čtvrtek 18. května 2017

Nový make-up Dermacol Noblesse Fusion - recenze

Ahoj holky,

dnes vám přináším recenzi na nové a pro mnohé jistě hodně očekávané make-upy Dermacol Noblesse Fusion. Pokud nás sledujete déle, tak víte, že obě milujeme Make-up od Catrice HD Liquid Coverage, který používám už ¾ roku (recenze zde), proto jsem se těšila jak si povede Dermacol. Asi se nevyhnu srovnávání mezi nimi, ale myslím, že to nebude na škodu.



Make-upy od Dermacolu jsou ve štíhlé lahvičce hnědé barvě. V prvních chvílích jsem se lekla, že je to daný odstín make-upu, ale ne barvu obalu mají všechny 4 odstíny stejné. Nahoře pak najdete pipetku, kterou se make-up dávkuje. Balení je nejspíš skleněné, ale oproti Catice je lehčí. Dle mého nepůsobí tak hezky a luxusně jako Catrice.


Make-up je hodně tekutý a je třeba s ním rychle pracovat. Já ho do pleti zapracovávám houbičkou a s výsledným efektem jsem maximálně spokojená. Make-up je na pleti lehoučký, splyne s ní a není téměř vidět. Přesto kryje velice dobře i když jsem četla názory, že moc krycí není. Každopádně mě jeho střední krycí schopnosti plně dostačují. Make-up dělá nádhernou, řekla bych až vyhlazenou a jemnou pleť.  Ani přehnaně matnou ani lesklou, zkrátka hezky vypadající.

K dostání jsou celkem 4 odstíny a nám přišel na vyzkoušení druhý s názvem Nude a třetí Sand. Nude mi teď sedí výborně, Sand je tmavší, ale na léto bude určitě fajn.


Jediný problém, který s tímto makeupem mám je ten,  že mě vysušuje a to nemám suchou pleť. Tu mám normální až smíšenou, přesto mi pleť v prvních chvílích docela pla, cítila jsem nepříjemný pocit na pleti a také mi zvýrazňoval suchá místa a šupinky. Když však použijí bázi pod make-up tak je to mnohem lepší a tenhle neduh se vytrácí. Avšak suchá místa zvýrazňuje i tak. Takže dle mého bude make-up ideální pro hodně mastnou pleť. Normální až sušší bude muset použít hodně hydratační krém a bázi, aby byl make-up nositelný a komfortní. Co se týče výdrže make-upu na pleti, tak si nemůžu stěžovat. Během dne vypadá stále hezky, moc se nevytrácí ani se mi pleť po něm nemastí. Naopak mám pocit, že jí udrží delší dobu matnou. K večeru již není make-up stoprocentní, ale stále drží dobře.


Celkově mi je make-up sympatický a řadila bych ho mezi ty lepší. Přesto však nepřekoval můj milovaný HD  Coverage od Catrice. Ten je jednak více krycí, lépe drží a je o polovinu levnější. Ale pokud vám nevyhovuje, tak je make-up od Dermacol ideální alternativou.

Používáte kapátkové make-upy? Jak se vám zamlouvá tato novinka?

Radu




9 komentářů:

  1. Já jsem si nedávno koupila Catrice v tom nejtmavším odstínu a je super, tento mě moc neláká a to hlavně kvůli ceně!
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím. Já si Catrice zamilovala už loni, mám 3 odstíny. Přesto jsem ráda, že jsem mohla zkusit tento Dermacolí, který není špatný, ale Catrice je Catrice :)

      Vymazat
  2. Mě od Dermacolu nesedí žádný make-up nemůžu si pomoct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mě právě jejich makeupy dost vyhovují, třeba ten kaviárový nebo 24H je super. I tyto se povedly, jen to není úplně to pravé pro můj typ pleti.

      Vymazat
  3. Catrice make-up mi vyhovuje dokonale, tak měnit ani nic nového teď zkoušet nehodlám. Na tenhle make-up jsem se už dívala, ale bylo to spíš ze zvědavosti než že bych plánovala nákup. Moje nadšení z HD Liquid Coverage od Catrice nebere konce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, Catice make-up je prostě dokonalý. Jsem ráda, že ti tak vyhovuje ;-)

      Vymazat
  4. Já ti nevím, tento makeup mě nějak extra neláká, možná že to dělá právě ta cena no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je opravdu vyšší, ale když bude v akci, tak se to dá. Věřím, že si své uživatelky make-up najde :)

      Vymazat
  5. Catrice makeup mám taky a zatím je to můj nejoblíbenější makeup, i když bych potřebovala ještě světlejší odstín, než je ten nejsvětlejší, který je u nás dostupný :/ Každopádně tenhle makeup mě neláká už kvůli ceně, protože aby drogérkový makeup stál víc než 400 korun mi přijde dost přehnané :(

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat