neděle 14. května 2017

Mí vlasoví zachránci – Bione, Matix, L´Oréal

Ahoj holky,

jakmile skončila zima a já zhodnotila stav svých vlasů, byla jsem nešťastná. Vlasy nebyly v takovém stavu, jak jsem zvyklá. Působily mdle, zplihle, měla jsem vysušené konečky, které se začínaly třepit. Nadalo se nic dělat a já naklusala ke kadeřnici, která mi poničené délky zkrátila a doma jsem nasadila ozdravnou kůru. Kromě toho, jsem si pořídila novou vlasovou péči (o té až jindy). Také jsem si koupila pár produktů, které měly dát mé vlasy do pořádku. A o těch vám dnes povím. Jedná se o dva pečující produkty a jeden stylingový. Ještě dodám, že všechny produkty jsem kupovala na notino.cz.




Začnu přírodním produktem od Bione, který je úžasný a stojí za vaši pozornost. Jedná se sprej na vlasy, který se nastříká na vlasovou pokožku ke kořínkům a vmasíruje se. Obsahuje proteiny, růstový faktor, keratin, taurin, biotin a nukleotidy, která mají obnovit růst vlasů, zahustit je a omezit padání.


Přestože s vypadáváním nemám problém, tak jsem chtěla vlasům dodat extra výživu, obnovit jejich růstový proces a celkově zlepšit jejich kvalitu. A musím říct, že tento sprej mi rozhodně pomohl a plní co slibuje. Pro nejlepší výsledky se má používat 5x týdně po dobu 3 měsíců. Má se nastříkat na pokožku hlavy ze vzdálenosti cca 5 cm a vmasírovat. Díky super aplikátoru se sprej dávkuje pohodlně a přesně. Já sprej používám řekněme tak 4-5 týdně a to vždy večer. Odhrnu vždy pěšinku, nastříkám a hned vodičku vmasíruji. Takto postupuji po celé hlavě. Nakonec vždy ještě řádně vmasíruji, cca po dobu 2 minut. Díky tomu se produkt lépe vstřebá, ale také se vlasové kořínky prokrví. Produkt používám už cca 2 měsíce a jednu lahvičku jsem již spotřebovala. Už používám druhou, tak věřím, že jsem už schopna posoudit účinky a výsledky.


Sprej docela fajn voní, vlasy nezatěžuje ani je nemastí. Musíte však počítat, že když vlasy masírujete, tak si po hlavě roznášíte již vytvořený maz. Mě to nijak dobu mytí vlasů neurychlilo, pouze ten poslední den už nejsou vlasy úplně reprezentativní. Ovšem toto je jediná nevýhoda za ty super účinky. Co jsem vypozorovala, tak sprej vlasy výborně osvěží, prokrví pokožku hlavy a také jí vyživí. Celkově se mi zlepšila kvalita vlasů. Jednak mám pocit, že jsou vlasy hustší a objemnější, což je až neuvěřitelné, ale také vlasy rychleji rostou. Mě obecně rostou vlasy rychle, ale teď mám pocit, že mi povyrostli fakt extra rychle. Nedokáží říct přesně o kolik, ale rozdíl opravu vidím. Co se týče padání, ta to neposoudím, ale můžu rozhodně říct, že svědčí vlasům i vlasové pokožce, protože od té doby co sprej používám mě netrápí lupy. Za mě je to úžasný produkt, který je neuvěřitelně funkční, přírodní a navíc super levný. Pokud vás trápí vlasy, tak ho rozhodně musíte vyzkoušet.




Další produkt, který vám můžu doporučit je sprej na vlasy Miracle Creator od Matix, který slibuje až 20 benefitů. Například vlasy vyživuje, vyhlazuje, chrání před lámáním a poškozením horkým vzduchem, nezatěžuje, usnadňuje česání, brání třepení vlasů atd. Je toho opravdu dost, ale můžu říct, že mým vlasům fakt prospívá a je vidět rozdíl když jej použiji a když ne.


Jedná se teda o bezoplachový sprej, který se nanáší do umytých a ručníkem vysušených vlasů. Díky krémové konzistenci je opravdu znát, že vlasům dodává potřebnou vláhu a chrání je. Souhlasím s tím, že vlasy nezatěžuje ani se po nich nemastí. Opravdu pomáhá vlas uhladit, zjemnit a usnadňuje rozčesávání. Je super, že zároveň funguje jako tepelná ochrana a vlasy připraví na další styling. Po uschnutí jsou vlasy lesklé, jemné a upravené. Dá se s nimi potom mnohem lépe pracovat a upravovat je, než bez něj. Vlasy se mi pak tolik necuchají, nekrepatí a nepoletují.  Opravdu je znát, že vlasům prospívá a vypadají lépe. Navíc krásně voní a vůně se udrží i ve vlasech. Za mě tedy opět nepostradatelný pomocník.


L´Oréal Professionel Techni Art Volume pudr pro objem a tvar – 7 g za 181 Kč

Posledním ovšem neméně kvalitním produktem je stylingový pudr pro objem a tvar od L´Oréal. Jedná se jemný bílý prášek/ pudr, která dodá účesu objem, matný vzhled a texturu. Pudr se nasype ke kořínkům vlasů a promne se. Díky tomu nadzdvihne vlasy od kořínků, zpevní je a dodá požadovaný objem.


Pudr má zúžené hrdlo s malým otvorem pro dávkování. Díky tomu se pudr snadno nasype ke kořínkům vlasů. Přestože je pudr bílý, tak nezanechává stopy a jednoduše se vyčesává. Co jsem vypozorovala, tak je třeba s pudrem nešetřit a nasypat ho docela dost, aby byl výsledek nejlepší. Já vždy hřebenem odhrnu pěšinku, nasypu pudr a promnu. Takto postupuji co celé délce hlavy. Poté ještě vlasy přehodím do předklonu a pořádně prsty promnu a načechrám.


Kořínky jsou opravdu hezky nadzvednuté, jakoby natužené a přesto nejsou přehnaně slepené. Když teda zajedete rukou do vlasů, tak cítíte, že ten pudr tam je a jsou vlasy zpevněné a mají texturu. Objem dělá fakt hezký, viditelný a vydrží tak půl dne. Potom vlasy plihnou. Není ovšem problém během dne vlasy přehodit, opět prsty projet a načechrat. Díky tomu se objem zase obnoví. Navíc je super, že vlasy nemastí. Neříkám, že je to vyloženě must have, ale já jsem s ním spokojená a ráda po něm sáhnu.

Znáte některý z produktů? Používáte? Co na vlasy pomáhá vám?

Radu







4 komentáře:

  1. Neznám žádný, ale už dlouho si říkám, že od Bione něco na vlasy vyzkouším, pro začátek jsem si teď koupila šampon a kondicionér s levandulí, tak uvidím, rozhodně bych ráda vyzkoušela i tento sprej proti padání vlasů, občas mívám období, kdy bych ho opravdu upotřebila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Bione hodně ráda a tento SOS sprej se hned vyšvihl mezi nejoblíbenější produkty. Doufám, že budeš s jejich vlasovou péči spokojená :)

      Vymazat
  2. Od Bione používám moc ráda šampony, tak mě velice zaujal i spray. Mám ovšem teď po zimě trochu problémy s lupy, tak doufám, že budu mít stejnou zkušenost jako ty a nezhorší mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení nic nedáš. Stojí pár korun a dle mého jsou ty výsledky fakt super. Mám už druhé balení a fakt vidím rozdíl :)

      Vymazat