čtvrtek 13. listopadu 2014

Došlo nám - září a říjen 2014 - Radu

Krásné ráno přeji,

dva měsíce utekly jako voda, což značí, že je na čase dát si shrnutí mé vypotřebované kosmetiky za září a říjen. A musím říct, že tentokrát je ta spotřeba fakt enormní a můj rekord, který čítá 29 spotřebovaných kousků. Navíc mě potěšilo, že jsem kromě pečující kosmetiky spotřebovala také dost kousků z té dekorativní, kterou také začnu.

Catrice Better Than False Lashes objemová řasenka 12 ml, 109 Kč

Řasenka mě příjemně překvapila a mým řasám skvěle vyhovovala. Měla docela velký klasický kartáček, se kterým se mi ale dobře pracovalo. Od začátku měla skvělou konzistenci, neslepovala a řasám dodala super černou barvu, opravdu slušný objem a délku. Navíc dobře držela. Až teď ke konci, po ¾ roku používání se mi začala mazat a nechávala mi šmouhy pod okem. Jinak byla super a můžu ji jedině doporučit.

Gabriella Salvete XX Press, objemová řasenka 12 ml, cca 100 Kč

Další fajn řasenka, která dělá velmi hezký a přirozený efekt. Řasy zvýrazní, trochu prodlouží a obstojně zahustí, ale žádný dramatický efekt nečekejte. Má střední kartáček s klasickými štětinami a rovněž ideální konzistenci již od začátku používání. Řasy hezky pročeše, neslepuje a drží celý den.

Artdeco podkladová báze pod oční stíny, 5 ml, cca 220 Kč

Báze byla super. Stínům dodala dost výrazně na jejich intenzitě a zaručila jim celodenní výdrž a to i na mých lehce mastnějších víčkách. Používala jsem jí přes rok a v kalíšku jí ještě dost zbylo, bohužel už nejde používat. Změnila konzistenci na takovou tužší gumu, takže se nedá roztírat a dělá hrudky. Také stíny už na ní tak dobře nedrží. Zatím si další balení neplánuji kupovat, ale myslím, že časem se k ní zase vrátím.

Rimmel Stay Matte makeup, 30 ml, cca 169 Kč

Tento pro mě výborný make-up měl už samotnou recenzi tady. Jen shrnu, že krásně voněl, měl našlehanou konzistenci, velmi dobré krycí schopnosti a dělal pleť krásně hladkou, matnou, takže ani nebylo potřeba pleť pudrovat. Nezvýrazňoval nedokonalosti, nelezl do pórů a držel mi celý den. Za mě fakt povedený makeup z drogérie. Za mě doporučuji.

Rimmel Stay Matte pudr, 14 g, cca 90 Kč

Legenta mezi pudry. Já sice nemůžu říct, že by to byl nej pudr co jsem vyzkoušela, ale byl moc fajn. Pleť zmatnil, byl jemný, nezvýrazňoval nedokonalosti a na pleti nebyl zbytečně vidět. V balení mi sice ještě trochu zbývá, ale jelikož už mám fakt dlouho, tak se s ním loučím. Myslím, že v poměru cena-výkon je to výborný produkt.

Essence all about matt transparentní fixační pudr, 11 g, 89 Kč (ve výprodeji za 30 Kč)

Naprosto dokonalý fixační pudr za pár korun. Je to mé druhé spotřebované balení a bohužel asi taky poslední, protože Essence ho z nepochopitelných důvodů stáhlo z prodeje. Pudr je lehounký, tudíž není na pleti vidět. Pleť mi zmatní na dlouhé hodiny a navíc výborně fixuje makeup. Osobně mi přišel o dost lepší než všemi oblíbený fixační pudr od Dermacolu, který mám také. Kdyby se opět prodával, tak si rozhodně koupím další.


