pátek 26. února 2016

Naučte se něco nového s videokurzy Vím Víc

Krásný pátek přeji,

když jsme s blogem před více než dvěma lety začínaly, tak nás kromě samotného psaní a recenzování produktů bavilo také jejich focení. Poslední dobou je tomu ještě více než na začátku. Snažíme se, aby byl produkt na fotce věrně zachycen, odpovídal realitě, ale také aby výsledná fotka byla estetická a měla své kouzlo. Doufáme, že se nám to daří. Aby naše fotky byly ještě lepší a profesionálnější je zapotřebí se nadále zlepšovat a vzdělávat. Tomu mi výborně posloužil internetový kurz fotografování pro začátečníky a mírně pokročilé , který jsem měla možnost vyzkoušet a absolvovat na portálu vimvic.cz



Webový portál VímVíc nabízí řadu on-line kurzů díky kterým zlepšíte své dovednosti v řadě oborů. Vybírat můžete z řady kategorií jako např. osobní rozvoj, práce na PC, zdraví a krása, web, design, marketing, jazyky, podnikání a mnoho dalšího. Kury probíhají formou videa, kdy vám odborník na dané téma podá vše srozumitelně a tak, aby to pro vás bylo přínosné. Kurzy mají různé délky videí a jsou rozděleny na podkapitoly. Takže se můžete jednotlivé kapitoly přeskakovat, pustit si je víckrát nebo se vrátit k tématu které vás zajímá později.



Velká výhoda těchto kurzů je v tom, že je sledujete a učíte se v klidu doma, v prostředí které znáte. Nemusíte za kurzem nikam dojíždět, obávat se reakce lektora na dotaz, popř. se stresovat z neznámých situací a lidí, které občas klasické kurzy můžou vyvolat. Oproti klasickým kurzům, musím vyzdvihnout také cenu. Některé kurzy jsou úplně zadarmo (doporučuji např. jak zabalit dárek), většina se pohybuje v cenové relaci 500 – 1000 Kč.  U každého kurzu se můžete podívat na jednu ukázkovou lekci zdarma, takže vidíte daného odborníka, styl a formu jeho výuky. Což je podle mě super.


Mě z celé škály kurzů zaujal ten fotografický, jak jsem vám psala v úvodu. Už dávno jsem se chtěla v této oblasti zdokonalit, měla půjčených plno knížek o focení, ale nikdy jsem se nedostala daleko. Většinou mě čtené slovo baví, ale při učení zejména odborného učiva je pro mě lepší když to slyším a nejlépe ještě s praktickou ukázkou. V kurzu fotografování pro začátečníky a mírně pokročilé najdete vše potřebné, aby jste se po jeho absolvování vyznaly v konkrétních termínech jako je ISO, clona, expozice, hloubka ostrosti, vyvážení barev atd., ale také vaše výsledné fotky budou hodny profesionálního uznání. Dozvíte se jak foťák správně držet, jak nastavit jednotlivé režimy, na co které režimy slouží, ale také jak fotky upravovat a zálohovat.


Musím říct, že mi kurz byl rozhodně přínosem, protože mi osvětlil řadu termínů, dal mi plno výborných rad jak zlepšit průběh focení a výslednou fotku. Ocenila jsem především tipy a příklady z praxe a názorné ukázky. Pokud chcete své fotografické umění zlepšit i vy, tak můžu kurz vřele doporučit. Pokud se vám nějaký kurz na webu vimvic. zalíbil a uvažuje o jeho pořízení, tak určitě oceníte kód „ULTIMATECHIC10“, který vám zajistí slevu 10%. Pokud ho však budete chtít uplatit, tak nečekejte, protože má platnost pouze 14 dní. Navíc při registraci obdržíte kredit 100,- který můžete pak odečíst od ceny vámi vybraného kurzu.

Znáte portál VímVíc? Zaujal vás nějaký kurz? Uvažujete nad absolvováním?


Radu 

4 komentáře:

  1. Ten panoramatický kurz vyzerá super. Ja osobne by som to ale nevyužila, nakoľko mám iba obyčajný fotoaparát

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud se rozhodneš si jednou pořídit lepší foťák, tak alespoň víš, kde se můžeš naučit jak s ním pracovat :)

      Vymazat
  2. Tenhle portál neznám a ani jsem nevěděla, že něco takového je. Může to být ale super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, myslím, že se tam člověk dozví spoustu zajímavých věcí a vybere si přesně kurz pro sebe.

      Vymazat