neděle 26. listopadu 2017

Bavilo mě v říjnu a listopadu - Radu

Krásnou neděli holky, 

ten podzim tak rychle letí, že vám musím honem ukázat, co jsem si během něj oblíbila a čím jsem si zpříjemňovala občasné chladné a upršené dny. 

Začnu kosmetikou, kde nemám moc kousků, ale za to na všechny se můžu spolehnout. Co se týče make-upu tak jsem používala voděodolný Catrice 24H Made to Stay Make-up v odstínu č.1.  Make-up dělá krásnou pleť, výborně kryje a přitom není na pleti vidět. A co je hlavní, tak se můžu spolehnout, že celý den bude vypadat výborně. Je totiž hodně odolný. Na jeho zafixování jsem si velice oblíbila matující pudr Fit Me od Maybeline. Ten je totiž krásně jemný, dlouho matuje a celkově fixuje make-up. Za mě maximální spokojenost. Na tváře jsem nejčastěji volila "srdíčka" Love Flush od Too Faced. Všechny odstíny jsou nádherné, nepráší a skvěle drží. Řasenka která mě velice mile překvapila a sahám teď po ní denně je Roller Lush od Benefitu. Vyhovuje mi její plastový a zahnutý kartáček, protože řasy krásně pročeše, nadzvedne a především nádherně prodlouží. Prostě paráda.


Na podzim velice ráda kuchtím a peču, proto jsem se nejčastěji inspirovala v knížce Snadné muffiny, která je skvěle napsaná, krásně ilustrovaná a kromě sladkých muffinů, tam najdete i zajímavé slané variace. A jelikož se už blíží doba vánoc a pečení cukroví, tak jsem si pořídila na základně kladných ohlasů knížku Helenčino pečení, kde mám už vybráno několik druhů, které musím letos vyzkoušet. 


Docela nutně jsem potřebovala nový mobil, tak jsem si pořídila krásný zlatý model Huawei Y7, který má skvostný displej, dobrou výdrž baterky a celkově mu nemám co vytknout. 


Na podzim jsem si samozřejmě vychutnávala také nejrůznější dekorace. Nejvíc jsem si však oblíbila neskutečně podzimní běhoun na stůl z eshopu velkykosik.cz, který je pevný, odolný a vypadá jednoduše nádherně.


A co by to byl za podzim bez pálení svíček a vosků. Letos jsem si oblíbila novinkovu vůni od Yankke Candle Warm Cashmere, kterou jsem dostala od Maru a je nádherná. Já v ní cítím vřelou vanilku a santalové dřevo, které je zjemněné sofistikovanou čistotou. Naopak podzimní limitka Indian Summer od Village Candle je krásně kořeněná, hřejivá a na podzim jako dělaná. A když mě přepadne chuť na sladké, tak si zapnu melt Sugar&Spice a to je teprve síla. Pokoj provoní během okamžiku sladkou vůní cukru, skořice a dalšího koření. 


Co jste si oblíbily letošní podzim vy? 

Radu

Na závěr dnešního článku nás čeká ještě milá povinnost a to vyhlásit výherkyně soutěže s eshopem Elnino.cz o 3 balíčky značky Dermacol. Tentokrát vyhrávají tyto slečny:


Gratulujeme!

3 komentáře:

  1. Paletka Love Flush od Too Faced vypadá úžasně, navíc je super ta praktičnost.. nemusela bych mít 5 jednotlivých produktů, takhle je to všechno hezky v jednom :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly Too Faced, proto chci nějaký jejich produkt konečně <3

    Moje nové video

    OdpovědětVymazat
  3. Já si akorát před pár dny objednala vůni warm cashmere ve votivce, takže jsem ráda, že ji vidím ve tvých oblíbencích, protože jsem neměla nikde možnost k ní přivonět a už se na ni moc těším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat