neděle 24. září 2017

Bavilo mě v srpnu - Radu

Ahoj holky,

 léto je už nenávratně pryč a bohužel to vypadá, že ani to babí nás letos nepřivítá. Přesto bych se dnes ráda ještě vrátila zpět do letního období a podělila se s vámi o to co jsem podnikala v srpnu a co mě nejvíce bavilo.


Začnu cestováním, výlety a dovolenou, která mě letos neminula a to rovnou 2x. První dovolenkování nastalo u našich sousedů na Slovensku, kdy jsme s přítelem projeli téměř celý západ. Začátek byl v termálním a hodně oblíbeném městě Piešťany.


Pokračovali jsme návštěvou hlavního města Bratislavy, která mě naprosto okouzlila. Byla jsem tam prvně a musím říct, že se mi Bratislava líbila mnohem více než naše Praha. Prošli jsme si centrum, viděli všechny národní budovy a především Bratislavský hrad s nádhernými zahradami. Z těch mi naprosto přecházel zrak.


Celé slovenské dobrodružství jsme pak zakončily v krásném lázeňské městě Bojnice, kde můžete kromě termálního koupaliště navštívit naprosto pohádkový zámek. Tady se rozhodně musím vrátit znovu.


U zámků ještě zůstanu, protože jsme je navštěvovali i u nás. Po mnoha letech jsem opět viděla ten Mikulovský a musím říct, že je stejně krásný jako město samotné.


Neunikl nám ani zámek ve Valticích, kde jsem byla prvně. Na to, že se jedná o světové dědictví UNESCO mě zase tolik neoslovil.


Za to lednický zámek můžu navštěvovat pořád a jeho krása, stejně jako úžasné zahrady mě nepřestávají překapovat. Letos jsme navíc stihli shlédnout výstavu písečných soch s africkou tématikou a byla to opravdu podívaná.


Naprosto úžasný zážitek však máme z Aqualandu Moravia, kde jsme museli zkusit téměř všechny atrakce a že jich fakt bylo. Neskutečná jízda, adrenalin a plno zábavy. Pokud budete mít cestu na jižní Moravu, konkrétně do Pasohlávek, tak určitě tento aquapark nevynechejte.


Letos v létě jsme si nemohli nechat ujít také návštěvu Zoo. První byla nejstarší zoo na Slovensku a to v již zmíněných Bojnicích. Musím říct, že byla opravdu nádherná a strávili jsme tam hodně času.


Druhá byla v Jihlavě, která je rozdělena na několik expozic podle jednotlivých kontinentů. Takže si tam můžete prohlédnout zvířata z africké savany, australské farmy, Himalájů a dalších koutů naší země. 


Co jsem si zamilovala v letošním létě a ne jen v srpnu je jízda na kole. V sedle jsem seděla denně a za cca 3 měsíce jsem najezdila na 750 km. A pokud si říkáte kde jsem najezdila tolik kilometrů, tak jsem často jezdila u nás kolem řeky Moravice, ale taky na různé výlety ať již u nás nebo v zahraničí. Hold kolo se pro mě stalo každodenním parťákem, vášní a radostí.


Zmínit musím také oblíbené letní drinky v podobě ledové kávičky a především výborných domácích limonád. Nejradši jsem si dopřávala zázvorovo-citrusové, které v horkém létě výborně osvěžily. Rána při dovolená zase zpříjemňovaly výborné wafle a horká odpoledne čokoládové nanuky.


Léto si bez barevné a hravé manikúry neumím představit a toto jsou ty s kterými jsem v srpnu dělala parádu. Jelikož jsem měla více volného času, tak jsem si ráda vyhrála a používala různé vzory, zářivé barvy nebo třpytky. 


Co se týče doplňků tak jsem nejčastěji nosila hodinky Fossil a k ním sladěné rose-gold náušnice. Z bot jsem pořád tahala super levné, super pohodlné a krásné sandálky z Primarku. Nejnošenější kabelkou byla menší stříbrno-šedivá crossbody Felice z Answear. Parfém bez kterého jsem nedala ránu je svěží Cool Water od Davidoff. Na léto naprosto dokonalá vůně. A co by to bylo léto bez bronzerů. Zde vidíte hned 3 nejvíce nošené právě v létě a to Too Faced, Benefit a The Balm. 


A to by bylo ve zkratce vše co mě bavilo v srpnu. Doufám, že se vám článek líbil.

Co bavilo v srpnu Vás? 

Radu

4 komentáře: