středa 21. května 2014

Nalakováno - Pink Rose aneb můj jarní favorit od GOSHe

Hezké ráno holky,

dneska Vám ukážu ten nejkrásnější lak pod sluncem, který se stal mým no. 1 letošního jara. Je to krásná pastelová růžovka, která se přesně hodí k současnému období plném květů magnólií a pivoněk, dokonce i název je příznačný - jedná se o lak značky GOSH s názvem Pink Rose (odstín 543).


Lak je krémově růžový, ale v lahvičce má jemný perleťový efekt, který se však na nehtech ztratí a lak je úplně krémový bez už zmíněné perleti a shimmeru.


Teď přistoupím k té praktické části recenze, začnu obalem a budu pokračovat od štětečku až k výdrži této sladké lahůdky. Obal laků značky GOSH je válcovitého tvaru s matně černým šroubovacím uzávěrem se stejně matným černým nápisem GOSH, napsaný v hezkém geometrickém fontu.

Štěteček je klasický, spíše úzký a velmi dobře se s ním lakuje. Nabírá dostatek barvy na to, ať s ním nalakujete nehet na jedno namočení. Je taktéž perfektně zastřižený a nikde nepelichá, což je taky k rychlé manikúře třeba.


Co se týče lakování, musím říct, že tenhle lak je úplně božský, kryje v jedné vrstvě, ale pro sytější efekt je dobré přidat druhou vrstvu. Lak nepruhuje, nedělá hrudky a žádnou jinou neplechu. Schne rychle a do hezkého lesklého finiše. Lakování za mne dostává 1* především proto, že má lak hezký finiš i bez nadlaku. 

Výdrž laku je na mých nehtech skvělá - možná nesedne úplně všem, ale mi na nehtech vydrží bez chybičky 5 dní a vydrží mi i dýl, tak 7 dní, pak odlakovávám, protože po takové době se už špičky loupou a navíc je lak i odrostlý.


Jako další výhoda tohoto laku se mi jeví dobrá opravitelnost porušení laku. Pokud se Vám povede někde nehet porušit, jde prasklina hezky zakrýt a spoj mezi "starým" lakem a novou vstvou laku není vůbec viditelná.

Celkové hodnocení: 5/5

Značka: Gosh


Velikost: 8 ml
Cena: cca 120 Kč
Dostupnost: pravděpodobně jen v zahraničí (např. Slovensko)

Tato veselá růžovka mne toto jaro velmi baví, myslím, že v dubnu jsem moc jinou barvu na nehtech nenosila. Vzhledem k mému velkému jarního pracovního nasazení a hodně manuální práce jsem ocenila dlouhodobou výdrž laku na nehtech a také univerzální odstín, který rozsvítí každý outfit.

M.

14 komentářů:

  1. Souhlasim holky. Fakt se ted stal mym oblibenym :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Snad poprvé mě strašně zaujala značka laku v téhle cenové kategorii.. Jestli opravdu vydrží tak dlouho, vypadá tak nádherně a ještě se hezky opravuje, hned bych do něj šla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc za laky neutrácím, jsem ochotná si lak koupit tak do těch 150 Kč a jsem ráda, že zrovna s laky od Gosh sem za tu cenu opravdu dostala kvalitu. Mám ještě další dva odstíny (červený a oranžový) a všechny jsou perfektní. Já na ně občas narazím v Polsku, mají tam Gosh v parfumerii.

      Vymazat
  3. to je přesně ideální barva na jaro! krásný lak :) škoda jen té dostupnosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva mně hned na první pohled zaujala, moc se mi líbí tahle sladká růžovka. Navíc kryje krásně, což u těchle světlých barev moc nebývá. Ta dostupnost je chabá, závidím Slovenkách, že u nich mají Gosh běžně dostupný.

      Vymazat
  4. Lak si určite kúpim :) Chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je krásná, dnes jsem si ho koupila, protože byl ve slevovém košíčku za 30 Kč. A paní u pokladny mi za něj dokonce naúčtovala jen 10 kč :)). Velmi mile mě překvapil krytím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle odstín vypadá opravdu skvěle! Gosh znám z UK, ale nikdy jsem si u nich lak nekoupila a asi to byla chyba! moc pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat