úterý 18. února 2014

Došlo nám – prosinec až leden – Maru

Ahojky,

to nám ty dny v tom novém roce pěkně rychle utíkají, ani jsme se nenadáli a už je tady únor a s ním i článek o tom, co jsem spotřebovala za uplynulé dva měsíce. Za prosinec jsem toho spotřebovala málo, tak tu máte můj souhrnný dvouměsíční článek.

A co, že jsem spotřebovala? Mám tu zase takový mix – tři produkty z vlasové péče, dva z pleťové péče, jeden krém na ruce a jednoho zástupce dekorativky.


Začnu vlasovkou – nějak si všímám, že přípravků na vlasy spotřebovávám všeobecně nejvíc, naopak dekorativka je u mě téměř nesmrtelná.


 L´oreal – Hot Cure -  termofixační sprej na vytvoření kudrlinek (150 ml/120 Kč)

Hned začínám největším propadákem dnešních „minirecenzí“.  Tento přípravek se aplikuje na vlasy před kulmováním a má vlasy ochránit před vystavením vysokým teplotám a zároveň podpořit výdrž vytvořených vln. Sprej sice docela pěkně voní, tak trochu „ovocně“, ale chemicky. Po nanesení na vlasy strašně slepuje a po nakulmování jsou z vlasů zvlněné rampouchy, které nejdou ani prohrábnout prsty. A nemyslete si, že jsem dávala na vlasy nějakou obří vrstvu, párkrát jsem vlasy přestříkala, jak jsem tomu zvyklá z jiných podobných přípravků. Navíc sprej vlasy zatíží, takže ani účes nevydrží moc dlouho.

Koupila bych si jej znovu? NE.

Schauma – Silver Reflex – šampón proti žlutým tónům (250 ml/60 Kč)

Recenzi na tenhle silver šampón jste si mohli přečíst nedávno zde, ale jen Vám rychle shrnu o co s tímhle šampónem jde. Silver šampón má v sobě modré a fialové pigmenty, které neutralizují žluté tóny ve vlasech. Takže je vhodný pro všechny z nás, blondýnky i brunetky, které chtějí dosáhnout odstínu vlasů bez teplých žlutých odlesků. Šampón pěkně pění, jemně voní, dobře umyje a vážně teplé tóny z vlasů odstraní.

Koupila bych si jej znovu? ANO.

Wella – Wellaflex Volume – lak na vlasy (250 ml/80 Kč)

Tenhle lak na vlasy slibuje silné zpevnění účesu a udržení objemu. No lak to špatný nebyl, objem udržel pěkný, ale že by nějak moc udržel účes na svém místě, se říci nedá. Navíc mi vadil jeho výrazný chemický zápach.

Koupila bych si jej znovu? NE.



Mixa – 24 hod hydratační krém s 8 % glycerinu (50 ml/100 Kč)

Nevím přesně, kdy jsem začala tento krém používat, myslím, že někdy v září a došel mi teprve na konci ledna. Je pravda, že jej používám pouze na noc, ale i tak mi vydržel při pravidelném mazání skoro 5 měsíců. Krém mi vyhovoval, hezky voněl, hydratoval a rychle se vsakoval. Takže splnil vše, co od hydratačního krému očekávám. Dokonce už mám další v zásobě!

Koupila bych si jej znovu? ANO.

Dermacol – Perfekt Cleanser 2v1 – odličovací a čistící micelární voda (200 ml/100 Kč)

Po tom, co mi došla moje Bioderma, začala jsem používat tuto micelární vodu, což bylo někdy na konci listopadu a už kolem 20. ledna mi došla. No nevím, ale přišlo mi, že hodně rychle ubývala (0,5 l Biodermy jsem měla přes rok), takže její kupování moc ekonomické nebude. Jinak mi vyhovovala. Měla jemnou okurkovou vůni, dobře odličovala a nevysušovala.

Koupila bych si ji znovu? Možná.

Essence – All about matt! – fixační kompaktní pudr (8 g/79 Kč)


Tak a teď jeden zástupce dekorativky a to fixační pudr od Essence. Tento má připravit pleť na použití finišového pudru a pomoci zmírnit přechody tvářenky či bronzeru a celý makeup zafixovat. S výraznou tvářenkou si poradil, trochu jí utlumil a dodal tvářím na přirozenosti. Ovšem makeup moc nefixoval, příjde mi, že jeho sypký kolega udržel makeup na tváři déle. Ale jako pomocník do kabelky špatný nebyl. Další jeho nevýhodou bylo, že rychle ubýval, používala jsem jej 1x denně od půlky listopadu a už je fuč.

Koupila bych si jej znovu? Možná.


Mika – Denní hydratační krém na ruce s měsíčkem lékařským (100 ml/40 Kč)


Tento krém nebyl vůbec špatný, dobře ruce hydratoval a rychle se vsakoval. Co mi na něm, ale vadilo, byla jeho vůně. V tubě voněl příjemně, bylinkově, ale na rukou se vůně změnila v zápach, kdy mi ruce vážně smrděly jako natřené něčím zkaženým.

Koupila bych si jej znovu? Ne.

Znáte/používáte některý z mých spotřebovaných výrobků? Jste s nimi spokojené?

M.

3 komentáře:

  1. Mixa krém byl skvělej. Micelárku mám taky, ale zatim leží v zásobě, používám jinou, ale taky od Dermacolu a je parádní.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém Mixa budu používat zase (mám 2 v zásobě), až domažu jiný krém. Taky mám teď micelárku od Mixy a je fajn, ale zase se vrátím k Biodermě, protože se mi zdá, že Mixa rychle ubývá.

      Vymazat
  2. Já používám jak tu micelárku od Dermacolu, tak ten krém Mixa a kompaktní pudr od Essence mám také...musím říct, že jsem dost spokojená :)
    Giveaway:
    http://ms-janik.blogspot.cz/2014/02/giveaway-v-hlavni-roli-make-up-od.html

    OdpovědětVymazat