pondělí 27. ledna 2014

Zimní líčení v petrolejovo-fialovém tónu

 Krásný den Všem,

dnes vám po delší době přináším zase jedno líčení, které jsem si v poslední době hodně oblíbila. Působí na mě tak nějak zimně a myslím, že se do tohoto období perfektně hodí.  Je výrazné, barevné, efektní, rychle hotové a moc se mi líbí. Hlavní dominantu tvoří dvě barvy, kterými jsou petrolejová a fialová. Myslím, že tyto dvě barvy dají hezky vyniknout mým hnědým očím, ale slušet budou dle mého všem. Většinu líčení teď podtrhávám linkou a není tomu jinak ani v tomto případě. Já použila černou linku ve fixu značky Loreal. Stíny jsou z „elfí“ paletky která je překvapivě dobrá. Stíny jsou dobře pigmentované, fajn konzistence a především má hodně barviček, takže na nějaké to barevnější experimentování je jak dělaná.




Postup:
  •    Po nanesení báze jsem nejprve začala vystínováním vnějšího koutku a to fialovou barvou č. 1
  • Do volného prostoru pod fialovou barvou (pohyblivé víčko) jsem nanesla petrolejovou barvu č. 2 a vzájemně je do sebe zapracovala důkladným rozetřením
  • Důležitým krokem je rozjasnění vnitřního koutku a prostoru pod obočím. Na to jsem použila metalický bílý stín č. 3
  •   Horní linku jsem udělala střední tloušťky a protáhla do malého ocásku (č.4)
  •    Na spodní linku jsem použila stejné barvy jako na horní víčko, kdy jsem do vnější třetiny nanesla fialový stín a do druhé třetiny stín modrý. Štětcem jsem je rozblendila do sebe.
  •   K líčení se mi líbila ještě i linka na waterline, kterou jsem udělala černou automatickou tužkou od Dermacol (č.5)
  •   Pak už jen řasenka a je hotovo






Jak se vám tato kombinace líbí?



R. 

4 komentáře:

  1. nádherné líčení :) zkusím ho, snad se mi podobně povede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, pokud ho zkusíš budu jen ráda. Určitě se ti povede, neboť je líčení docela jednoduché :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ty linky mě taky mile překvapily, pracuje se s ní moc dobře a drží celý den

      Vymazat