středa 27. září 2017

Notino haul srpen 2017

Ahoj holky,

pravidelné nákupní články už moc nepíšu, protože mám pocit, že už není moc co ukazovat. Většinou kupuji osvědčené produkty, které jste u mě již viděly a také novou dekorativku už nemám potřebu kupovat, která bývá pro čtenáře zajímavější. Čemu ale nikdy neodolám je nákup na Notino.cz, kde si umím vybrat vždy, proto se můžete mrknout čemu jsem neodolala při poslední objednávce.


Začnu hromádkou přírodní kosmetiky Bione, kterou kupuji jedině na notinu. Jelikož jsem si letošní léto zamilovala jejich Bio balzám po opalování Duo After sun, musela jsem si koupit ještě další balení. Balzám úžasně chladí, zklidňuje podážděnou pokožku a urychluje hojení. Za mě naprostá dokonalost. Řadu Antakne miluji, to určitě dobře víte, proto jsem si opětovně koupila osvědčené Pleťové sérum na problematickou pleť a nově jsem si na dočištění pořídila Čistící tonikums protimikrobiálními složkami, které je jemnější než mnou používaný Salicylový líh, ale přesto funguje výborně. Pochvalné ohlasy jsem slyšela také na jejich Mycí gel pro intimní hygienu Cannabis, tak jsem jej na zkoušku vzala a je vážně super.


Další kupka představuje takový všehochuť. Šampón Natura Siberica Men proti lupům jsem pořizovala příteli, který ani tak netrpí na lupy jako spíš na svědivou pokožku hlavy a zatím si jej velmi pochvaluje. Já si naopak vzala Subrina Professional šampón proti lupům pro normální až mastné vlasy. Sice momentálně lupy nemám, ale očekávám, že s příchodem podzimu a chladnějšího počasí mě tento neduh zase dostihne, tak chci být připravená. Ještě jsem ho nezkoušela, tak doufám, že se osvědčí. Jelikož mám moc ráda balzámy EOS neodolala jsem jejich výhodnému setu, který obsahuje variantu Cucumber Melon a Strawberry Sorbet. Kupovala jsem je v akci, kdy mě jeden balzám vyšel na krásných 85 Kč, takže paráda. A jelikož mi došel milovaný BB krém Missha Perfect Cover v odstínu 27, musela jsem doplnit zásoby. Přestože se jedná o menší 20 ml balení, tak mi vydrží neskutečně dlouho, protože ho stačí maličko a přesto výborně kryje.


Na poslední fotce pak můžete vidět takové moje nezbytnosti jako je výhodné balení nejlepších zubních kartáčků Curaprox, náhradní hlavice do strojku Gillette Venus, které používám roky a nedám na ně dopustit. Stejně jako na voňavé balistiky do koupele s vůní ananasu od Bomb Cosmetics. Nově jsem si na usnadnění holení pořídila Dámský holící olej od Saloos, který je sice fajn, ale neohromil mě natolik abych si ho pořídila zase. Radši si pořídím oblíbený kokosový olej, který mi na holení vyhovuje mnohem více.



Co vy a nákupy? Taky jste už omezily nákup zbytečností nebo občas podlehnete?


Radu 

2 komentáře:

  1. Tonikum Antakne od Bione mám moc ráda :). Bombu do koupele s vůní ananasu mám také v koupelně a ještě jsem se k ní nestala, je mi líto jí použít, haha :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si jí nesysli a šup s ní do vany. Je to fakt bomba :D

      Vymazat