sobota 22. února 2014

Oblíbená dekorativka za leden - Maru

Hezkou sobotu přeji!

Doufám, že Vám pracovní/školní týden rychle utekl a že si teď najdete čas na přečtení mého článku o oblíbencích v dekorativní kosmetice, které jsem používala prakticky celý leden.


Už v mém zimním randomu (zde) jsem Vám ukazovala čím jsem se nejčastěji líčila do práce, ale dnes Vám ukážu výrobky, které používám především k docílení výraznějšího looku, který do práce nosit nemůžu.


Celé líčení musím začít vytvořením dokonalé pleti a k tomu mi slouží skvělý bb krém Cho Bo Yang od Misshy. Toto bbčko je velmi krycí, ale zároveň neudělá efekt masky, proto jej v zimě používám nejčastěji, protože především v tomto období nevypadá má pleť úplně ideálně.

Ke zvýraznění tváří jsem nejčastěji šahala po tvářence od značky Inglot (odstín 55), která je v netypické růžovofialové barvě. Tyto studenější odstíny tvářenek volím především v zimě, protože se mi líbí, jak korespondují se světlejší pletí.


V prosinci a lednu jsem začala podtrhávat líčení očí gelovou linkou. Vždy jsem si zvýrazňovala linii řas jen tmavší linkou očním stínem, ale teď jsem se opět vrátila ke gelovkám a výraznějším kočičím linkám. Nejradši používám černé a tmavohnědé gelové linky od Catrice, které se už bohužel nevyrábí. Nerozmazávají se, jdou dobře odlíčit a pěknou oční linku si s nimi vyrobí i antitalent, jako jsem já. :-D

Když mi na podzim přišla objednaná paletka Sleek Showstoppers, vůbec jsem netušila, že se stane mou nejoblíbenější paletkou vůbec. Používám ji vážně nejčastěji (především označené odstíny).

Letošní zimě u mne vévodí očnímu makeupu fialová barva, proto také často používám quatro očních stínů od značky MUA v odstínu Celebrity. Oblíbila jsem si především nejsvětlejší odstín z paletky, který používám na rozjasnění vnitřních koutků a naopak nejtmavší, který je skvělý do očního ohybu.


Musím říct, že v lednu trochu flákám líčení rtů a místo něj se spíš věnuji péči o ně. Hodně používám přírodní balzám na rty s medem, který vyrobila má kamarádka. Musím říci, že jde poznat, že je balzám domácí, protože skvěle hydratuje rty, voní po medu a na rtech cítíte tu poctivost domácího výrobku. Abych měla rty namalované a zároveň hydratované, používám Babylips od Maybelline s vůní Pink Punch. Nedám na tenhle barvící balzámek dopustit, dodá rtům šťavnatou barvičku a zanechává rty jemné a hydratované. Když jsem v lednu dostala chuť na rtěnku, snažila jsem se používat tu nejvíce hydratační, kterou mám a to rtěnku od Gabrielly Salvete z řady Dolcezza v odstínu 01 Lilla romantica.



Doufám, že Vás mí oblíbenci trochu inspirovali v tom, co si pořídit do kosmetické výbavy a že mi napíšete, jestli se některý z mých oblíbenců najde i u Vás.

M.

4 komentáře:

  1. Super výběr.. rtěnku Lila romantica, tvářeknu Inglot i paletky Sleek zbožňuju a jsou taky v mých TOP produktech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :-) tu rtěnku teďka používám vážně často - nějak jsem si oblíbila tu lila fialkovou barvu. A značky Sleek a Inglot jsou mojí oblíbenci pořád :-)

      Vymazat
  2. kórejske BBčka sú tie najlepšie - čo by som dala za to keby sa tieto produkty u nás predávali vo veľkom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je škoda, že se ty asijské bbčka u nás prodávají jen na netu, ale já jsem si nejvíc oblíbila dva od Misshy a to Cho bo a Signature real (oba jsem objednávala naslepo) a jiné už ani zkoušet nebudu a dokud mi budou vyhovovat, tak jim budu věrná.

      Vymazat