pondělí 11. listopadu 2013

Souboj Maybelline řasenek - která je ta nej?

Krásný den milé čtenářky,

dnešní článek bude věnován porovnání tří dle mého nejznámějších objemových řasenek značky Maybelline.



Maybelline the Rocket Volum Express



Řasenka má velký mohutný plastový kartáček, který se směrem ke špičce ztenčuje a zplošťuje. Kartáček má hodně krátkých štětinek, které jsou nejprve delší a u špičky tj. asi v 1/3 jsou velice maličké. Přestože je kartáček masivní, tak se mi s ním relativně dobře pracuje. Musím říct, že řasy velice hezky zahustí a trochu i prodlouží. Bohužel tato řasenka mi ze všech tří řasenek nejvíce slepuje řasy a to i v první vrstvě. Je potřeba si na množství dávat pozor a nejlépe ještě rozčesat čistým kartáčkem. Největší mínus řasenky vidím v tom, že se velice často obtisková na horní víčko, čímž téměř vždy zdevastuje precizní líčení očí. Také jsem si všimla, že občas dělá hrudky. Ovšem nemůžu ji upřít černočernou barvu a celodenní výdrž. Řasenka se nijak nedrolí, během dne nedělá šmouhy ani neopadává pod oči. Co se týče konzistence, tak ta je v prvním měsíci dost mokrá a je třeba kartáček řádně otřít o hrdlo řasenky, jinak máte slepené řasy hned v první vrstvě. S přibývající měsíci řasenky pozvolna vysychá a konzistence začíná být ideální, tzn. ani mokrá ani suchá. Celkově řasenka není špatná, ovšem znovu bych si jí nepořídila, zejména díky tomu obtiskování a slepování. Ještě dodám, že objem řasenky je 9,6 ml a seženete jí v cenovém rozpětí od 150 do 250 Kč. 





Maybelline One by OneVolum Express Satin Black



Tato řasenka má rovněž masivní plastový kartáček, který má tvar „válce“, uprostřed jsou delší štětinky a od středu po obou stranách jsou štětinky kratší, čímž vytvářejí obloukový tvar. Musím říct, že takto uzpůsobený kartáček mi maximálně vyhovuje, neboť dobře nalíčí jak dlouhé řasy, tak i ty menší zejména u vnitřního koutku. Řasenka má o mnoho lepší konzistenci než Rocket, takže ani v úvodu jejího používání řasy zbytečně neslepuje a to ani když dáte více vrstev. Řasy hezky pročeše, zahustí, prodlouží a dodá jim intenzivní černou barvu. Rovněž drží celý den jak přibitá, nijak se nemaže, nedrolí, nedělá šmouhy a především se neobtisková. Za to má palec nahoru. Stejně jako Rocket má objem 9,6 ml, také cenově je na tom stejně, tj. 150 - 250 Kč. 



Maybelline Colossal Volum Express




Mám pocit, že tato řasenka patří k nejoblíbenějším a opěvovaným řasenkám vůbec. Oproti předešlým dvěma nemá plastový kartáček, ale klasický štětinový. Ten je střední velikosti, má dostatek štětin, které mají pravidelný rozestup, tak akorát velký aby pohodlně a účinně  nalíčili jak řasy řídké, tak i hustší. Přestože mám radši plastové kartáčky, tak mi tento překvapivě velmi sedl a dobře se mi s ním pracuje. Řasenka je především objemová a musím říct, že objem dělá opravdu pěkný, řekla bych, že ze srovnávaného tria je objem nejvýraznější. Kromě toho řasy skvěle rozčeše, neslepuje je, moc hezky je zvýrazní a dodá jim také patřičnou délku. Řasy dělá opravdu velice hezké a přirozené.  Super černá barva je samozřejmostí. Řasenka drží celý den, tak jak má. Žádného rozmazávání, drolení, hrudek či obtiskování se bát nemusíte.  Přestože jsem to nečekala, tak musím konstatovat, že tato řasenka je z tria nejlepší a stává se vítězem v tomto souboji. Vítězí také v množství, neboť ukrývá 10,7 ml produktu a cenově se pohybuje jako dvě předešlé. 


Musím říct, že řasenky jsou vážně dobré, přesto mi ani jedna nepřirostla k srdci natolik, abych si jí příště koupila znovu. Některé mým řasám sedí o kapku více, ale celkový efekt dělají všechny velmi podobný. Rovněž až na barvu balení mají všechny stejný, poměrně velký baculatý tvar, obsahují přibližně stejné množství a cenově si jsou také velmi podobné. Záleží tedy jen na tom, jaký kartáček preferujete. Za mě se celkovým vítězem stává žlutá Colossal, na druhém místě končí červené One by One a poslední je modrá Rocket.



Používáte Maybelline řasenky? Která je Vaše vůbec nejoblíbenější řasenka?

R. 

4 komentáře:

  1. Koupila jsem si ted Rocket Volume, tak jsem zvedava:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ti bude vyhovovat více než mě. Někdo si jí chválí, mým řasám bohužel nesedla.

      Vymazat
  2. Rocket jsem si koupila už podruhé, protože mou oblíbenou řasenku neměli a nechtěla jsem si kupovat nějakou špatnou,
    jsem s ní spokojené, jen mi nevyhovuje to obtiskávání jak píšeš a taky kartáček :/
    rozhodovala jsem se v drogérce mezi těmito třemi, ale ty dvě jsem nezkoušela, tak jsem zvolila starou dobrou Rocket,
    takže díky za tvou recenzi, příště aspon vím, po které šáhnout a bude to ta žlutá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To obtiskávání je strašné, kdyby to nedělala jak je to fajn řasenka. Jsem ráda, že recenze pomohla a už víš, jakou zvolit příště.

      Vymazat