pondělí 10. dubna 2017

Hot or not? Kosmetika Gabriella Salvete

Ahoj holky,

před časem nám eshop Elnino.cz zaslal krásný balíček uplně nacpaný k prasknutí kosmetikou Gabriella Salvete jako promo k novému zařazení této značky do sortimentu eshopu. A protože to je naše oblíbená drogérková značka - vlastně jsme se s ní obě začínaly líčit, tak nám balíček udělal velikou radost. A co se v balíčku nacházelo? Bylo tam od každého něco, něco, co už máme ve svých kosmetických sbírkách a naopak něco, co jsme ještě nikdy nezkoušely. Nebudu to tedy zdržovat a jdeme se mrknout na zoubek celému portfóliu této skvělé české značky.


Rtěnka Dolcezza matte - odstín č. 103 Champagne


Rtěnka Dolcezza matte je novinkou v obchodech, ale pro nás však nebyla vůbec neznámá. Odstín 103 je krásná růžovohnědá barva, která není ani příliš výrazná ani naopak "neviditelná", prostě rtěnka ladící ke každému líčení. Tuhle skvělou rtěnku už Radka nějakou dobu používá, dokonce už byla na blogu samostatná recenze (zde). Ale přece jen shrnu, jaké vlastnosti tato konkrétní rtěnka má. Na to, že se jedná o matnou rtěnku, je její konzistence příjemně krémová a narozdíl od většiny matných produktů rty nevysušuje. Je sice pravda, že není supermatná, ale spíše saténová, ale to nám nevadí, tento finiš preferujeme. Výdrž rtěnky je také příjemná, řekla bych, že vydrží tak ty tři hodinky.


Gelový lak na nehty Gel Enamel - odstín č. 04



Ani laky Gel Enamel pro nás nejsou žádnou neznámou, ty máme ve své sbírce hojně zastoupeny. Ovšem úžasný jarní odstín s číslem 04 mi chyběl. Barva je to vážně nádherná korálová s kapkou neonu. Na nehtech vypadá fakt krásně, jarně a svěže. I laky na nehty od GS budeme chválit. Krásně drží, rychle schnou a dobře kryjí. Mají nepřeberné množství barev a finišů, že si vybere každá z nás, ať už ta, která miluje přirozené tělové odstíny nebo i žena, která se nebojí extravagance.



Řasenka Panoramico False lash effect - odstín Black


Řasenky GS taky skvěle umí, obě už totiž léta používáme osvědčenou klasiku a to řasenku Diamante. A ani tato řasenka není vůbec špatná. Balení má super pozitivní zelenou barvičku a akorát velký plastový kartáček. Pochválit musím také konzistenci, která je od samého počátku ideální. Ani moc mokrá ani suchá. Díky tomu řasy hezky pročeše, zvýrazní a zároveň neslepuje. I s výsledky řasenky jsem spokojená. Řasy lehce nadzvedne a dodá slušný objem. Prodloužení není tak výrazné, ale patrné je taky. Na řasách je komfortní, nedělá nánosy ani žmolky. Výdrž je také super. Během dne se mi nemaže ani neobtiskává.



Konturovací paletka Contouring palette 


Dalším výrobkem zaslaným nám k testování byla Konturovací paletka Contouring palette. Paletka obsahuje matný bronzer ve středně hnědém odstínu, zlatavý rozjasňovač a třpytivou růžovo-meruňkovou tvářenku. Všechny produkty mají jemnou až máslovou konzistenci, ale za začátku lehce práší. Jakmile se však horní vrstva setře, tak prašnost téměř mizí. Bronzer má přirozenou barvu, hezky se s ním pracuje a nedělá fleky. Rozjasnovač vypadá na pleti přirozeně a decentně jí projasní. Co se týče tvářenky tak má sice nádhernou barvu, ale je na mě docela světlá a nenápadná, což pro někoho může být plus. Nutno dodat, že je docela třpytivá a rozjasňující, proto bych se již dalšímu rozjasňování vyhnula. Celkově je trio moc fajn, až na pro mě jeden zásadní problém a tím je výdrž. Bohužel mi barvy na tváři moc nedrží a rychle se vytrácí. Řekla bych, že zvládnou tak půl den a jsou fuč. 


