čtvrtek 5. září 2013

Nalakováno - Catrice - 340 Run Forest Run!

Krásné čtvrteční ráno,

dnes tu mám pro Vás  lakovací post s ukázkou laku od Catrice v krásné zelené bavičce, která si mě získala a nosím jí teď vážně často a plánuji tento lak nosit i celý podzim. Lak, který mám na nehtech je z kolekce laků Ultimate v odstínu 340 Run Forest Run!


Musím tento lak jen chválit, výdrž je skvělá, řekla bych nadprůměrná - vydrží mi skoro týden, což bych řekla, že je na lak za 65 Kč, fakt nečekané. Lak kryje i v jedné vrstvě, ale druhá vrstva podpoří jeho výdrž. Lak vůbec nepruhuje a nalakovaný tvoří krásnou jednolitou barvu. Navíc lak rychne schne - tenhle láček fakt urychlovač schnutí laků nepotřebuje.


Značka Catrice je sesterskou značkou Essence a tak mi příjde, že i štětečky jejich laků jsou podobné. Každopádně se s tímhle štětečkem pracuje výborně a tím jak je užší, tak se dostanete i pěkně blízko ke kůžičce, aniž by jste si ji lakem zašpinili.

Tady mám ještě fotky laku na slunci a ve stínu.

Na slunci

Ve stínu

Balení laku je pěkné a elegantní. Lahvička má válečkový tvar z průhledného skla a vršek je z černého lesklého plastu. V lahvičce najdete 10 ml laku - to už je fakt pořádné množství.

Na závěr ještě musím pochválit pěkné názvy laků, to mám fakt ráda. Nějak se mi označení kosmetiky jen čísly zdá nudné a tyhle Catriciny názvy mají šmrnc!

Hodnocení

Celkové hodnocení: 5/5 

Značka: Catrice
Množství: 10 ml
Cena: cca 65 Kč
Dostupnost: drogerie Rossmann


Laku nemám co vytknout, líbí se mi jak barva, tak výdrž a ta cena? Tenhle lak bude patřit k mým miláčkům. Nepruhuje, rychle schne a barva je dokonalá. Prostě krasavec, který si zaslouží pět z pěti :-)



Znáte značku Catrice? Patří mezi vaše oblíbené?


M.

2 komentáře: