pondělí 18. listopadu 2013

Tropické vlasové duo od Freemana

Ahoj Všem,

už dlouho jsme tu neměly žádnou recenzi na vlasovou kosmetiku, proto bych to dnes ráda napravila. Řeč bude o šampónu a kondicionéru pro zdravě vypadající vlasy, lesk a vitalitu od značky Freeman. Obecně mám Freeman kosmetiku ráda, doteď jsem byla se vším spokojená a proto když jsem narazila na toto voňavé vlasové duo neváhala jsem a hned ho šoupla do košíku. Navíc když etiketa hlásá „Unikněte všedním dnům a dejte sobě a svým vlasům péči plnou vitamínů a vůně, tak jako byste byli v panenské přírodě tropického ostrova“ nešlo odolat.



Musím říct, že oba výrobky mají krásné obaly, na kterých jsou vyobrazeny limetky a papája, jejichž výtažky jsou ve výrobcích obsaženy. Menší problém vidím v tom, obaly jsou téměř identické a až na nápis a barvu vršku jsou velmi snadno zaměnitelné. Alespoň, že je odlišena barva vršku. Obal rovněž napovídá jak budou oba výrobky vonět. Ano je to vůně tropického ovoce, konkrétně limetky. Papáju z nich necítím, ale limeta voní krásně, intenzivně a velmi reálně, jako čerstvě vymačkaná šťáva. Při mytí mám vážně pocit, jako bych byla někde v tropické přírodě a vlasy umývala pod vodopádem. Minimálně tento bod, jenž hlásá etiketa plní stoprocentně. Kromě již zmíněných ovocných extraktů, obsahují jakousi „ostrovní vlhkost“, která se skládá z Acai oleje, oleje ze semen lučních květin, extraktu z kořene ženšenu, jojobového oleje a rýžového proteinu.  

Jemně čistící šampón, jenž obsahuje zmíněné výtažky z limety a papáji, z vlasů šetrně smývá nečistoty, dodává vitalitu a zanechává je plné lesku a příjemně parfemované. Rovněž je bezpečný pro barvené vlasy. Šampón je lehce nazelenalé barvy, klasické šampónové konzistence. Pění dostatečně, vlasy myje výborně, až tak že se po opláchnutí lehce vržou mezi prsty, což má být znak dokonale umytých vlasů. Kromě toho je zanechává neuvěřitelné lesklé, nadýchané, hladké a skvěle provoněné. Navíc se vůně ve vlasech docela drží a ještě další den si vychutnávám příjemně provoněné vlasy. Dále jsem si všimla, že hezky zvýrazňuje barvu vlasů. Nevím čím to je, ale má hnědá je taková výraznější a zářivější. Takže dle mého je šampón výborný a plní to co výrobce slibuje.

 Společně se šampónem používám také kondicionér, který je bílé barvy a lehčí tekutější konzistence. Ovšem žádného stékání z vlasů se bát nemusíte. Kondicionér má vlasům dodat sílu, zlepšovat jejich upravitelnost a zanechat je přirozeně lesklé. Voní stejně úžasně jako šampón, do vlasů se velice dobře vpracovává a stejně snadno také vymývá. Vlasy jsou po použití snadno rozčesatelné, krásně hladké, lesklé a celkově vypadají krásně.


složení šampónu
složení kondicionéru
Musím říct, že čím déle oba výrobky používám, tím jsem spokojenější a mé vlasy si jen lebedí blahem. Nejen, že mým vlasům maximálně vyhovují, nijak je nezatěžují, ale naopak je dělají  neuvěřitelně lesklé, jemné na dotek. Rovněž jsem si všimla, že také konečky vypadají moc dobře. Dokonce tak dobře, že ani nemám potřebu používat Biosilk. Navíc jsou mé vlasy velice dobře upravitelné a to i hned první den po mytí. Jsem jednoduše nadšená a pokud máte zdravé a nenáročné vlasy jako já, tak vám budou výrobky jistě sloužit na výbornou jako mě.

Ještě zmíním, že oba výrobky mají 400 ml a stojí něco kolem stovky. Nevím kde všude se dají sehnat, ale minimálně v Tescu byste je měly najít.

Znáte? Zkoušely jste?


R

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze!:-) Koukni se i na moje jestli chceš :) http://teensbeauty01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se recenze líbí. Na blog se jdu hned kouknout, dík za odkaz :)

      Vymazat