Kompaktní pudr Nude Powder - odstín 01 Pure Nude


Musím se přiznat, že nejsem zrovna největší fanynkou kompaktních pudrů, preferuji jejich sypké varianty, a proto mi trvalo se s Nude Powderem sžít. Odstín 01 je opravdu světlounký, vhodný i pro úplné bledulky. Pudr je příjemný, na dotek sametový a jemně namletý. S tím se bohužel pojí to, že při nanášení štětcem docela práší a i po oklepání štětce je bohužel na pleti vidět. Podle mne se s ním lépe pracuje s labutěnkou, kterou pudr nanesete jen na problematická místa a díky nanášení formou vmačkání se do pleti vpije a je na ni méně znatelný.


Makeup Cover Foundantion - odstín 101 Ivory 

Tento makeup, jsme bohužel jako jediný z celého balíčku neotestovaly. Pro svůj tmavý a nažloutlý odstín nebyl vhodný pro ani jednu z nás. 

Značku GS určitě všechny znáte, doufám, že se tedy podělíte o Váš oblíbený produkt.

Mějte hezký den

M.

12 komentářů:

  1. Konturovací paletku mám doma taky a ta moje teda práší pořád :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem si na to tak nějak zvykla, že to prášení vypouštím :-D

      Vymazat
  2. Řasenka nevypadá špatně, tu bych možná zkusila :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu můžu doporučit, ale moje oblíbená Diamante je lepší.

      Vymazat
  3. Řasenka vypadá velice dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Červená ani jiný odstíny z Gel Enamel podle mě nejsou vůbec extravagantní (spíš naopak). Jinak konturovací paletku mám a celkem mi vyhovuje, protože mám světlou pleť. Jenom je škoda, že se GS tak chvástá, že má i odstíny makeupu pro světlou pleť, ale pak i ten nejsvětlejší je moc tmavej :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou extravagancí je to o úhlu pohledu, já třeba ještě před pár lety červenou na nehtech nenosila a byla pro mne opravu extravagantní. A hodně mých kamarádek nosí třeba jen nude odstíny a fuchsiovou, korálovou nebo červenou by na ruce nevzaly. S makeupy od GS máš pravdu, mám tuhle značku ráda, ale makeup jsem od nich nikdy neměla, protože jsem nebyla schopná vybrat vhodný odstín.

      Vymazat
  5. Mám doma pudr a máš pravdu práší, ale přišlo mi, že na začátku prášil víc, teď je to v pohodě a používám ho a taky ho dopoužívám :). Od GS jsem měla oblíbenou řasenku GABY v růžovém obalu, dělala krásný řasy. A taky laky mají báječný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten pudr taky nosím v kosmetické taštičce, ale mám ho tam spíš jen takovou rezervu a moc ho nepoužívám. Ale díky za tip na řasenku, mrknu na ní.

      Vymazat
  6. Krásný balíček, koukám, že řasenka ti krásně sedla, pěkné řasy. Ta trio paletka je super, práší trošku nezbedně, ale já ty odstíny mám hrozně ráda, takže mi to ani nevadí. A ten pudr, on je takový mega pigmentovaný, hodně výrazný, takže to chce do něj ťupnout jen maličko a pohoda, pokud člověk ťupne více, tak je to docela děs no, chce to opatrně.. Já zase naopak ty sypké ráda nemám, takže já jsem s tímto spokojena moc:)
    Kdybych ty produkty neznala, určitě bych recenzi ocenila, ale i tak jsem ráda mrkla na další názory:))

    OdpovědětVymazat
  7. Značku znám moc dobře a pár věcí od nich doma taky mám. Musím se ale přiznat, že v poslední době už tolik nepoužívám. Snažím se teď používat hlavně kosmetiku přírodního původu. I když sehnat ji často není úplně jednoduché. Mně se teď například hodně zalíbila profesionální korejská kosmetika. Ta je naprosto skvělá, ale právě je u ní problém v tom, že se to u nás špatně shání.

    OdpovědětVymazat