Dermacol expresní odlakovač na nehty, 120 ml 60 Kč

Tak jsem neodolala těm pochvalným recenzím a musela jsem tento nový odlakovač od Dermacolu také vyzkoušet. Bohužel nevím, co na něm všichni vidí. Odlakovává dost průměrně, žádná extra rychlost to fakt není. Uznávám že nehty nevysušuje a docela je i promastí, ale já požaduji od odlakovače ať mě starého laku zbaví co nejdříve. A tento to neplní, tak jak bych chtěla. Zůstanu věrná mandlové Isaně z Rossmanu. Navíc cena vs. množství také není vůbec příznivá.

Catrice Gel like Top Coat, 10 ml, 65 Kč

Tento gelový nadlak mě vážně zklamal. Čekala jsem, že se přinejmenším vyrovná svému gelovému kolegovi od Essence, ale bohužel tomu tak nebylo. Lak nemá gelový efekt tak výrazný, ale i tak barevný lak slušně zafixuje a dodá mu lesk. Největší mínus vidím v tom, že mi bohužel dělal bublinky a to, ať jsem ho lakovala na různě dlouho proschlý či úplně suchý lak. Vždy se tam prostě nějaká ta nezbedná bublinka našla. Za mě tedy nedoporučuji.

Basic lesk na rty

Tento lesk jsem měla dlouhé roky, takže bylo na čase se s ním rozloučit, ale nikoliv s těžkým srdcem. Lesk měl sice krásnou sytou růžovou barvu, ale byl hodně hutný a taky lepivý. Díky tomu měl sice fajn výdrž, ale celkově mě nijak neoslovil. Značka Basic bývá dostupná v Tětě. Za ty roky se mi už všechny nápisy ošoupaly, takže vám bohužel neřeknu nic dalšího.

Balea Fruity Kiss balzám na rty, 4,8 g, cca 30 Kč

Další letitý produkt, který je na čase vyhodit je tento Balea balzám. Kdysi jsem měla tyto balzámy ráda, ale teď bych si je už nekoupila. Ne že by byly špatné, ale zkrátka jsem našla pro mě lepší. Tento hezky voněl jako dětské multivitamíny Marťánci, rty promazal ale moc dlouho na nich nedržel.

EOS balzám na rty, 7 g cca 160 Kč

Taky vás tak zajímalo, jak vypadá vymazané EOS „vajíčko“? Konečně jste se dočkaly :D Ale přejděme k obsahu balzámů, který jsem už vychvalovala zde. Kromě skvělého vzhledu, byl balzámek také  účinný, hezky hydratoval a vydržel na rtech dlouho. Vůni jsem sice čekala lepší, ale jeho ostatní vlastnosti mi to dokázaly vynahradit. Do budoucna koupím znovu.

Dermacol sprchový gel vodní meloun, 200 ml cca 60 Kč

Můj letní oblíbenec. Božsky voněl, skvěle pěnil, nevysušoval a balení mi přišlo téměř bezedné. Jednoznačně doporučuji.

Nivea Creme Care sprchový gel, 250 ml cca 60 Kč

Dokonalý sprcháč. Byl krásně hustý a krémový, bohatě pěnil a pokožku nejen, že nevysušoval ale dokonce jí zanechal vyživenou a vláčnou. Voněl jako klasická modrá Nivea. Doporučuji!

Garnier Oil Beauty tělové mléko, 250 ml cca 150 Kč

Tělové mléko bylo hodně výživné, krásně orientálně vonělo a pokožku důkladně zvláčnilo na dlouhé hodiny. Navíc se vůně na kůži také dlouho držela. Praktické balení s pumpičkou je rozhodně plus. Určitě doporučuji.


Alviana šampón s granátovým jablkem, 200 ml cca 80 Kč

Tento přírodní šampón měl svou recenzi již zde. Vůně sice nic moc, ale jinak vlasy dokonale umyl, dodal jim hezký objem, lesk a dobře se mi potom upravovaly. Pokud na něj narazíte (já ho kupovala v Glóbusu) tak doporučuji vyzkoušet.

Philips B, šampón a kondicionér 2x15 ml

Tyto vzorky z Ladyboxu mě osobně nijak nezaujaly. Šampón mi nevoněl, moc nepěnil a vlasy umyl jako každý jiný šampón. Kondicionér mě oslovil více. Docela hezky voněl, byl dost hutný, takže ho stačilo trochu. Vlasy vyživil, uhladil a dobře se rozčesávaly. O plném balení, které je na mé poměry šíleně předražené, rozhodně kupovat nebudu. Žádný zázrak to teda nebyl.

Biosilk Silk Therapy, 15 ml

Používám ho už roky a nedám na něj dopustit. Mým vlasům zkrátka vyhovuje a tečka.


Yves Rocher Hydra Vegetal micelární voda, 200 ml

Micelárka moc hezky svěže voněla, odličovala dobře, na pleti byla příjemná, ale bohužel mě z nějakého důvodu štípala v očích a to se mi nikdy u žádné jiné nestalo. Jinak byla fajn, ale moc mě nepřesvědčila. Znovu pořizovat nebudu.

Natura Siberia čistící toner, 200 ml cca 200 Kč

Báječné tonikum, které příjemně voní, pleť šetrně ale důkladně vyčistí, osvěží, lehce stáhne póry a navíc pleť i hydratuje. Za mě paráda. Recenzi na něj jsem už psala zde. Časem po něm sáhnu znovu.

Sebamed čistící mýdlo pro problematickou pleť, 20 g vzorek

Skvělé mýdlo, které se mi velmi osvědčilo. Pleť důkladně vyčistilo, nedráždilo, nevysušovalo a výsledek v podobně čisté a zdravé pleti byl opravdu vidět. Více o něm zde.

Balea plátynková masky s mořskými minerály, 30 Kč

Moje asi už 4 spotřebovaná maska a stále ji miluji. Na drogérku má srovnatelné účinky s korejskými maskami. Na pleti je příjemná, hezky svěže voní a pleť viditelně vyživí, zjemní a projasní. Rozhodně koupím zase.

Salvador Dali Eau De Ruby Lips, toaletní voda 50 ml, cca 430 Kč

Můj letní oblíbenec. Lehounká a svěží květinovo-ovocná vůně ideální právě do letních horných dní. Bohužel vůně moc dlouho nevydrží. Na sobě jsem jí cítila tak 4-5 hodin, pak je potřeba přestříknout. Proto jsem jí také spotřebovala docela rychle. Do budoucna se jí rozhodně nebráním.


Tetesept sůl do koupele, kokosové mléko, 80 g cca 40 Kč

Skvělý relaxační produkt, který již svou recenzi měl zde. Sůl krásně voněla, navíc vytvořila jemnou pěnu a pokožku hezky zregenerovala a provoněla. Rozhodně doporučuji.

Isana koupelová sůl, mandarinka & podmáslí, 80 g, cca 20 Kč

Sůl měla příjemnou osvěžující vůni, vodu jemně zabarvila do oranžova a koupel byla s maximálně příjemná. Určitě vyzkouším další voňavé varianty.


Saloos Bio dýňový olej, 50 ml cca 120 Kč

Saloos oleje zbožňuji a tento byl přímo skvostný. Krásně voněl, pleť mi dělal neuvěřitelně krásnou, hydratovanou a navíc mi rychle hojil stroupky a předcházel pupínkům. Pro mě zatím nejlepší olej na problematickou pleť. Sedl mi skvěle a všem ho můžu jedině doporučit.

Saloos Rakytníkový olej, 50 ml, cca 120 Kč

Další super olej, který se své recenze brzo dočká, proto nebudu prozrazovat příliš. Ale rozhodně mě svými účinky nezklamal a máte se na co těšit.

Dermacol Lift&Matt omlazující denní krém, 50 ml, cca 150 Kč

Velice příjemný krém, který pleť perfektně připraví na nanesení makeupu. Pleť zmatní, vyhladí a hydratuje více než dobře. Celou recenzi si můžete přečíst tady.

Sebamed hydratační krém, vzorek 10 ml

Krém mě velmi mile překvapil. Byl lehoučký, rychle se vstřebával, pleť hezky vyhladil a měl výborné hydratační účinky. Své recenze se také již dočkal zde.


Pokud jste dočetly až dokonce, tak si toho neskutečně vážím a doufám, že byl článek pro vás přínosem. Vyzkoušely jste něco z těchto produktů? Zaujal vás některý? 

Radu





19 komentářů:

  1. Catrice rasenka mi ted take dosla, byla fajn. Philip B mi nesedl, taky mi nevonel a vlasy byly hezky jen prvni den. Rimmel teprve zacinam zkouset :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to moje první zkušenost s Catrice řasenkou a fakt mi sedla. Časem určitě zkusím nějakou další. Tak doufám, že ti Rimmel bude sedět, mě přijde fakt super :)

      Vymazat
  2. Moc mě zaujalo to tonikum od Natura Siberica, asi se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po něm mrkni, byla fakt skvělé. Minimálně mě sedlo výborně :)

      Vymazat
  3. dermacol sprchový gél je taktiež moj obľúbený z leta :) rimmel makeup mám tiež a musím si už dokúpiť druhé balenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, že ti Rimmel makeup taky vyhovuje. Já mám ještě jedno balení v zásobě :D

      Vymazat
  4. Musím zkusit do mýdlo od Sebamed a dýňový olej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí maximálně doporučuji. Olej je fakt úžasný, za mě zatím nejlepší olej od Saloosu, který jsem vyzkoušela.

      Vymazat
  5. na tu YR mám připravenou recenzi, ale teda jsem z ní zklamaná, oči absolutně neodličovala, jen tak šudlala tu řasenku okolo, až jsem vypadala jak panda :D a EOS už mám třetí a furt mu nemůžu přijít na chuť, je krásný, voní, ale prostě mě nehydratuje déle jak nějakou půl hodinu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda s odlíčením problém neměla, ale v očích mi byla fakt nepříjemná. U micelárky jsem se s tím setkala prvně, takže za mě ne. Mě ta hydratace u EOS přijde dostatečná, na rtech mi vydrží dobrých pár hodin. Takže z tohoto hlediska mu nemám co vytknout. Jako nic extra zázračného to není, ale celkově to je velice příjemný balzám.

      Vymazat
  6. Wau, nikdy som nevidela úplne spotrebovaný Eos. :D

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proto jsem ho právě fotila i takto...přišlo mi, že by to mohlo být zajímavé :D

      Vymazat
  7. s eosikom som spokojna veru aj ja doma mam dva a potom sa možno niekedy do buducna rozhodnem aj pre ine prichute:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším. Taky mi vyhovoval, věřím, že časem určitě vyzkouším další voňavé varianty :)

      Vymazat
  8. Dermacol Lift Matt jsem měla jako vzoreček a už tak mě hodně zaujal, takže jsem ráda, že ty ho doporučuješ, ten si chci koupit :). Eos balzámek mám taky a jsem moc spokojená. S dermacol odlakovačem jsem spokojená
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém byl fakt dobrý. Moc hezky hydratoval ale přitom pleť nezatížil, hezky ji zmatnil a připravil pro nanesení make-upu. Za sebe ti to ho fakt můžu doporučit.

      Vymazat
  9. tak tahle vypadá dopotřebovaný EOS :DDD
    a konečně budu muset vyzkoušet Biosilk, poslední dobou na něj čtu samou chválu, tak budu muset vyzkoušet na vlastní vlásky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. záhada vyřešena :D Mě Biosilk fakt vyhovuje i když jsou na něj taky rozporuplné názory. Hold to fakt chce vyzkoušet. Navíc toto malé balení stojí fakt pár kaček, takže i kdyby ti nevyhovoval tak to nejsou zbytečně vyhozené peníze.

      Vymazat
  10. dvojica stay matte make up a púder sú moji obľúbenci, nedám na nich dopustiť a predovšetkým na ten púder už dva roky nekupujem iný odkedy som ho našla, nad balzamom EOS uvažujem len mi vyhovuje veľmi malo balzamov svojou lesosťou tak musím presliediť viac recemziíí a ten sprcháč od dermacolu si chcem aspoň jeden zaobstarať a v mojom výbere je určite aj tento krásny melónovýý:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat