pondělí 2. září 2013

Moje kolekce rtěnek Lip Seduction od Dermacolu

Ahojky,

když o tom tak přemýšlím, tak se u nás na blogu zatím neobjevila žádná recenze na mazátka na rty kromě balzámů Crazy Rumors. Dneska to napravím a ukážu Vám svoji sbírku rtěnek Lip Seduction od Dermacolu.

V řadě Lip Seduction najdete 12 sytých odstínů rtěnek od světle růžové až po výraznou červenou, takže si z nabídky vybere vážně každý. Já z těchto dvanácti rtěnek vlastním odstíny 01 až 07, ostatní barvičky nejsou pro mně, odstíny červené a hnědé nenosím.

Foto všech odstínů Lip Seduction převzato z oficiálního eshopu Dermacol (zde)

Rtěnky Lip Seduction jsou hydratační krémovky, jsou vysoce pigmentované a rty krásně rovnoměrně zabarví. Barva rtěnek je vážně intenzivní, ale nezaléza do vrásek, ani nehrudkuje. Vůně rtěnky mi připomíná zvýkačku nebo bonbón, ale podle oficiálního popisu je to ovocná vůně lichi. Výdrž rtěnek mi příjde skvělá, což u většiny hydratačních rtěnek nebývá. Vydrží mi na rtech poměrně dlouho řekla bych tak 3 hodiny a docela pěkně přežívají i jídlo a pití. Barva se sice postupně ze rtů ztrácí, ale rovnoměrně, nevznikají mapy. Balení rtěnky se mi taktéž velmi líbí, rtěnka je zasunutá v tmavěmodrém válečku, opatřeným z vrchní částí zkratkou výrobce a to DC a celý obal je popsán různými typy písma názvem rtěnky a to Lip Seduction. Všechny nápisy jsou ve zlaté barvě. Obal rtěnky je zajímavý především tím, že když zmáčnete dno, rtěnka nepatrně "vyskočí" z obalu a stačí ji jen vytáhnout. Šroubovací tělo rtěnky je taktéž ve zlatě. Tento typ obalu se mi velmi líbí, protože se nemůže stát, že se Vám víčko rtěnky v kabelce otevře a zničíte si rtěnku nebo i kabelku. Další praktická vychytávka na této rtěnce je průhledné dno, kde vidíte odstín rtěnky (číslo) i samotnou barvičku - vždy tedy víte pro jaké mazátko šaháte. Jako malou nevýhodu beru to, že odstíny jsou označeny pouze číslem, nemají žádný název odstínu, ale to ničemu nevadí, jen se mi prostě tyhle malé detaily líbí.

Všechny mé odstíny
Jak vidíte nejvíc opotřebovaný mám odstín 04, který byl toto léto mým oblíbeným


Pěkně všechny v obalech

Odstín 01 

Odstín 01 je taková ta baby pink růžová barvička, skoro až do tělova. Je to odstín, který většinou sluší všem typům a hodí se pro všechny příležitosti. Nejhezčí je v kombinaci s výrazným líčením očí, protože rty s touto rtěnkou vypadají přirozeně a celý make up pak nebude vypadat přehnaně.

Dermacol Lip Seduction - 01
Odstín 02

Dvojka je taktéž neutrální odstín, který sluší téměř všem, je to trochu tmavší tělovka, řekla bych, že v barvě hnědého cukru. Tato rtěnka je dost výrazná, ale není přehnaná - vypadá decentně, ale zároveň stylově. 

Dermacol Lip Seduction - 02
Odstín 03

Odstín "nulatři" vypadá v obalu skoro až dočervena, ale je to spíš taková světlejší korálovka, která není úplně svítivá, jako její kolegyně 04. Je to odstín pro ty, které mají rády barvičky, ale na neonově korálovou si netroufnout. Když si někdo netroufne na výrazné líčení přes den, tak odstín 03 je ideální denní varianta korálové barvy a odstín 04 lze pak zvolit na večer.

Dermacol Lip Seduction - 03
Odstín 04

Jak jsem už psala u odstínu 03, čtyřka je její výraznější a neonovější "ségrou". Tyhle dvě barvičky jsou krásné na léto, rozsvítí každé letní líčení. Nejvíc ale vyniknou s nahým líčením očí, kdy je důraz kladený na výrazné rty.

Dermacol Lip Seduction - 04

Odstín 05

Odstín 05 nemůžu identifikovat a ani mě nenapadá barva, ke které bych jej přirovnala. Asi taková tlumenější jahodová? No každopádně je to barva, která se hodí jak na den, tak i na večer. Je to můj nejnovější odstín téhle Dermacolky a vážně se mi líbí.

Dermacol Lip Seduction - 05

Odstín 06

Tohle je výrazná fuchsiová barva, taky se mi moc líbí. Není extrémně výrazná, hodí se i pro méně odvážné a  rozsvítí i obyčejný outfit. 

Dermacol Lip Seduction - 06
Odstín 07

Je to rtěnka v barvě mauve. Taková ta neidentifikovatelná fialovo-hnědá. Ale na tuhle barvu je třeba dát pozor - nesluší všem. Některé (zejména zimní typy) s ní budou vypadat jako mrtvoly.

Dermacol Lip Seduction - 07



Celkové hodnocení: 5/5

Značka: Dermacol
Množství: 4,8 g
Cena: cca 100 Kč
Dostupnost: oficiální eshop značky Dermacol (zde)
                     dále dostupné v drogeriích Rossmann, DM a Teta

Rtěnky hodnotím jako velmi dobré, nenašla jsem na nich žádnou chybu. Jsou krásně pigmentované, dlouho vydrží na rtech, mají hezké barvičky, ze kterých si každý vybere. Navíc ten neobvyklý obal dostává palec nahoru.

4 komentáře:

  1. ja som si vcera objednala 3 a 10 :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věřím, že budeš spokojená, rtěnky jsou vážně skvělé

      R.

      Vymazat
  2. čtu na tyhle rtěnky jen samou chválu, vypadají vážně úžasně :) jednu si plánuji pořídit, zaujal mě ten odstín 05 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnky si chválu rozhodně zaslouží, jsou super, určitě si nějakou pořiď,třeba tu 05 - odstín to je krásný

      R.

      Vymazat