středa 26. dubna 2017

Jarní novinky od Dermacolu - 3D textilní pleťové masky a inovované laky na nehty

Ahoj holky,

s trendem jednorázových látkových masek, které jsou lehce dostupné v drogérii, se letos doslova roztrhl pytel. Po těch od Garnier, přichází s plátynkovými maskami také Demacol. Já jsem za to vděčná, protože tento typ masek mám moc ráda, takže na jejich testování jsem se velice těšila.

Masky jsou k dostání ve 3 variantách a můžete si vybrat mezi hloubkově čistící maskou, hydratační a vyživující maskou a liftingovou maskou. Všechny mají na pohled hezké a štíhlé pytlíčkové balení, které obsahuje 1 kus textilní masky ve tvaru obličeje s otvory pro oči, nos a ústa. Masky jsou na můj vkus opravdu hodně parfémované, což beru jako maličké mínus. Ona totiž ani ta vůně není nijak extra příjemná. Nemůžu říct, že by byla vyloženě špatná, ale voňavý luxus to také není.

Dále musím zmínit fakt, že jsou masky opravdu štědře napuštěné gelovou tekutinou. Mokré jsou sice dost, ale nestalo se mi, že by mi tekutina z nich tekla nebo mi díky tomu masky sjížděly z obličeje. Co se týče tvaru, tak mi na obličeji sedí hezky. Dobře přilnou a nikde se neodchlipují. Jsou sice docela zbytečně nastříhané, ale zase si je díky tomu můžete přizpůsobit podle libosti a tvaru obličeje.



Jelikož jsou masky co do komfortu a účinků rozdílné, tak vám ke každé řeknu své poznatky. Začnu tou, která je dle mého z tria absolutně nejlepší. Tou je červená intenzivně liftingová maska s extraktem z třešně, vitamínem C a E.  Zaprvé je mi na obličeji nejpříjemnější a neštípe mě na pleti. Po sundání je i viditelný účinek největší. Sice zezačátku pleť maličko lepí, ale jakmile se vsákne zbytek tekutiny, tak je pleť krásně hydratovaná, hladká a taková naducaná. Rozhodně je vidět, že je pleť vypnutá a jakoby až „vyžehlená“. Ten liftingový efekt je fakt úžasný, to jsem ještě u žádné masky nezažila. Pleť je po ní fakt krásná, vyživená a omlazená. Navíc i druhý den je vidět, že pleť je stále ve skvělé kondici. Tuto masku vřele doporučuji. Sama jí nemám naposledy.


Druhou maskou, která má super účinky, ale už není na pleti tak komfortní je pro mě hydratační a vyživující maska s extraktem z medu. U této masky mi vadí, že je fakt extrémně parfemovaná a ta vůně mě při působení dráždí v očích. Také mě ze začátku jakoby štípala na pleti. Nijak jsem jí sice začervenalou či podrážděnou neměla, ale zkrátka mi nebyla na pleti moc příjemná. Po sundání a následném vmasírování zbývající tekutiny byla pleť jemná, hladká a opravdu dostatečně hydratovaná. Působila projasněně a odpočatě. Přestože jsou účinky masky super, tak jí znovu asi mít nemusím.

Poslední hloubkově čistící maska s extraktem z broskve mě naopak neoslovila vůbec. Opět nebyla na pleti příjemná a lehce štípala. Také účinky po sundání byly nejslabší. O nějakém vyčištění nemůže být ani řeč. Maska pleť ani póry nevyčistila, pouze jí zvláčnila a hydratovala. Proto tuto masku nemůžu doporučit.

Pokud chcete masky vyzkoušet, tak rozhodně volete tu červenou liftingovou tak je fakt úžasná. Cena masek je 69 Kč.


Kromě těchto pleťových novinek, Demacol inovoval svou péči o nehty. Nově teď seženete podlak pro okamžité vyhlazení nehtu Fast Dry Base Coat  a nadlak pro vytvoření ultra lesku Ultra Gloss Top Coat. Oba produkty jsme už zkoušely ještě ve starším balení a byly skvělé.

Podlak nehet jednak zpevní, vyhladí a následný barevný lak na nehet lépe přilne a déle drží.  Zároveň chrání nehet před jeho obarvením či poškozením. Nadlak pak krásně zafixuje barevný lak, dodá extra lesk a prodlouží výdrž celkové manikúry. Oba produkty jsou skvělé a seženete je za 99 Kč.

Co by byla výsledná manikúra bez krásného šťavnatého odstínu? Proto Deramcol nově přichází s řadou dlouhotrvajících barevných laků 5 Day Stay Longlasting Nail Polish a to hned v 25 odstínech. Laky slibují bezchybnou výdrž po dobou 5 dní, neolupují se, neblednou a neztrácí lesk.


Laky mají fajn štěteček, hezky kryjí a opravdu dobře drží. Výdrž je sice dost individuální, ale mě obecně laky drží dobře a tento není výjimkou. Navíc se opravdu hezky rovnoměrně nanáší, nestéká a výsledný lesklý efekt je super i bez topcoatu. Takže pokud se vám nějaký odstín zalíbí, tak se nemusíte bát ho vyzkoušet. Cena laku je 99 Kč.

Co na novinky říkáte? Jste rády, že se rozrůstá sortiment plátýnkových masek?

Radu



8 komentářů:

  1. Musím se podívat na ty laky na nehty :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu liftingovou masku jsem slyšela samou chválu, tak ji budu muset taky zkusit :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím. Rozhodně je z těch tří nejlepší a já si jí určitě pořídím znovu :)

      Vymazat
  3. A zrovna tu hloubkově čistící masku jsem si plánovala pořídit..tak aspoň ušetřím:-) Zdravý rozum mi přikazuje už žádné laky na nehty nekupovat, protože jich mám až moc, ale když jsem viděla ty odstíny, tak asi nepůjde odolat a aspoň jeden, nebo ještě líp dva nebo tři si budu muset koupit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistící masku radši vynechej a radši zkus nějaký ten lak. Myslím, že ti udělá větší radost :)

      Vymazat
  4. Masky se mi líbí, ale co bych nejvíce zkusila jsou laky na nehty! :)

    OdpovědětVymazat