úterý 14. listopadu 2017

Vlasové přípravky Toni&Guy - recenze

Ahoj holky,

před časem jsme měly díky Notino.cz možnost otestovat dva vlasové přípravky od značky Toni&Guy. Pro obě toto byla první zkušenost s dražší vlasovou péčí, dosud jsme preferovaly spíše značky levné, drogérkové. Toni&Guy není však taky nějak předražený a udělá velkou službu, však posuďte samy ....


Prvním z vyzkoušených produktů byl šampón pro suché a nepoddajné vlasy Smooth Definition, který je dělaný přesně mi na míru. V poslední době totiž mé vlasy hodně utrpěly častým barvením, nejen na mojí klasickou blond, ale také na různé crazy barvy, což dalo vlasům zabrat a byly tak dost suché a hrubé. 

První, co na šampónu musím pochválit je super, trendový obal s nezvyklým aplikátorem. Prostě jen zmáčknete tlačítko a pomocí úzké štěrbiny si nalejete požadované množství přípravku do dlaně. I když na cestování to asi moc praktické nebude. 



Co se týče samotného produktu, ten je hustší konzistence, ale příjemně se do vlasů vmasírovává, dobře pění a vlasy umyje opravdu důkladně. I když se jedná o přípravek výživný, vlasy nezatěžuje a ty se ani dříve nemastí. Vlasy jsou po umytí jemné, lesklé. Po delší době pravidelného používání jsou výsledky viditelné, nemám tak suché konce vlasů a pryč je jejich matný vzhled. Cena šampónu je 239 Kč za 250 ml produktu.


Druhým přípravkem, který jsem od Toni&Guy vyzkoušela, je lak na vlasy Galamour Firm Hold. A ten je dámy vážně pecka! 


Tento přípravek slibuje silné zpevnění účesu a vážně to dodrží, ale bez slepených vlasů, bez krusty na nich a bez lepkavého pocitu. Rozprašovač je jemný a aplikuje přiměřené množství produktu. Toto je vážně nejlepší stylingový přípravek na vlasy, který jsem dosud vyzkoušela. 


Co mi na něm nejvíc vyhovuje je to, že zkrotí účes i ve vlhku. Často totiž trpím tím, že chci hladký culík, ale jakmile mi vlasy zvlhnou - objeví se ty nešťastné baby hair. S tímto lakem zůstanou vlasy tak jak si přeji v jakémkoliv počasí. Cena tohoto produktu je 243 Kč za 250 ml balení.

Znáte značku Toni&Guy? Máte s jejich přípravky zkušenost?

M.

9 komentářů:

  1. Já vůbec od této značky produkty ještě nezkoušela. A nijak mě nelákají. .)

    OdpovědětVymazat