středa 23. dubna 2014

Une, Deux, Trois - tvářenka a rtěnka z této povedené limitky Catrice


Ahoj holky,

o poslední limitce od Catrice Une, Deux, Trois se toho na blozích moc nepsalo, což je vážně škoda, protože musím říct, že se dle mého jednalo o nejhezčí a nejkvalitnější limitku od Catrice. Já jsem tuto limitku objevila v našem Rossmannu někdy na konci března a hned jsem si z ní pořídila tvářenku a rtěnku. Od té doby obojí pořádně testuju, abych Vám dneska mohla přinést objektivní recenzi.

Jak jsem již zmínila, tak jsem si ze stojanu odnesla dvojbarevnou tvářenku v odstínu C03 Meet Pinky a rtěnku s číslem C01 Meet Cherry.

Začnu tedy hned s tvářenkou. Jak vidíte, tak ta se skládá ze dvou růžových proužků - většího se sytou matnou fuchsiovou a menšího s matnou baby pink růžovou. Tvářenka mám bohužel trochu menší gramáž - 5 g, ale i tak myslím, že bude dlouho trvat než tvářenku spotřebuju, protože vůbec nepráší a je hodně dobře pigmentovaná, takže stačí do ní lehce ťuknout štětcem. Moc se mi na tvářence líbí, že máte vlastně 3 odstíny tvářenky, protože když obě části smícháte vznikne ještě růžová v barvě jahodového mléčného koktejlu. Výdrž tvářenky na líčkách je skvělá, vydrží vážně celý den, tak bych řekla 8 - 10 hodin, s tím že během dne trochu slábne intenzita. Cena byla tradičně 105 nebo 115 Kč, jak je u Catrice zvykem.


Rtěnky z této limitky mají mít saténovou konzistenci a je to pravda, nejsou tak úplně matné a ani tolik nevysušují, jako klasická matná rtěnka. Já jsem si vybrala odstín Meet Cherry, což má být podle názvu spíš tmavě červená barva, ale kupodivu rtěnka ladí spíš k tvářence Meet Pinky, ke které jsem si rtěnku vybírala. Je to teda matnější sytá studená růžová. Na to, že se jedná o téměř matnou rtěnku, tak můžu říct, že na rtech nevysušuje, nezvýrazňuje vrásky ani šupinky. Výdrž je skvělá, vydržela mi na rtech asi 5 hodin, s tím, že jsem pila čaj a byla dokonce i na obědě, rtěnku jsem během dne neupravovala a byla pořád znatelná. Je teda pravda, že se barva postupně vytrácela, ale stále byla na rtech patrná. Cena byla zase okolo té stovky, takže se vyplatí si pro nějakou z rtěnek zajít.


1 - rtěnka, 2 - tvářenka tmavší část, 3 - tvářenka světlejší část, 4 - tvářenka smíchané odstíny
Na závěr se přiznám, že kdybych měla bezednou peněženku, asi bych si z této limitky koupila více výrobků, akorát ta "sada" nude přípravků mne nezaujala, ale to protože se jednalo o odstíny, které by mi neseděly a byly spíš vhodné pro úplné bledulky.

Moje hodnocení výrobků: 5/5 :-)

Máte něco z této limitky Une, Deux, Trois od Catrice? Líbí se Vám?

Maru

10 komentářů:

  1. Tvarenka vypada skvele, asi po limitce mrknu:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni - dneska jsem byla v našem Rossmannu a ještě byl výběr. ;-)

      Vymazat
  2. Mám, ale u tvářenky jsem si vybrala špatný odstín a konzistence rtěnky mi vůbec nevyhovuje... Za mě velké zklamání a přitom jsem se na tu kolekci tak těšila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se ty tvářenky líbily všechny, akorát mnohdy člověk bez testerů neodhane, jak bude vypadat na pleti a tak se nedivím, že ti ta tvá barevně nesedla. Jakou jsi měla? Ta rtěnka mi zase sedí, nemám suché rty a nepotřebuju moc hydratovat, takže mi nevadí, že je sušší.

      Vymazat
  3. já mám tvářenku (Meet Nudy) a je naprosto perfektní! dokonale mi sedí, takový ten přirozený odstín a drží jak přibitá až do večera. kdybych neměla tisíc tvářenek, tak ji naberu do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se zdála ta Meet Nudy až moc světlá, myslela jsem si, že by na mě nebyla vůbec vidět, ale je pravda, že u nás nebyly testery, takže jsem spíš barvu odhadovala. Dneska jsem se po ní ještě v Rossmannu dívala a už u nás nebyla.

      Vymazat
  4. ta rtěnka je úžasná... brzo navštívím drogérku :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíkej se podívat dokud tuhle limitku nevymění za tu následující. Ať ty skvělé rtěnky stihneš!

      Vymazat
  5. Ta rtěnka vypadá skvěle a tvářenku bych brala akorát v jiném odstínu. :) Zatím jsem ale od Catrice překvapivě neměla vůbec nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Catrice hodně můžu, spolu s Gabriellou Salvete mi příjdou jako nejkvalitnější drogérková značka. Oba výrobky jsou skvělé, rtěnka i tvářenka. Co se týče tvářenky, tak já jsem přesně takovou sytou fuchsiovou chtěla, takže já jsem hodně spokojená :-)

      Vymazat