středa 20. září 2017

Nailart – podzimní proplétané ombré

Krásné ráno děvčata,

současný trend šněrování, ať již u topů, šatů či sandálků mi nezůstal lhostejný. Popravdě se mi moc líbí a přiznám se, že pár výše jmenovaných vlastním. Proto jsem se tento šněrovací, proplétaný trend rozhodla přenést i na nehty. Jak se mi to povedlo můžete posoudit níže.


K tomuto nailartu jsem potřebovala kromě podkladového a vrchního laku, 4 barevné laky – já použila zlatý Golden Rose č.55, fuchsiový Astor 282 Tribal Passion, metalický fialový Golden Rose č. 32 a tmavě fialový holografický Color ClubWild at Heart. Kromě laků jsem použila celoplošnou šablonu s efektem šněrování z ebay. Jelikož šablona byla dost velká, tak jsem jí přepůlila. Půlka mi bohatě vystačila na jeden nehet. A pro vytvoření ombre efektu jsem ještě využila měkkou houbičku rovněž z ebay.



Postup byl následující.

  1. Nejprve jsem nehty nalakovala podkladovým lakem a následně nalakovala 2 vrstvy zlatého laku a nechala důkladně zaschnout.


  1. Poté jsem na suchý nehet nalepila šablonu. Vzala houbičku a natřela jí nejprve růžovým, fialovým a tmavě fialovým lakem. Díky tomu vznikl postupný přechod od nejsvětlejší barvy po nejtmavší. Takto natřenou houbičku jsem obtiskla na nehet a celý postup opakovala ještě jednou. Tím jsem docílila syté barvy. V jedné vrstvě by ombre nebylo tak vidět.


  1. Postupovala jsem nehet po nehtu. Vždy jsem nanesla houbičkou barvu a opatrně sundala šablonu.

  1. Poté bylo zapotřebí řádně očistit okolí nehtů od přebytečného laku a přelakovat transparentním top coatem a bylo hotovo.


Výsledný efekt určitě není dokonalý, přesto musím říct, že mi líbí. Zlaté proplétání je hezky vidět, stejně tak ombre efekt. Sice to byla piplačka, ale jednou za čas mám chuť si s manikúrou pohrát. Navíc teď na podzim, kdy se dřív stmívá a nechodí se tolik ven, je i více času na tyhle holčičí večery.


Líbí se vám nehty? Co na ombre efekt říkáte? Zkoušely jste?

Radu



6 komentářů:

  1. Povedly se ti. Nejvíc se mi ale líbí samotná zlatá ta vypadá moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, často si říkám že bych něco zkusila ale nějak se k ničemu takovému nemohu dokopat.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký! Čas od času si taky vytvořím něco složitějšího (kde si zapatlám 1/3 prstů :D), ale je to tak pracné, že si spíš nehty lakuji klasicky :D :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi zajímavé lakování a vidím to poprvé. Ombré efekt se mi moc líbí, ale já bych si jej dělala bez šablony :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat