pátek 21. listopadu 2014

Líčení v barvách podzimního listí + vyhlášení podzimní soutěže o 3 balíčky Tetesept

Hezký den,

před pár dny jsem měla zase chuť na barevnější líčení. Když se v posledních letech líčím do práce, tak volím většinou jen nude tóny, a proto když mám volno, vybírám si naopak pestřejší líčení. Tentokrát jsem zase sáhla po mé oblíbené paletce od BH Cosmetics, kterou jsem před časem na blogu recenzovala. Ta paletka je tak úžasně barevná, že přímo vybízí k barevným experimentům. I když u mne se až takových barevných divočin stejně nedočkáte :-D


Na pleť jsem použila svůj nový kaviárový makeum od Dermacolu, protože jsem zrovna měla pleť v dobrém stavu nepoužívala jsem korektor na nedokonalosti. Jen jsem zakryla kruhy pod očima korektorem přiloženým k MU. Pudr jsem Vám zapomněla vyfotit, ale pořád používám Prime and fine od Catrice. Na vykonturování tváře jsem použila tmavší pudr z konturovacího dua od Inglotu, stejně jako meruňková tvářenka byla Inglot. Jak jistě očekáváte, tak i rtěnka je Inglot - ta je vážně skvělá a používám jí teď pořád.


Postup líčení očí:
  • než jsem našla nanášet stíny, víčko jsem ošetřila bází pod oční stíny zn. Urban Decay,
  • tentokrát jsem líčení začala pro mne netradičně u vnějšího koutku, kde jsem začala blendícím štětcem nanášet mix několika stínů v různých odstínech cihlové. Stejný mix stínů jsem stáhla i pod spodní linku, ovšem tentokrát jsem barvu nanášela tužkovým štětcem.
  • vnitřní polovina oka byla opět kombinací několika stínů a to tentokrát metalických olivových a khaki odstínů.
  • mezi sebou jsem barvy prolnula světlým béžovo-oranžovým stínem, který prostředek oka prozářil.
  • vnitřní koutek a hranu očního oblouku (až směrem k zorničce) jsem zvýraznila svítivě žlutým stínem.
  • u všech předchozích kroků jsem vždy barvu přenesla i na spodní linku.
  • líčení jsem zakončila linkou ve fixu Bambi Black značky Dermacol a řasy zvýraznila skvělou řasenkou Maxi od značky Moje.


Použité odstíny jsou označeny hvězdičkou :-)


Doufám, že se Vám moje dnešní líčení líbilo, jak se líčíte na podzim vy? Jaké preferujete barvy?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak a teď ke slíbenému vyhlášení výherců "podzimní soutěže o 3 balíčky koupelových solí Tetesept"... Soutěže o tři koupelové balíčky se Vás zúčastnilo 37. A kdo tedy vyhrál?
  • Martina Homoláková s komentářem č. 21
  • Bára V. s komentářem č. 7
  • Tereza Dornová s komentářem č. 15
Výherkyním gratulujeme a budeme je kontaktovat emailem :-) a vy ostatní, co jste nevyhrály, nesmutněte, brzo bude na blogu další soutěž :-)


Mějte hezký víkend,

M.

10 komentářů:

  1. Veľmi ti to pristane. Je to fakt pekné líčenie akurát ja by som možno rozotrela viac tie okraje. Ale každý má rád niečo iné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :-) já mám pocit, že jsou okraje rozetřené přiměřeně, ale ono na fotkách vyleze i to, co běžně není vidět, takže je klidně možné, že je nemám úplně dokonale rozblenděné :-)

      Vymazat
  2. Moc hezké jemné líčení;) A gratuluji vítězkám!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení a gratuluju vítězkám :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To líčení je krásné :) Moc Ti to sluší a holkám gratuluju
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate a Veru děkuju Vám za pochvalu, mám radost, že se líčení líbí :-)

      Vymazat
  5. Já bych to klidně snesla výraznější, ale je to moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obvykle s líčením držím dost při zemi, takže tohle je na mě už divočina :-) výrazněji bych se nalíčila na párty, ale tohle bylo na běžný den, takže mi ta sytost vyhovovala.

      Vymazat
  6. Ty jo !! Výhru jsem teda nečekala :)) Moc děkuju !!!! a líčení je naprosto perfektní !!! :) Ty vlnité vlasy ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat