úterý 19. listopadu 2013

Hnědé kouřovky s NYX paletkou

Krásné ráno Vám všem,

kouřové líčení očí již dávno není jen záležitostí černé a šedivé barvy, které jsou pro toto líčení tak typické. Na běžný všední je kouřová variace únosná spíše v přirozenější hnědé či barevnější např. fialové barvě. Já jsem tentokrát zvolila první možnost, tedy kouřové líčení očí v hnědých tónech. Vytvořila jsem ho pomocí skvělé paletky Smokey Eyes právě na kouřovky od značky NYX. Horní linku jsem vykreslila v poslední době dost používaným fixem na linky Loreal. Waterline jsem prosvětlila bílou MUA tužkou a řasy zvýraznila Catrice řasenkou.






Postup:
  • Na celé víčko jsem nanesla hnědý třpytivý stín (1) a okraje lehce ztratila blending štětcem
  • Vnější koutek jsem ztmavila matným tmavě hnědým stínem (2), který jsem rozblendila směrem dovnitř a nad očnicový oblouk 
  • Vnitřní koutky a místo pod obočím jsem prosvětlila bílo-béžovým stínem (3) 
  • Těsně podél horní řas jsem nakreslila pomocí fixu Superliner tenčí linku (5) a udělala menší ocásek
  • Na spodní linku jsem použila stejný hnědý třpytivý stín (2) jako na horní pohyblivé víčko
  • Aby oči působily větším dojem, tak jsem na vnitřní linku použila bílou tužku od MUA (4), která dobře kreslí a cca půl dne na waterline vydrží 
  • Na závěr oblíbená Catrice řasenka a je hotovo
Produkty v akci:



Co na tyto kouřovky říkáte? Nostíte je, nebo jste u kouřovek věrné tmavým barvám?

R. 

4 komentáře:

  1. Skvělé líčení!:-)
    Chtěla bych se zeptat kolik stojí ta paletka od NYXu?

    http://teensbeauty01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat