pátek 14. dubna 2017

OOTD - jarní look pro první teplé dny

Ahoj holky,

na dnešek tu mám nachystaný zase po dlouhé zimě outfitový článek, který je ideální na tyhle první teplé dny, kdy jsou rána chladná ale odpoledne svítí sluníčko. V takové dny obvykle volím džíny spolu s nějakým zajímavým topem, navrch sako a jde se :-) a ani tentokrát jsem neudělala vyjímku.


Základ outfitu tvoří módní off shoulder top, který jsem si koupila v loňských slevách v H&M, moc se mi na něm líbí to, že díky všité gumě lze nosit i jako klasický top s kulatým výstřihem. Aby outfit nebyl moc tmavý a smutný, top jsem doplnila světle modrými džíny z Bershky. A když bývá ráno pod 10°C nesmí mi chybět ještě sako. Tohle šedé s kaskádovitým předním dílem je taktéž z H&M, ale mám ho v šatníku už několik let.


Jako kabelku jsem zvolila černou crossbody značky Michael Kors, kterou jsem dostala od manžela k loňskému výročí svatby. Kabelka je krásná, kvalitní a jsem moc ráda, že ji mám, protože mi taková "lepší" malá kabelka chyběla. Botky mám zase naopak z té levné cenové kategorie a to z mého dalšího oblíbeného obchodu a to z Manga.


Šperky mne ani tentokrát moc nezdobí, jen mám na ruce krásný šedobílý náramek s mramorováním, který jsem dostala od Radu a na druhé ruce mám hodinky, bez kterých si už nedovedu představit den. Když si je ráno zapomenu vzít, připadám si celý den jako bez ruky.


Jak jste na tom s oblékáním na jaře Vy? Máte rády vrstvení?

M.

6 komentářů:

  1. Sluší Ti to:-) Nejvíc se mi líbí kabelka, takový dárek Tě určitě musel potěšit:-) A pak náramek, vypadá moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :-) máš pravdu, kabelka byla trefou do černého, úžasný dárek. Manžel naštěstí poslouchá moje tužby a pak z nich vybere, takže se nemusím bát, že se mi netrefí do vkusu.

      Vymazat
  2. Krásné botičky, ty bych ihned brala. Podobnou halenku mám z C&A, dobře se teď nosí. Mě se tvůj outfit líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty jsou nádherné, ale bohužel se po pár nošeních tak roztáhly, že v nich už nemůžu chodit. Tak jsem si teď musela objednat podobné o číslo menší :-D

      Vymazat