pondělí 10. února 2014

Krásné blond vlasy se Schaumou Silver Reflex

Krásný den dámy,

dnešní článek je zaměřený na recenzi šampónu Schauma Silver Reflex, který testuji už pěknou dobu, takže věřte, že už vím, co tenhle zázrak na blond vlasy dokáže. Určitě všechny blondýnky z nás znají ten "fígl", že modrý nebo fialový podtón dokáže z vlasů stáhnout ten nepěkný žlutý nádech, který většina blondýn získá hned pár dní po odbarvení. 


Já se snažím udržet svojí barvu spíše v přírodním tónu, takže u mne žádný popelavý odstín skoro až s modrým nádechem čekat nemůžete, ale i přes to je Schauma Silver Reflex mým pravidelným pomocníkem. Teplé tóny mi nesluší a tento šampón mi vlasy udržuje spíše se studeným nádechem. 

Šampón vážně funguje, hned při prvním použití, kdy jsem měla vlasy po odbarvování nepřirozeně žluté, mi zvládl z vlasů dostat nepřirozený žlutý nádech. Šampón na mokrých vlasech napěním a nechám tak půl minuty působit a pak šampón smyji. Tohle je můj recept pro přirozenou blond barvu, pokud ale toužíte po platině ve stylu Pink nebo Lady Gaga, tak nechte silver působit déle, spíše jako masku. Šampón je vážně hodně modře pigmentovaný a dobře pění.


Ale nebojte se, narozdíl od jiných silverů, které jsem vyzkoušela, tenhle vůbec vlasy nevysušuje (teda aspoň ty mé ne). I odpůrci silikonů si jej zamilují, on je totiž neobsahuje.


Šampón také pěkně voní, řekla bych, že po fialkách. A cena je taky parádní - stojí kolem 60 Kč, ale pokud chytnete akci, tak bývá i za 40 Kč. Dokonce jej používá i má kamarádka s tmavými vlasy, které ji chytají nežádoucí teplý nádech. Musí jej sice spíš používat jako zábal, ale vlasy pak mají požadovaný studený nádech. No a teď konec se supelativy - existuje i něco, co se mi na tomhle šampónu vůbec nelíbí a to obal, který na mě působí skoro jako u pánského šampónu. I když zrovna tohle jsem ochotna tolerovat. 

Celkové hodnocení: 4,5/5
Značka: Schauma
Velikost: 250 ml
Dostupnost: téměř všechny drogérie

Já považuji tenhle silver šampón za mimořádně povedený a kromě nepěkného obalu na něm neshledávám žádnou chybu. Určitě bych jej všem doporučila a až mi dojde, tak si jej určitě znovu pořídím!

Používáte silver šampóny?

M. 

4 komentáře:

  1. Můj nejoblíbenější šampón! Mám po něm vždy krásně platinovou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že je úplně skvělý! Bez něj bych už asi existovat nemohla :-D

      Vymazat
  2. Už ani nevím, kolikáté balení se chystám kupovat :-)) Prostě...srdcovka <3

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  3. áno mám ho (teda už mi dochádza) a je vážne perfektný!!!
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat