slibuje a pleť je po ní nádherná, hydratovaná, rozjasněná, vyhlazená atd. Bohužel je tato esence dost drahá záležitost, ale určitě stojí zato. Další balení na sebe nenechá dlouho čekat. 

Essence better than gel nails - 10 ml, 65Kč

Pro mě nejlepší nadlak co jsem vyzkoušela. Lehce urychluje schnutí, dělá krásný avšak přirozený efekt gelových nehtů a prodlužuje výdrž laku. Bohužel rychleji houstne, ovšem vždy se mi ho podařilo spotřebovat dřív než se táhl jako lepidlo. Další mám v zásobě. Určitě doporučuji!

Radox sprchový krém s vanilkou a zázvorem, 250 ml

Moc příjemný sprcháč. Byl opravdu hodně krémový, stačilo ho nanést trošičku, skvěle pěnil, nevysušoval. Navíc ta vůně byla úžasná, cítit šla především vanilka.


To je z mé listopadové spotřeby vše. Máte s něčím zkušenost? 

R.

4 komentáře:

  1. koukám, jak všichni masky od Misshy chválí, taky musím jednu zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně třeba přišel Lee Stafford šampon super. Recenzovala jsem ho někdy v září.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn že ti vyhovoval, mě naopak nevyhovoval vůbec, větší užitek mi dělá sucháč od Issany z Rossmanu za 50 Kč

      Vymazat