sobota 30. listopadu 2013

Adventní kalendář, který zvládnete vyrobit i na poslední chvíli

Krásnou pohodovou sobotu!

Dnešní chladná sobota bude věnována výrobě adventního kalendáře, který Vám nezabere moc času a proto jej zvládnete vyrobit i dnes, i když advent už klepe na dveře.

Já každoročně vyrábím adventní kalendář svému synovci (7 let) a letos mi přibyl druhý kus pro neteřinku (2 roky). Tím, že vyrábím kalendáře už pro dvě děti, snažila jsem se vyrobit takový kalendář, který jim v pokojíčku nezabere moc místa. 


Na výrobu adventního kalendáře budete potřebovat - ramínko na šaty, tvrdé papíry různých barev, stužku, kokosové vlákno na vlásky, fixy nebo pastelky, nůžky, pravítko, lepidlo a hlavně dárečky do jednotlivých balíčků.


Výroba adventního kalendáře je velmi jednoduchá, podle fotografie si vyrobíte šablonu, která slouží k výrobě papírových pyramidek. Ty pak stačí podle šablony jen obkreslit a vystříhat - potřebujete jich 24 ks - na každý den jednu.


Dalším krokem je už nastříhané "pyramidky" naohýbat podle ukázky na fotografii a také pomocí děrovače prodírkovat do každého lístečku dírky na stužku.


Stužku také provléknete jednoduše, dvě dírky vedle provléknete vnějškem pyramidky a pak každý volný konec provléknete vnitřní stranou pyramidky. Vše stáhneme přehlé hrany jednotlivých trojúhelníku přidržíme uprostřed a pak volné konce stuhy svážeme.


Tak a to nejhorší je za námi - máme hotový polotovar.


 Balíčky jsou už na hromadě a naplněné sladkostmi, teď je na řadě je očíslovat a pověsit na ramínko. 


Pokud chcete adventní kalendář jako dárek pro přítele nebo kamarádku, tak jej nemusíte ani dozdobovat, ale nechat ho jen tak jednoduše, mašličky a pyramidky ramínko i samy o sobě dozdobí. Nebo ramínko doplňte pár baňkami.

Jak jsem psala, tak kalendáře jsem vyráběla pro děti, tak jsem ještě čelo ramínka dozdobila papírovým andílkem. Stačilo si opět na papír nakreslit hlavičku, křídla a šatičky. Vlásky jdou vyrobit z papíru nebo z kokosového vlákna, ze kterého jsem andělkám spletla copánky. Obličejík jsem dokreslila fixem a pastelkama a všechno to slepila tavnou pistolí.


 A tady jsou už oba moje kalendáře hotové.


Jak se Vám moje výtvory líbí? Vyrábíte adventní kalendáře?

M.

6 komentářů:

  1. Bože to je perfektné!!! fantastický nápad, práve dnes prídu moje 4,5 ročné sesternice, tak už mi je jasné, ako strávime dnešné popoludnie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlateeeee. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva a nejlepší je, že si tam můžeš dát, co ti chutná nejvíc. :) moc pěkný nápad

    janebeauty

    OdpovědětVymazat