středa 15. listopadu 2017

Sea of Spa - moře relaxace s přípravky s bahnem z Mrtvého moře

Hezkou středu,

každý podzim i letos procházím obdobím, kdy se mi zhorší pleť, vyskáčou mi pupínky a pleť se mi mastí víc než obvykle. Díky portálu Blogerky.cz jsem měla možnost otestovat dva výrobky z nabídky značky Sea of Spa, což je značka, která vyrábí kosmetiku s použítím minerálů a bahna z Mrtvého moře spolu v kombinaci s vitamíny, oleji a přírodními extrakty. Bahno z Mrtvého moře je známé svými blahodárnými účinky - pomáhá proti kožním chorobám vč. akné, takže jsem se pustila s radostí do testování na té mojí momentálně "pubertální" pokožce.


Regenerační maska na obličej - černé bahno (150 ml/449 Kč)

Tato maska na tvář je opravdu hydratační zázrak, díky obsahu minerálů a stopových prvků pokožku dokonale regeneruje, vyhlazuje jí a dodává ji život a mladistvý vzhled. Co na masce musím ještě kromě účinků vyzdvihnout je příjemná aplikace. Pokud masku aplikujete v tenké vrstvě, rychle na tváři zasychá, ale bez nepříjemného pocitu pnutí a svědění. Už při nanesení lze z masky poznat její hydratační schopnost, maska je totiž velmi krémová, ale hutná a i při zasychání lze poznat, že je pleť vyživována a opečovávána. Po smytí masky je tvář na dotek jemnější, rozzářenější. Řekla bych, že působí i na podrážděnou a začervenalou pokožku po pupíncích, které se při pravidelném použití rychleji hojí. Co se týče omezení tvorby akné, to se nedá hodnotit po pár týdnech používání, myslím, že k takovému hodnocení výrobku lze přikročit až po vypoužívání celého balení. 


Použití masky je doporučeno 1 - 2 x týdně po dobu 15 minut. Jakmile maska na všech místech zaschne, smyjte ji vlažnou vodou. 


Bio Spa - minerální bahno mrkev a rakytník (600 g/195 Kč)

Minerální bahno, ač má mnoho využití jsem ocenila především jako celotělový zábal pro čištění a detoxikaci pokožky. Jak jsem psala v úvodu, momentálně trpím na akné a to nejen na tváři, ale i v oblasti ramen, dekoltu a zad, takže pomoc ve formě zábalu z bahna z Mrtvého moře mé pokožce jen prospěla. Aplikace bahna je i tentokrát příjemná - je však vhodné bahno zahřát a teprve pak aplikovat na kůži. Já jej jemně ohřála v mikrovlnce a pak jsem štětcem na pleťové masky nanášela na problematické partie. Co bohužel musím hodnotit negativně je obal, který nelze opětovně uzavřít -  po odtrhnutí proužku je fólie porušena a je tak třeba produkt přelét do jiné nádoby. Množství produktu je v balení dost, a i když jej chcete použít jako celotělový zábal, určitě Vám trochu bahna zbyde a je škoda jej vyhodit. Ani u tohoto produktu není působení nepříjemné, pleť není stažená, nýbrž je po umytí jemná a hydratovaná, hezká na pohled i na dotek. Doporučuji bahno z těla smývat nějakou přírodní žínkou, např. lufou pro větší prokrvení pokožky a zbavení odumřelých kožních buněk.



Použití minerálního bahna je obdobné jako v případě masky, jen je třeba, jak jsem již psala výše, bahno nejprve ohřát a pak jej v tenké vrstvě nanášet, poté nechte masku působit 15 - 20 minut a následně omyjte.


Já jsem s oběma výrobky nadmíru spokojená, překvapila mne jejich velká hydratační schopnost, která je teď během sychravého podzimu a studené zimy velmi potřebná. Kromě hydratace můžeme s výrobky Sea of Spa dopřát pleti vitamíny a minerály, které přispějí k tomu, aby naše pokožka byla krásná a mladistvá po dlouhou dobu.

M.

3 komentáře:

  1. Hmm, zajímavá kosmetika, dost lákavé bahýnko. Na to se budu muset podívat detailněji, miluji produkty které se týkají moře.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hodně dobře, vůbec tuto kosmetiku neznám. Rozhodně by to stálo aspoň za zkoušku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku vidím poprvé, ale vypadá dost dobře. Hlavně to minerální bahno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat